וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה סול מתן מונתה למאפרת הראשית של סקארה

19.9.2022 / 9:58

אמנית האיפור מונתה למאפרת הראשית ויוצרת התוכן של הרשת: "נרגשת מהזכות לקחת חלק בהצלחה"

רשת הקוסמטיקה והאיפור סקארה, מינתה בימים אלה את אמנית האיפור נועה סול מתן כמאפרת הראשית של הרשת ויוצרת התוכן של המותג.

במסגרת תפקידה, תהיה סול מתן אחראית על פיתוח מוצרי איפור חדשים, יצירת קונספטים לקמפיין המותג, יצירת מראות,י צירת תוכן וסרטוני הסברה דיגיטליים, ייעוץ והסברה לצרכניות על טרנדים ומגמות בתחום האיפור ועוד. כמו כן תהייה אחראית על איפור הפרנטורית של המותג אנה זק.

נועה סול מתן. יחצ,
נועה סול מתן/יחצ

נועה סול מתן (23) נחשבת כיום למאפרת מובילה בישראל, התחילה את דרכה ברשת דרך האינסטגרם והטיקטוק בגיל 18. כרגע עומדת על 78.4K באינסטגרם ו410K בטיקטוק. היא מציגה בפלטפורמות שלה איפור יצירתי משולב עם איפור ביוטי. הגיעה לתחום מעולמות הציור ושילבה אותו עם איפור. עשתה איפור משותף עם שלל מפורסמים: אנה זק, אלה לי, קארין עליה, עדן פינס, נועה קירל (3 פעמים), נטע ברזילי, גילי אלגבי, טל מוסרי ועוד. בעבר עבדה עם חברות בינלאומיות כמו : גוצ'י (פעמיים), פרינגלס, פפסי ועוד.

לדברי איתי זמיר מנכ"ל רשת סאקרה: "אנו שמחים וגאים לשתף פעולה עם נועה סול מתן הנחשבת כיום לאחת המאפרות מובילות בישראל, היא יצירתית, חדשנית, עדכנית ובעלת כישרון אמנותי התואמים לערכים של סאקרה".

נועה סול מתן מסרה: "אני נרגשת על הזכות לקחת חלק בהצלחה של המותג סקארה בעיקר בשל הפופלריות שלו בקרב צעירות ונשים בכל רחבי הארץ. אני יכולה להעיד שכבר בתחילת דרכי כמאפרת גדלתי עם סאקרה למדתי וניסיתי את המוצרים שלו. סקארה יודעים תמיד להביא את הבשורה והטרנדים החדשים בתחום האיפור ואני בטוחה שבזכות הידע והנסיון שלי לאורך השנים בשילוב המוצרים המנצחים של המותג, נביא ערך מקצועי אמיתית להרבה מאוד צרכניות".

רשת סאקרה נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. הרשת מונה 606 סניפים ברחבי הארץ. הפרזנטורית של המותג היא הזמרת אנה ז'ק.

  • עוד באותו נושא:
  • סקארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully