וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזאן פת בנבנישתי תשמש מנכ"ל הדסה ישראל

20.9.2022 / 11:21

פת בנבנישתי מצטרפת למשרדי הדסה בישראל כסגנית מנכ"ל, מינואר 2023 תכהן בתפקיד מנכ"ל משרדי הדסה ישראל

הדסה, ארגון נשים ציוניות באמריקה, שמח להודיע על הצטרפותה של סוזאן (סוזי) פת בנבנישתי למשרדי הדסה בישראל כסגנית מנכ"ל. סוזי שתעבוד יחד עם מנכ"ל משרדי הדסה בישראל, אודרי שמרון, תייצג את האינטרסים של הדסה בישראל ותפקח על צוות מגייסי התרומות ואנשי מקצוע נוספים הפועלים בישראל.

החל מינואר 2023 פת בנבנישתי תמונה לתפקיד המנכ"ל כאשר שמרון, אחת החברות המוערכות ביותר בצוות ההנהגה של הארגון, תהפוך למנכ"ל אמריטוס לאחר 40 שנה בארגון נשות הדסה.

פת בנבנישתי תעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם דליה איציק יו"ר הדירקטוריון של המרכז הרפואי, לשעבר יו"ר הכנסת, ועם פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה על מנת לקדם את המוניטין של המרכז הרפואי בארץ ובעולם. בנוסף, היא תייצג את האינטרסים של הדסה, ארגון נשים ציוניות באמריקה, בפני ממשלת ישראל בכל הנוגע לפעילות הממשלה אל מול בתי החולים הציבוריים.

במסגרת תפקידה תעבוד פת בנבנישתי גם עם כפרי הנוער של הארגון, המספקים שירותי מעטפת לבני נוער ישראלים בסיכון; תפעל לבנייה וחיזוק שותפויות עם ארגונים יהודיים אחרים בישראל; ותקדם את שיתוף הפעולה המתמשך בין צוותי הפילנתרופיה ואנשי המקצוע הנוספים הישראלים, האמריקאים והבינלאומיים של הארגון.

סוזן פת בנבנישתי. משה קופרסמית,
סוזאן פת בנבנישתי/משה קופרסמית

לפת בנבנישתי ניסיון עשיר בעבודה בארגונים העוסקים בקידום מדיניות חברתית ומדיניות בריאות, רווחת ילדים, תוכניות נוער ובניהול עמותות. לפני שהצטרפה להדסה, היא עבדה 10 שנים במרכז טאוב לחקר המדיניות החברתית בישראל, היושב בירושלים, כאשר בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"ל המרכז וניהלה תקציב של 2.9 מיליון דולר וצוות שמנה עשרות אנשים. כמנכ"ל המרכז היא מילאה תפקיד מפתח בהכפלת התקציב וצוות המרכז ובהגדלת התפוצה וההשפעה של מחקרי המרכז על מדיניות חברתית ופילנתרופיה בישראל. בנוסף, היא פיקחה על השקת יוזמת הגיל הרך ועל פיתוחה ויישומה של התוכנית האסטרטגית של המרכז לאורך השנים.

פת בנבנישתי, שנולדה בארה"ב ועלתה לארץ בשנת 2011, כיהנה בעבר כמנהלת המדיניות הציבורית ב-Aetna, אחת מחברות ביטוח הבריאות המובילות בארה"ב, עבדה בפיתוח משאבים בארגון עם בתי מחסה למשפחות חסרות דיור בניו יורק וצופי ישראל בתל אביב, וייעצה בנושא תכנון אסטרטגי ותפעולי עבור השותפות הקהילתית להגנה על ילדים בפורטלנד, מיין. ביחד עם בן זוגה, היא התנדבה במשך שנה בכפר הנוער אגהוזו-שלום ברואנדה, המספק בית לילדים שהתייתמו ברצח העם ברואנדה. הכפר מבוסס על כפרי הנוער בישראל, ששניים מהם מפעיל ארגון נשות הדסה ואשר נבנו במקור עבור שורדי שואה צעירים.

"הידע של סוזי על מגזר הבריאות בישראל נותן לה תובנה שלא תסולא בפז לגבי האתגרים שבתי החולים של הדסה מתמודדים איתם" , אמרה רודה סמולו, הנשיאה הבנלאומית של ארגון נשות הדסה. "תובנה זו, בשילוב עם כישורי המנהיגות שלה, ההישגים הרבים והניסיון שלה בכל תחומי הניהול ללא מטרות רווח, מבטיחה שהיא תהיה נציגה מצוינת של הדסה, שותפה אמיתית להנהלת בתי החולים שלנו ומנהלת יוצאת דופן".

מנכ"לית ארגון נשות הדסה, נעמי אדלר, הוסיפה, כי "סוזי היא בת מזל שיש לה צוות מנהיגות בכיר חזק ומנוסה בישראל. בהם הצוות הפילנתרופי שעושה עבודה מצוינת בהובלת המאמץ הפילנתרופי של המשרד הישראלי, שבלעדיו בתי החולים שלנו לא יוכלו לספק את הטיפול יוצא הדופן שבו הם ידועים".

פת בנבנישתי, אמרה, כי "תפקיד רב פנים זה נותן לי את ההזדמנות להפגיש היבטים רבים של הרקע האישי והמקצועי שלי וליישם את כל מה שלמדתי בתפקידיי הקודמים. לכבוד הוא לי להנהיג את משרדי הדסה בישראל, ארגון שנמצא בחזית החדשנות בתחום הבריאות בישראל ומקום אליו יש לי ולמשפחתי קשר אישי כל כך חזק".

פת בנבנישתי, בעלת תואר שני במדיניות ציבורית (MPP) מבית הספר לממשל ע"ש ג'ון פ. קנדי באוניברסיטת הרווארד ותואר ראשון במדעי המדינה, בהצטיינות יתרה, מברנרד קולג' באוניברסיטת קולומביה, מתגוררת בירושלים עם בן זוגה ושלושת ילדיהם.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully