וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליפו מזוזה ושבו לייצר "פרה": שטראוס מנסה לחזור לשגרה

עודכן לאחרונה: 19.9.2022 / 15:43

הבכירים התכנסו, הרב של נוף הגליל ברך וקבע מזוזה - וכולם נשאו תפילה בלב שציבור הצרכנים ישכח מפרשת הסלמונלה. במפעל הממתקים שטראוס-עלית, מנסים לחזור לשגר: "נהיה מובילים בתחום בטיחות המזון" הבטיחה היו"ר, עופרה שטראוס

מפעל הממתקים של שטראוס בנוף הגליל. יואב איתיאל
מפעל השוקולד לייצור הממתקיקם של עלית בנוף הגליל/יואב איתיאל

חזורים לייצר שוקולד בנוף הגליל

אחרי חצי של "שקט תעשייתי" מהסוג הלא בריא, תרתי משמע - ולקראת ראש השנה, החל מפעל ממתקי עלית של שטראוס בנוף הגליל לייצר שוב מוצרי שוקולד בהם טבלאות שוקולד פרה ושוקולדה מקופלת.

החזרה לייצור תמשך בהדרגה ובתיאום עם משרד הבריאות. מוצרי המפעל צפויים להגיע למדפים בשבועות הקרובים לאחר צבירת מלאי. מנקודה זו והלאה יחזור הכוח לידי הצביור: האם החיבה למותגי השוקולד האיקוניים תגבר על הכעס על פרשת הסלמונלה?

מפעל השוקולד לייצור הממתקים של עלית, חוזר לייצור. יוסי רוזנבוים,
משנה מזוזה משנה מזל? יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה הפורש, גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור ומנכ"לית חטיבת הממתקים טל בן-פורת/יוסי רוזנבוים

"כל אשר יעשה יצליחו"

לכבוד החזרה לשגרה, החליטו בחברה להחליף את המזוזה בשעריו, כאשר את המזוזה החדשה קבע רב-העיר נוף הגליל, ישעיהו הרצל. הרב לא הסתפק בהתקנת המזוזה והוסיף ברכה: "כל אשר יעשו יצליחו" וכומבן איחולים לכתיבה וחתימה טובה..

מטעם הנהלת שטראוס נכחו בטקס: יו"ר הקבוצה עופרה שטראוס, מנכ"ל הקבוצה (שיפרוש בקרוב, אם לא בגלל, אזי לפחות על רקע הפרשה שגרמה לשטראוס הפסד של מאות מיליוני שקלים) גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור ומנכ"לית חטיבת הממתקים טל בן-פורת. כמו כן נכחו מנהלי ועובדי האתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טקס קביעת המזוזה במפעל ייצור הממתקים של עלית, נוף גליל. יוסי רוזנבוים,
טקס קביעת המזוזה במפעל ייצור הממתקים של עלית, נוף גליל/יוסי רוזנבוים

"נהיה מובילים בתחום בטיחות המזון"

בטקס התייחסה עופרה שטראוס לאירועים האחרונים: "בתקופה הזו למדנו שכל אחת ואחד מאיתנו נמצאים כאן ביחד, ויש לנו תמיד על מי להישען. אנחנו בונים כאן תשתיות של מצוינות שנסמכות על הידע שצברנו בבית ותוך למידה משותפים לדרך. אם יש תחום אחד שאנחנו הולכים להיות בו מובילים זה בטיחות מזון. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל העובדים והעובדות שלנו על כל מה שעשיתם כדי שנוכל לחזור כמה שיותר מהר לחייך ומאחלת לכולם שנה טובה ומוצלחת".

על פי הודעת החברה, המפעל שב לייצר לאחר שבוצעו תהליכי ניקיון יסודיים והשקעות נרחבות בתשתיות בשני אתרי היצור שאחראים לייצור ממתקי עלית. כמו כן, בוצעו התאמות בתהליכי הייצור ובבקרת האיכות בשני המפעלים.

החברה מדווחת על תגבור היקף בדיקות האיכות בכל חומרי הגלם, במנות היצור ובסביבת העבודה, על מנת להבטיח עמידה בסטנדרט גבוה של איכות ובטיחות מזון.

עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס בתדרוך עיתונאים, 28 באפריל 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס/פלאש 90, אבשלום ששוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully