וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ושירה רודרמן זכו להוקרה בכנס הג'רוזלם פוסט

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 11:42

פרס מפעל חיים הוענק לבני הזוג בשל פעילותם לקידום השילוב של אנשים עם מוגבלויות בחברה וחיזוק היחסים בין ישראל ליהדות ארצות הברית

שירה רודרמן, ג'יי רודרמן. מרק ישראל סלם, מערכת וואלה
ג'יי ושירה רודרמן מקבלים את הפרס מידי יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט/מערכת וואלה, מרק ישראל סלם

"אם אתה רוצה להשפיע כיזם חברתי, תפעל לעומק ובמיקוד" אמר ג'יי רודרמן. ג'יי ואשתו שירה, שעומדים יחד בראש קרן משפחת רודרמן, קיבלו את הפרס למפעל חיים של הג'רוזלם פוסט בועידת העיתון בניו יורק ביום שני.

העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ, העניק לבני הזוג רודרמן את הפרס בשל פעילותם המשמעותית לשילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה, על פועלם לחיזוק היחסים בין ישראל ויהדות ארצות הברית, וכאות הוקרה על יותר משני עשורים של מנהיגות, חדשנות ותרומה יוצאת דופן לחברה האזרחית.

ג'יי ושירה רודרמן, הנשיא והמנכ"לית של קרן משפחת רודרמן, הקדישו את משאביהם הפילנטרופיים והמקצועיים שלהם ליצירת חברה שוויונית והוגנת לכל, וכמו כן, הובילו מספר רב של יוזמות פורצות דרך שהשפיעו על שילוב של אנשים עם מוגבלויות, יחסי ישראל-יהדות ארצות הברית, ממשלת ישראל, החברה האזרחית והקהילה הפילנטרופית.

השניים גם עומדים בחזית המהלך להגדלת היצוג האוטנטי של אנשים ושחקנים עם מוגבלות בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בהוליווד; מהלך זה הוביל בשלוש השנים האחרונות לכך שאולפנים גדולים, כגון סי.בי.אס. אנטרטיינמנט, אנ.בי.סי. יוניברסל, פרמאונט וסוני אימצו את הקווים המנחים של הקרן, כשהם מתחייבים להזמין למבחני בד שחקנים עם מוגבלויות להפקות סטודיו. בהקשר זה, שירה רודרמן ממשיכה לפעול לקידום הנושא החשוב, בהיותה חברה בוועד המנהל של האקדמיה לסרטים בלוס אנג'לס.

לאחר הענקת הפרס לבני הזוג, שוחח עמם כץ ושאל בין היתר מה הם היו מייעצים לאחרים המעוניינים בפעילות בתחום היזמות החברתית. "אין זה משנה באיזה תחום תבחר לפעול, מה שחשוב זה להתרכז ולהיות ממוקד בתחום זה, ולהיות ספציפיים מאוד במה שאתה שואף להשיג", אמר ג'יי. "זה לא רק עניין של כסף; תישאר ממוקד, עם העיניים על המטרה, ולך עם התשוקה שלך ולא לוותר".

שירה הוסיפה, "פילנטרופיה כיום זה אחד התחומים המדהימים ביותר שבהם אנשים יכולים לקחת חלק. עלינו להבין כיצד לבנות מערכות עבודה טובות ויעילות יותר ביחד, ולמצוא דרכים לחבר משקיעים ותורמים כדי לשתף פעולה ולעבוד יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully