וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TEDxBatGalim - אירוע TEDx ישראלי ראשון מסוגו ייערך במטאוורס

19.9.2022 / 14:25

רוצים לשמוע הרצאות מעוררות השראה ולהכיר יזמים מכל העולם? אירוע TEDx ראשון מסוגו יערך במטאוורס ויאפשר לכל אחד להתחבר מהטלפון הנייד או המחשב, להיפגש עם שאר המשתתפים ולחוות את הנוף החיפאי מכל מקום בעולם

טד בת גלים. יחצ,
אירוע היסטורי במטאוורס/יחצ

אירוע TEDx ראשון מסוגו יערך במטאוורס ויאפשר לכל אחד להתחבר מהטלפון הנייד או המחשב, להיפגש עם שאר המשתתפים ולחוות את הנוף החיפאי מכל מקום בעולם.

היזמים של אירוע ה-TEDx הישראלי הם האחים אילן ורוני מסיאנו, איטלקים במקור שעשו לפני מספר שנים עלייה לישראל לצורך לימודים ומאז התברגו בתפקידים מרכזיים בהייטק הישראלי. החשיפה לטכנולוגיה הישראלית שינתה את תפיסת עולמם והגבירה את הרצון לחשוף את העולם לחדשנות הישראלית. לאחר עבודה מאומצת, קיבלו האחים מסיאנו את האישור הרשמי מחברת TED העולמית לקיום האירוע הייחודי וחברו ל- Road2, המרכז לחדשנות וטיפוח סטארט-אפים צעירים בחיפה המשמש כספונסר הראשי של האירוע, שבפעם הראשונה יהפוך לבינלאומי.

במסגרת האירוע, אשר אורכו יהיה כ-3 שעות, יעלו אחד אחרי השני עשרה דוברים, ביניהם: ד"ר אורן טנא, מנהל אגף פסיכיאטריה בבית חולים איכילוב, שרה טנקמן מייסדת ומנכ"לית קרן בריאה, בן מאיר מעוז חוקר מאוניברסיטת תל אביב, סטס זסלבסקי מייסד Vii Events ועוד מייסדים ומנכ"לים של חברות סטארט-אפ ישראליות מובילות.

האירוע הקרוב יתקיים תחת הכותרת IMPACT NOW, בדגש על חדשנות ישראלית פורצת דרך. בפלטפורמה הווירטואלית יוכלו הצופים להכיר ולייצר קשרים עם אנשים מכל העולם ובמקביל להאזין למגוון הרצאות הנוגעות בעשייה עכשווית ופיתוחים שמקדמים השפעה חיובית בחברה הישראלית ובעולם בכלל.

טד בת גלים. יחצ,
ההרשמה - חינם/יחצ

בתור עולה חדש ובוגר הטכניון אני חייב הרבה למדינת ישראל ולעיר חיפה בפרט. בעבורי החיים במדינת ישראל הם זכות, החל מהחינוך ועד לסביבה התוססת המורכבת מאנשים שרוצים לשנות את העולם. המוטיבציה להרים אירוע בקנה מידה כמו TEDx הייתה לשתף את העולם ביוזמות המדהימות והמשפיעות עליהן עובדים הדוברים שלנו, ולתת לחיפה את אור הזרקורים הראוי לה", אומר אילן מסיאנו, מייסד אירוע ה-TEDx, "אנחנו מאמינים שבעזרת חשיפה לחדשנות וצעירים פורצי דרך נוכל לגרום גם לאחרים ברחבי העולם לקבל השראה ולהאמין שביכולתם לשנות את העולם. זו הסיבה שבחרנו במטאוורס", מוסיף רוני מסיאנו, שייסד יחד עם אחיו את האירוע, "רצינו לארגן אירוע ייחודי וגלבולי. חלק גדול מאירוע TEDx הוא הרשת בין המשתתפים, אבל לעתים קרובות אירועי TEDx הם למוזמנים בלבד ובתשלום. המטרה שלנו היא שכולם יוכלו ליהנות מהחוויה הזו".

איתן קייט, מנכ"ל Road2 שנתנה את החסות לאירוע: "החיבור שלנו לחיפה ולאירועי חדשנות בעיר הוא יותר מטבעי. Road2 חרטה על דגלה להוביל את האקו-סיסטם החיפאי-טכנולוגי ואת החדשנות בעיר בפרט. הצוות הייחודי של ROAD2 יחד עם כ-X סטארטאפים שאנחנו מלווים מידי שנה בתעשייה המקומית והבינלאומית תוך שיתופי פעולה חובקי עולם ימשיך להיות בחזית החדשנות גם באירוע TEDxBatGalim וגם באופן שוטף ובאירועים נוספים בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully