וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד ב-2022, יותר מ-50% היצוא הביטחוני שלנו יהיה לאירופה"

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 11:31

"אנחנו צופים שעד סוף 2022, יותר ממחצית היצוא הביטחוני של ישראל יהיה לאירופה" אמר דוד סגל, נשיא רשת המנהיגות האירופית (אלנט), עמותה המתמקדת בחיזוק היחסים בין אירופה לישראל

דוד סגל, נשיא רשת המנהיגות האירופית. מרק ישראל סלם,
דוד סגל, נשיא רשת המנהיגות האירופית (אלנט), עמותה המתמקדת בחיזוק היחסים בין אירופה לישראל/מרק ישראל סלם

בדבריו בועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק, סגל הסביר שאירופה היא שותפת הסחר הגדולה ביותר של ישראל. "ישראל תלויה באירופה, ויותר ויותר, אירופה תלויה בישראל" אמר סגל. הוא ציין שמחצית מהיבוא של ישראל מגיע מאירופה, ושליש מהיצוא של ישראל נשלח לאירופה.

סגל אמר שהאירופאים רואים בישראל עמיתה ובעלת כוח בתחומים של בטחון לאומי ואנרגיה. "ישראל מייצאת לעולם אנרגיה, בטחון לאומי וחדשנות" הוא קבע.

אירופה משחקת תפקיד יותר ויותר חשוב בעולם, אמר סגל, כשהוא מצביע על כך שתקציבי ההגנה האירופאים גדלים לאור המלחמה באוקראינה. אירופה מסתכלת לעבר ישראל בכל הנוגע ליחסי הגנה, שיתוף פעולה בטחוני, אנרגיה, כלכלה, סחר וחדשנות.

סגל אמר למשתתפי הועידה שאירופה מילאה תפקיד חשוב בהגנה על זכותה של ישראל להגן על עצמה לאחר התקפות הטילים של חמאס במאי 2021, כשהוא מצביע על עשרים ואחת מדינות אירופאיות שיחד עם האיחוד האירופי תמכו בישראל במאי האחרון.

אלנט, אמר סגל, היא הרשת הפרו-ישראלית הגדולה ביותר באירופה והיא האחראית לתדלוק התכנסות האינטרסים בין ישראל למדינות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully