וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת מנחם-אמיתי מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש של קבוצת שופרסל

20.9.2022 / 10:05

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל, ממשיך בריענון השדרה הניהולית, והודיע על מינויה של מנחם אמיתי לסמנכ"ל משאבי אנוש של הקבוצה: "ניסיונה יסייע עם האתגרים הצפויים לנו"

עינת מנחם אמיתי. מיכל בנדק,
עינת מנחם אמיתי/מיכל בנדק

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל ממשיך בריענון השדרה הניהולית, והודיע היום על מינויה של עינת מנחם אמיתי לסמנכ"ל משאבי אנוש של הקבוצה.

עינת מנחם אמיתי, בעלת יותר מ- 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול משאבי אנוש בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי. במהלך 9 השנים האחרונות היא מכהנת כסמנכ"ל משאבי אנוש גלובאלי של קבוצת דלתא גליל, הנסחרת בבורסה בת"א בשווי של 1.3 מיליארד דולר ומעסיקה אלפי עובדים בעולם. עינת ליוותה את החברה בצמיחה שלה לאורך השנים , כשותפה בחשיבה והוצאה לפועל של מהלכים עסקיים, לרבות מיזוגים ורכישות והובלה של אסטרטגית משאבי אנוש גלובאלית.

עינת מביאה עמה יכולות מוכחות וניסיון רב בהובלה של מהלכי שינוי ,ייעוץ למנהלים ופיתוחי הנהלות ,בניית יכולות מנהיגות, הטמעת תפיסת משאבי אנוש כשותף עסקי, ובנייה של תהליכים ותשתיות ברמת הקבוצה. לפני כן, שימשה עינת כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת נס טכנולוגיות, כיהנה במגוון תפקידי ניהול משאבי אנוש בקבוצת שטראוס ועוד. לעינת תואר MBA מאוניברסיטת ב"ש והיא בוגרת התכנית למנהיגות עסקית של אוניברסיטת INSEAD. היא קואצ'רית ודירקטורית בהכשרתה.

במסגרת תפקידה , עינת תהיה נושאת משרה וחברת הנהלה בשופרסל, ותוביל את אגף משאבי אנוש של הקבוצה , לרבות עולמות התגמול והמנהל, ותקדם אסטרטגיית משאבי אנוש שתתרום לצמיחה של האנשים ושל הארגון בשיתוף עם וועד העובדים הארצי. עינת תחליף את צביקה פישהיימר שכיהן בתפקיד ב-7.5 השנים האחרונות.

אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל מסר: "אני שמח על הצטרפותה של עינת לקבוצה ואין לי ספק כי הניסיון והיכולות שעינת מביאה עימה, יסייעו לנו להתמודד עם האתגרים שעומדים בפנינו, ואף להכין את הארגון בצורה האופטימלית ביותר לתהליכי שינוי ולהשגת היעדים שלנו. בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לצביקה פישהיימר, סמנכ"לי משאבי אנוש היוצא, על תרומתו לקבוצת שופרסל במהלך השנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully