וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לעלייה של עשרות אחוזים בהשכרת כספות?

דוד רוזנטל

19.9.2022 / 11:31

הודעת המשטרה לפיה לא תשלח ניידות במקרים של פריצה הובילה לגידול של יותר מ-25 אחוזים בהשכרת כספות ברחבי הארץ בחודש האחרון: "באזור ירושלים השיעור עומד על 32 אחוז"

לפני כחודש פרסמה משטרת ישראל נוהל חדש, לפיו לכל אירועי הגניבה מבתים פרטיים לא תישלח יותר ניידת משטרה, פרט למקרים חריגים. בעקבות הודעה זו חל גידול בביקוש להשכרת כספות במתחמי כספות מאובטחים.

תחת הכותרת "צמצום טיפול באירועי גניבה", נאמר בהודעת המשטרה כי באגף המבצעים והשיטור "בוצעה עבודת מטה שתכליתה התייעלות בטיפול באירועים, ובכך להביא לצמצום עומס האירועים של ניידות הסיור". על פי דוח הלמ"ס, כ-5 אחוזים מכלל משקי הבית חווים פריצה מדי שנה.

מנכ"ל בריקסטון דביר אינדיג. מורג ביטן,
32 אחוז גידול בירושלים. דביר אינדיג/מורג ביטן

עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל מתחמי הכספות של חברת בריקסטון, מסביר כי "בעקבות הנוהל החדש של המשטרה, בשבועיים אחרונים יש גידול של 25% בהשכרת כספות. באזור ירושלים הגידול עומד על יותר מ-32%, כשאנשים מעדיפים לאחסן בהן חפצים אישיים, תכשיטים, כסף ועוד".

אינדיג מרחיב: "רוב השכרות הכספות בימים אחרונים הן של בעלי בתים פרטיים, שבפוליסת ביטוח של הדירה שלהם יש אופציה לכלול כספת במתחם כספות". לבריקסטון שני מתחמים מאובטחים בתל- אביב ובירושלים, הכוללים בסך הכול כ-6,000 כספות.

וכמה זה עולה?

המחיר לכספת משתנה לפי הגודל ותקופת ההשכרה, החל מ-25 שקלים ליום. בבריקסטון מספרים כי בימים אלו יצאו במבצע מיוחד במתחם בירושלים, כשכל מי שישכור כספת ל-3 שנים יקבל שכירות לכספת לשנה רביעית בחינם. שווי ההטבה עומד על כ-2,000 שקל. אינדיג מספר כי "בימים אלו מנהלת החברה מו"מ לפתיחת מתחם כספות שלישי, אשר יהיה אוטומטי ללא מגע יד אדם בהשקעה של כ- 5 מיליון שקל" .

  • עוד באותו נושא:
  • כספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully