וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט Port TLV Residence הוצג בכנס ג'רוזלם פוסט בניו יורק

אלן רוזנבאום

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 11:03

"שם המשחק הוא מיקום, מיקום, מיקום", כך אמרה לי זיו, סמנכ"לית פרויקט המגורים היוקרתי הממוקם בנמל ת"א. עוד עדכנה כי בנייתו תסתיים בתוך שנתיים

לי זיו, האחים חג'ג'. מרק ישראל סלם,
לי זיו, סמנכ"לית השיווק של Port TLV Residence/מרק ישראל סלם

Port TLV Residence פרויקט היוקרה שנבנה בנמל תל אביב הוצג בכנס ג'רוזלם פוסט בניו יורק. לי זיו, סמנכ"לית השיווק שלו ציינה שהפרויקט, עומד להיות מושלם בתוך שנתיים, ממוקם 50 מטר מקו החוף בנמל תל אביב ובמרחק של 3 דקות הליכה ממרינת גורדון, מלון הילטון, ופארק הירקון.

הפרויקט תוכנן על ידי אילן פיבקו, מבכירי האדריכלים בישראל, שאחראי לפרויקטים רבים בישראל כמו גם בבולגריה, קרואטיה, והרפובליקה הצ'כית. חומרי הגימור שנבחרו ע"י האדריכל כוללים את המותגים המוביליםבעולם, וביניהם בולטאפ, בופי ואחרים.

Port TLV Residence. עמית גושר,
Port TLV Residence/עמית גושר

כל הדירות פונות לים, בעלות עיצוב פנים פתוח ובהיר, עם חלונות מהרצפה לתקרה, והן בעלות גימורים מהחומרים היוקרתיים ביותר, ובכללם זכוכית, פלדה, שיש ועץ אלון. כמהמהדירות רוהטו על ידי פולטרונה פראו, מובילה בריהוט איטלקי יוקרתי. מוצרי פולטרונה פראו, שנוסדה בשנת 1912, יובאו לישראל במיוחד לפרויקט.

זיו ציינה כי פרויקט המגורים היוקרתי בן 10 הקומות יכלול גם דירות יוקרה שבין 90 ל-230 מ"ר ופנטהאוזים דופלקס של 500 מ"ר כל אחד, כשהקומה העליונה של הפנטהאוז תכיל בריכה פרטית הצופה לחוף הים של תל אביב.

בקומה הראשונה והשנייה של הפרויקט ישכוןמלון בוטיק יוקרתי של חמישה כוכבים בן 44 חדרים. למלון יהיה לובי נפרד, והחדרים שלוימוקמו בקומות נפרדות בתוך הבניין. דיירי Port TLV Residence יוכלו להיכנס לשטח המלון, אבל אורחי המלון לא יורשו להיכנס לדירות המגורים. החניון נועד אך ורק לשימוש דיירי הפרויקט.

זאת ועוד, דיירי הפרויקט ייהנו משירותי קונסיירז' יוקרתיים, שירותי בטחון מסביב לשעון, ביתכנסת, מכון כושר עם ציוד מתקדם, ותצוגות אמנות מתחלפות בלובי של הבניין. בריכת השחייה, מכון הכושר המתקדם ובית הכנסת של המלון יעמדו לרשות הדיירים כמו גם לרשות אורחי המלון. הפרויקט יכלול גם מסעדה בקנה מידה בינלאומי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
האחים חג'ג'. יח"צ,
האחים חג'ג'. שורה של פרויקטים יוקרתיים/יח"צ

האחים חג'ג' הם היזמים העומדים מאחוריפרויקט Port TLV Residence. האחים חג'ג', מחברות הנדל"ן המובילות בישראל, בוניםברחבי הארץ, עם למעלה מ-70 פרויקטים יוצאי דופן במיקומים מבוקשים; הפרויקטים מתוכננים ומעוצבים על ידי אדריכלים בעלי שם עולמי ומעצבי פנים מובילים. "האחים חג'ג' הפכו להיות סמן לבנייה חדשנית, יציבות ואמינות", אמרה זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully