וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינמטק ירושלים: רוני מהדב-לוין מונה לתפקיד מנכ"ל העמותה

19.9.2022 / 10:26

הועד המנהל של סינמטק ירושלים החליט למנות את מהדב-לוין למנכ"ל. ההחלטה התקבלה בתום תהליך איתור שהחל לאחר עזיבתה של המנכ"לית הקודמת ד"ר נועה רגב, אשר מונתה באפריל 2022 לתפקיד מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי

רוני מהדב לוין. תם וינטראוב לוק,
רוני מהדב לוין/תם וינטראוב לוק

רוני מהדב-לוין בעל ותק וניסיון רב של עשרות שנים בעולם הקולנוע, ובחמש השנים האחרונות ניהל את מחלקת הסינמטק בתוך עמותת סינמטק ירושלים. לפני כן ניהל את סינמטק חולון ושנים רבות עבד כסמנכ"ל בחברת הפצת קולנוע.

מהדב-לוין שימש בתפקיד מנכ"ל בפועל של העמותה בחצי השנה האחרונה, במהלכה גם ניהל בהצלחה את פסטיבל הקולנוע ירושלים בחודש יולי האחרון. לאחר תהליך האיתור לתפקיד שקיים הועד המנהל של הסינמטק, הוחלט למנות את מהדב-לוין כמנכ"ל קבע.

סינמטק ירושלים הינו מוסד הקולנוע הגדול והחשוב בישראל היושב במבנה הנוכחי בגיא בן-הינום החל משנת 1981. מלבד פעילות הסינמטק השוטפת, העמותה מנהלת את הארכיון הישראלי לסרטים שעובר תהליך דיגיטציה נרחב בשנים האחרונות, ואת פסטיבל הקולנוע ירושלים, שיחגוג בשנה הבאה את מהדורתו ה-40.

יו"ר הועד המנהל של הסינמטק מר דניאל מימראן מסר: "בשמי ובשם כל חברי הועד המנהל שתמכו במינוי פה אחד, אני מאחל הצלחה למנכ"ל הנכנס ומאמין שרוני ימשיך להצעיד קדימה את מוסד הקולנוע החשוב, הן לנוף הקולנועי והן לנוף החברתי בישראל".

רוני מהדב-לוין מסר: "אני מודה לועד המנהל על האמון ולקולגות בסינמטק ובתעשיית הקולנוע על קבלת הפנים החמה. אני נכנס לתפקיד בסינמטק בתקופה של יציבות וחוסן למוסד, ועם בטחון במקומו של הקולנוע בנוף התרבותי, כפי שנוכחנו בפסטיבל שקיימנו לפני מספר שבועות בפני אולמות גדושים. אני מצפה שיחד נחזק את תרומתה החשובה של העמותה על שלל פעילותיה - בסינמטק, בפסטיבל ובארכיון - לתרבות הקולנוע בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully