וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת היופי - BEYOND SKIN: נפתחה חנות דגל ראשונה מסוגה בישראל

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 8:34

קבוצת הקוסמטיקה "לילית קוסמטיקה" משיקה לראשונה בישראל, חנות דגל למותגי נישה ואולטרה יוקרה בתחום הבישום, האיפור והטיפוח בהשקעה של 5 מיליון שקל. החנות BEYOND SKIN אוצרת את פסגת מותגי הביוטי המשווקים בלעדית ע"י הקבוצה ומגישה חווית קנייה שטרם הכרנו

השקת ביונד סקין בקניון רמת אביב. לנס הפקות,
השקת ביונד סקין בקניון רמת אביב/לנס הפקות

ה-Beauty Room הראשון מסוגו בישראל

חנות הדגל BEYOND SKIN נפתחה בתל אביב, והיא הראשונה מסוגה בישראל שמתמקדת במותגי נישה יוקרתיים במיוחד בתחום הביוטי החופן בתוכו: בישום, איפור, טיפוח וכן קולקציה יוקרתית של נרות ובישום לבית מהמותגים המובחרים בעולם.

החנות ממוקמת בקניון רמת אביב, משתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר וכוללת Beauty Room, חדר טיפולים יוקרתי של מותג העל לה-פררי, טיפולים שניתן היה עד היום לבצע רק באירופה ובארה"ב.

החנות היא מפגש של אסתטיקה עילית, חדשנות ועל-זמניות, באווירה מודרנית ואלגנטית שמעניקה ללקוחות אווירה חושית ייחודית ואישית שטרם נראתה בישראל בישראל.

השקת סניף הדגל ביונד סקין. לנס הפקות,
מתמקדת במותגי נישה יוקרתיים במיוחד בתחום הביוטי, ביונד סקין/לנס הפקות

משקיעים בביוטי: השקעה של כ-5 מיליון שקל

"מותגי הנישה נמצאים במגמת עליה גדולה ביותר בשנים האחרונות והביקוש אליהם הולך וגובר. כחלק מאסטרטגיית ההחדרה של הרשת בישראל בחרנו לפתוח את חנות הדגל שלנו בקניון רמת אביב, מהמיקומים החשובים בשוק", מציינת יעל בילט-צין, סמנכ"ל השיווק ומבעלי "לילית קוסמטיקה".

בין המותגים המובילים הנמכרים בבוטיק:
Creed, Diptyque, Maison Francis Kurkdjian, Kilian, La Prairie, Memo, Tom Ford Signature, La Bouche Rouge, Xerjoff, Comme des garcons, Juliette has a gun and more.

BEYOND SKIN היא חנות הדגל הראשונה של רשת חנויות הבוטיק, ההשקעה בפתיחתה נאמדת בכ-5 מיליון שקל ועל העיצוב הופקד האדריכל מאיר שוכר. רשת הבוטיק צפויה לפתוח 10 חנויות עד סוף 2025, בהשקעה כוללת של כ- 35 מיליון שקל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השקת ביונד סקין בקניון רמת אביב. לנס הפקות,
מותגי נישה יוקרתיים, חווית קנייה ייחודית/לנס הפקות

גידול משמעותי לקטגוריית הנישה

בילט-צין אמרה לרגל השקת החנות החדשה: "אנו גאים להשיק את חנות הדגל הראשונה מסוגה בישראל אשר תאגד לראשונה את מיטב מותגי הנישה והאולטרה יוקרה בקטגוריית הבישום, האיפור והטיפוח וכן קולקציה ייחודית ויוקרתית לבישום וטיפוח הבית. קטגוריית הנישה והאולטרה פרימיום נמצאת בשנים האחרונות בגידולים משמעותיים בעולם כולו וגם בישראל ויוצרת ענין רב בקרב קהל הצרכנים".

"בדומה לחנויות קונספט בעולם, ב-BEYOND SKIN, הלקוחות יוכלו ליהנות ממותגים אשר טרם הגיעו לארץ ומחדר טיפולים יוקרתי של המותג לה פררי המציע טיפולים ייחודיים וחדשניים, המוגשים כיום רק בחדרי הטיפולים של לה פררי בעולם", הוסיפה בילט-צין.

"כחברה מובילה בתחום הקוסמטיקה, אנו חותרים תמיד לאיתור מותגים חדשים והצגת מיטב הטרנדים הקיימים בעולם לקהל הישראלי. לילית קוסמטיקה מובילה את השוק עם מותגים בינלאומיים ומוצרים חדשניים תוך כדי שמירה על הזהות והייחודיות של כל מותג", היא מסכמת.

dr. vranjes לרשת beyond skin דפיוזר 250 מ"ל 290 שקל, 500 מ"ל 435 שקל,  1250 מ"ל 935 שקל. יח"צ חו"ל,
dr. vranjes לרשת beyond skin דפיוזר 250 מ"ל 290 שקל, 500 מ"ל 435 שקל, 1250 מ"ל 935 שקל/יח"צ חו"ל

עושים עלייה: מותגים מובילים מהעולם מגיעים לראשונה לישראל

ברשת ניתן למצוא את המותגים המובילים בעולם שיעשו עלייה לראשונה לישראל ביניהם:

MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS - המותג הצרפתי היוקרתי, פרי יצירתו של הבושם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, ידוע כאחד המותגים הייחודיים והנחשקים ביותר בימינו, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540. קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם. המותג הידוע כמדויק, טהור, מתוחכם ונצחי כולל סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.

DIPTYQUE - המותג הפריזאי המרגש, קולקציה מרהיבה של בישום ומוצרים לטיפוח הגוף והבית הנחווים בכל חמשת החושים. הקולקציה, עשויה ממיטב חומרי הגלם הקיימים בעולם, ומציגה ליין עשיר של בשמים, מפיצי ריח לבית, בישום לחלל הבית, נרות, מיסטים לשיער, בושם מוצק הניתן ל"ריפיל", קרם ידיים וגוף ועוד.

KILIAN - מותג בישום צרפתי יוקרתי אשר חרט על דיגלו את נושא האקולוגיה והקיימות. כל האריזות מאפשרות שימוש חוזר על ידי רכישת מילוי-"ריפיל" לבושם. המותג כולל יותר מ-35 ניחוחות משכרים, כולל" "L'Oeuvre Noire" לילות ערבים", "סיפורי אסיה", "בגן הטוב & רוע" ו"מצב נפשי ממכר". המותג ממשיך ליצור מוצרים בלתי צפויים המגלמים תחכום אולטימטיבי ויוקרה נצחית.

MATIERE PREMIERE - המותג הפריזאי ידוע בניחוחות טבעיים, בחומרי הגלם יוצאי הדופן ובגישה חדשנית ועדכנית. המותג מציג 8 בשמים ייחודים עם חתימה מיוחדת וחדשנית, הן בניחוחות והן בנוסחאות הקצרות והמרכיבים הטבעיים.

matiere premiere, המחיר: 875 שקל. יח"צ חו"ל,
matiere premiere, המחיר: 875 שקל/יח"צ חו"ל

מבט נצחי ומודרני אל עבר ההיסטוריה

CREED - בית הבישום המפורסם הידוע ביצירת בשמים נדירים בעבודת יד לבתי מלוכה בעלי טעם משובח במשך למעלה מ-250 שנה. ההיסטוריה המפוארת החלה בבקבוק הבושם ROYAL ENGLISH LEATHER אשר הוזמן על ידי המלך ג'ורג' השלישי. The House of Creed הוא אחד מבתי הניחוח העתיקים אך המודרניים בעולם, המשתרע על פני שבעה דורות ועובר מאב לבן במשך למעלה מ-250 שנה.

כבית הניחוחות היחיד שמסתמך על טכניקת עירוי עתיקה, כל ריח מעורב, מרוכך ומסונן בעבודת יד בהתאם למסורת הגבוהה ביותר של מייסד הבית, ג'יימס קריד. המותג מייצג מבט נצחי, אך מודרני, על ההיסטוריה, בתוך בקבוק.

creed לרשת beyond skin. יח"צ חו"ל,
creed לרשת beyond skin/יח"צ חו"ל

המסקרה הראשונה בעולם המורכבת מזכוכית

DR VRANJES - מותג איטלקי המתהדר באמנות עיבוד תמציות ובשמים בעבודת יד, ידוע בייצור ניחוחות המתבססים על מדע מולקולרי לגיבוש ריחות אלגנטיים שנועדו לשפר ולהעשיר את חיי היומיום. המותג כולל קולקציית מפיצי ריח לחלל הבית בעבודת יד אשר מעוצבים במנורות זכוכית אקסקלוסיביות וצבעוניות וקולקציית נרות ריחניים הכוללות תמציות טהורות באגרטלי זכוכית צבעוניים. קולקציית ההום דיפיוזר'ז כוללת יותר מ-30 ניחוחות בלעדיים וקולקציית מפיצי ריח חדשניים לרכב לחוויה שאין דומה לה.

LA BOUCHE ROUGE PARIS - מותג האיפור הצרפתי היוקרתי, אשר הכה גלים באירופה הודות לעיצוב הייחודי, החומרים הטבעיים וכיסויי העור המעוצבים לעילא. המותג כולל מוצרים לשפתיים, עיניים ופנים, ביניהם המסקרה הראשונה בעולם המורכבת מזכוכית, אודמים 100% טבעוניים המכילים סרום ולחות אולטימטיבית, קולקציית עפרונות לשפתיים, מברשות, ברונזר, מסקרה, צלליות, סרום לגבות, עפרונות לגבות, קולקציית כיסויי עור עבודת יד על ידי אמן עור מבית Infinitely refillable ,Tameires du Puy ועוד.

la bouch rough לרשת beyond skin, מברשות 160 שקל, ברונזר ווהיילטיס 140 שקל. יח"צ חו"ל,
la bouch rough לרשת beyond skin, מברשות 160 שקל, ברונזר ווהיילטיס 140 שקל/יח"צ חו"ל

לצד השקת החנות, משקיעה הרשת גם בהשקת אתר אונליין https://beyondskin.co.il

טווח המחירים למגוון מותגי היוקרה הנמכרים ברשת: 200-10,000 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully