וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאים להציג לעולם את אוצרות הטבע החדשים מישראל"

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 11:37

כך אמרה בכנס ג'רוזלם פוסט בניו יורק, טלי שלם-טאוב, מנכ"לית HolyGems המפיצה אבני חן מישראל ברחבי העולם

טלי שלום-טאוב, מנכ"לית הוליגימס. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה!
טלי שלם-טאוב, מנכ"לית HolyGems/מערכת וואלה!, מרק ישראל סלם

מנכ"לית HolyGems: "גאים להיות הראשונים להציג לעולם את אוצרות הטבע החדשים מישראל "
מאת אלן רוזנבאום

"אני באה ממשפחה של תכשיטנים חלוצים," אמרה טלי שלם-טאוב, מנכ"לית HolyGems, "ואנחנו גאים להיות המותג הראשון והבלעדי להציג את אוצרות הטבע הישראלים החדשים האלה לעולם".
בדבריה בוועידת הג'רוזלם פוסט בניו יורק ביום שני, שלם-טאוב סיפרה איך לפני שנים רבות, אביה המנוח, אבי טאוב, הלך בעקבות דבריו של הרבי מלובביץ', רבי מנחם מנדל שניאורסון, שאמר שיש אבני חן באדמת ארץ ישראל.

"למרות הספקנות, ובכוח האמונה, מיליונים של דולרים הושקעו ב-23 השנים האחרונות כדי לחפש את אותן אבני חן," אמרה שלם-טאוב, שהוסיפה כי מדענים וגאולוגים מאוסטרליה, דרום אפריקה וקנדה אישרו את הכיוון אחרי מחקר מדעי מקיף שהביא לממצאים חד משמעיים.

במרץ 2020, אמרה שלם-טאוב, לראשונה בהיסטוריה, המפקח על המכרות בישראל הנפיק תעודת תגלית המאשרת ש החברהאכן מצאה את המרבץ הכלכלי הראשון של אבני חן בישראל.

כיום, HolyGems מוכרת אבני ספיר כחולות וירוקות, אבני גרנט אדומות וארגמניות, אבני ספינל שחורות, והתגלית יוצאת הדופן ביותר, כרמל-ספיר, אבן חן חדשה בשוק הקיימת רק בישראל.

ניתן למצוא את מוצרי HolyGems באולם התצוגה של החברה בעכו, ליד המתחם התפעולי שבו מתבצע מיון אבני החן. שלם-טאוב הוסיפה ש HolyGems יפתחו בקרוב סניף בירושלים וכי הם מקווים להוסיף עוד חנויות בבירות ברחבי העולם. ניתן גם להשיג את המוצרים באתר החברה, ב-www.holygems.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully