וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wolt מצטרפת לארנק הדיגיטלי של YELLOW

19.9.2022 / 17:02

לראשונה: צבירה ומימוש כסף שנצבר באפליקציית Wolt, זאת במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה עם קבוצת פז וכניסה לאפליקציית הארנק הדיגיטלי של YELLOW

וולט ילו. יחצ,
שיתוף פעולה בין Wolt ל-Yellow/יחצ

Wolt מצטרפת לארנק הדיגיטלי של YELLOW, כאשר רשת חנויות הנוחות תאפשר צבירה ומימוש כסף שנצבר באפליקציית Wolt. זאת במסגרת הרחבת שיתוף הפעולה עם קבוצת פז וכניסה לאפליקציית הארנק הדיגיטלי של YELLOW.

על כל רכישה מחנויות YELLOW וסופר יודה דרך אפליקציית Wolt, יצבור הלקוח 5% מסכום העסקה, ללא דמי המשלוח, היישר לארנק. בנוסף, למעלה ממיליון לקוחות המועדון שכבר משתמשים בארנק הדיגיטלי של YELLOW יוכלו מעתה לממש את הכסף שצברו בארנק גם עבור משלוחים ב-Wolt.

איך זה יעבוד?

כדי לממש את הצבירה בWolt: נכנסים לאפליקציית YELLOW או סופר יודה - בוחרים באייקון Wolt את סכום הקופון מתוך הכסף שנצבר בארנק yellow ומשם בוחרים באופציית קח אותי לWolt. הקופון נטען בWolt למימוש מיידי. הסכום שיטען ינוכה מסכום ההזמנה בשלב החשבון. ההטבה תקפה למשלוחים בלבד.

כדי לצבור כסף על קניות ברשת YELLOW וסופר יודה דרך Wolt: בעת ההזמנה באחד מסניפי הרשת תופיע ללקוח האפשרות לצבור 5% מסכום הקנייה לארנק הדיגיטלי של YELLOW. לצורך כך, הלקוח יתבקש למלא את מספר הטלפון שלו, איתו נרשם לארנק הדיגיטלי, ולאחר מכן סכום הצבירה יועבר למערכות הארנק הדיגיטלי של YELLOW ובהמשך יתעדכן בארנק.

לצורך המהלך פותחה במטה Wolt בפינלנד תשתית טכנולוגית שתתמוך בחיבור הישיר בין הארנק הדיגיטלי של YELLOW לאפליקציית Wolt, על מנת לאפשר למשתמשים להנות בקלות מהטבות הצבירה והמימוש. בימים אלה החל באפליקציות פיילוט ובשבועות הקרובים יושק המהלך בקמפיין נרחב.

הארנק הדיגיטלי של YELLOW שחצה את רף מיליון ההורדות, הוא מהארנקים הגדולים בישראל עם מחזור כספי של מעל מיליארד שקל בשנה, ועובד בצורת CASHBACK. את הכסף שנצבר בארנק ניתן כבר לממש בחנויות YELLOW, סופר יודה ובסופר פארם, וכעת, גם בWolt. האפליקציה מציעה גם הטבות עבור ביטוחי רכב בשיתוף חברת הביטוח "הראל", קריאה בקליק לסיוע בדרכים בשיתוף עמותת "ידידים" ועוד מגוון שירותים ללקוחותיה. לאחרונה הודיעה פז על שיתוף פעולה עם חברת האשראי Cal במסגרתו מעמידה הלוואות לחברי המועדון דרך הארנק הדיגיטלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully