וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת yango מתרחבת ומשיקה את שירות Yango Market בישראל

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 11:44

פועלת לשילוב עסקים קטנים: אפליקציית האונליין Yango משיקה בימים אלו את שירות Yango Market - שליחויות מהירות מעסקים מקומיים עם התרחבות לקטגוריות חדשות ביניהן: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, מוצרים לחיות מחמד ועוד

יאנגו מרקט. באדיבות yango market,
יאנגו מרקט: משלבים עסקים קטנים במשלוח המהירים/באדיבות yango market

המטרה: לקדם עסקים קטנים ובינוניים

קבוצת Yango, משיקה בימים אלו את שירות Yango Market עם היצע של אלפי מוצרים במגוון קטגוריות חדשות שיגיעו ללקוח בתוך כשעה, כגון: טואלטיקה וטיפוח, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, צעצועים, מוצרים לחיות מחמד, גאדג'טים ועוד.

את המוצרים Yango Market מספקים מחנויות ובתי עסק מקומיים, עם למעלה מ-90 חנויות מרעננה ועד ראשון לציון.

חלק מרכזי מאסטרטגית השירות הינה לקדם עסקים קטנים ובינוניים ולסייע להם באמצעות חיבור לפטלפורמה המגיעה לקהל לקוחות רחב ולספק להם שירות משלוחים מהירים, תוך כשעה.

בין החנויות ניתן למצוא את ארט סנטר, פרחים בניחותא, קוסמטולוג'י ת"א, האפי דייז, TLV מובייל, יוגה סטור, טבע זול, מדילנד חולון, זו-ארץ ועוד.

מרינה לוקינה מנהלת יאנגו מרקט. באדיבות yango market,
מרינה לוקינה מנהלת השירות, יאנגו מרקט/באדיבות yango market

"מגבירים תחרות ומרחיבים את ההיצע"

מריה לוקינה, מנהלת שירות Yango Market: "כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות של החברה, קבוצת Yango שמחה להודיע על השקת שירות Yango Market בישראל. אנו גאים לשתף פעולה עם בתי עסק מקומיים, להגביר את התחרות ולהרחיב את ההיצע עבור הצרכנים הישראלים. נמשיך לפעול ולהעניק חווית שירות טכנולוגית מהירה, יעילה ואמינה".

ניתן להשתמש בשירות באמצעות אפליקציות Yango ו-Yango Deli, הפעיל 7 ימים בשבוע, משלוחים מהירים פעילים בהתאם לשעות הפעילות של החנויות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully