וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זורק מהשלוש: עומרי כספי נכנס לעולמות ה-Web3

20.9.2022 / 14:00

קרן Sheva של כספי ו-Sound Ventures של אשטון קוצ'ר נמנות בין המשקיעות בסטארט-אפ Antic, מחלוצי ה-Web3 הישראליות, שמכריז על סבב גיוס של 7 מיליון דולר

עומרי כספי מסע"ת פרישה. קובי אליהו
עוד מהלך מוצלח? כספי/קובי אליהו

אנטיק (Antic), חברת ה- Web3 הישראלית אשר פיתחה תשתית מבוססת בלוקצ'יין ליצירת בעלות משותפת, מכריזה היום על השלמת סבב גיוס סיד בסך 7 מיליון דולר, בהובלת הקרנות Seven Seven Six שהוקמה על ידי מייסד Reddit, אלכסיס אוהניאן, הקרן Sheva שהוקמה על ידי עמרי כספי ודיוויד ציטרון ובהשתתפות Sound Ventures של אשטון קוצ'ר וגיא עוזרי, Pantera Capital, Rainfall, ו- Dapper Labs.

החברה פיתחה טכנולוגיה ליצירת ארנקים דיגיטליים משותפים לרכישות שונות על בסיס רשת הבלוקצ'יין על ידי טכנולוגיה המאפשרת בעלות משותפת על נכסים פיזיים/דיגיטליים ובנוסף, מאפשרת גם בעלות משותפת על קניין רוחני. באמצעות סבב גיוס זה, תרחיב Antic את מחקרה המעמיק והמשך פיתוח התשתית הטכנולוגית שלה על מנת לתת מענה לאתגרי הבלוקצ'יין.

חברת Antic היא מחלוצות ה- Web3 הישראליות, המאפשרת לחברות להקים באופן עצמאי מודלים של בעלות מבוססת בלוקצ'יין. מודלים אלו, הנבנים על גבי טכנולוגיית הבלוקצ'יין איתריום, הם דרך יעילה ומבוזרת לבעלות, שליטה, שימוש והפקת תועלת מנכסים דיגיטליים שאדם יוצר או מחזיק.

"באמצעות חווית משתמש פשוטה, אנטיק מנגישה לראשונה את טכנולוגיית הבעלות המשותפת להמונים", אמר אלכסיס אוהניאן, מייסד קרן Seven Seven Six. "כך, כל נכס יכול להיות בבעלות חברתית משותפת באמצעות טכנולוגיית הבלוקצ'יין של ארנקים דיגיטליים משותפים. הממשק של אנטיק מספק פתרון משמעותי המאפשר לכל אדם להשתתף בכלכלת הבעלות ברשת ה- Web3".

מכיוון שטכנולוגיית הבעלות המשותפת היא רעיון מתפתח בעולמות ה- Web3, התשתית הניתנת על ידי Antic, מיועדת לכל עסק המעוניין להוסיף אפשרות לבעלות משותפת למוצרים אשר מציע. תשתית זו מאפשרת לעסקים ולאנשים פרטיים לעשות כל שברצונם עם הנכסים שבבעלותם - למכור, לספק גישה, להוסיף בעלים משותפים נוספים ועוד.

הגישה החדשה של Antic הופכת כל נכס- דיגיטלי, פיזי או IP לנגיש לכל הצדדים המעוניינים להצטרף כבעלים, ופותחת אפיקי שימוש חדשים עבור כל אחד מהבעלים השותפים.

אשטון קוצ'ר בטקס הסאג 2017. GettyImages
גם הוא במשקיעים לצד כספי. אשטון קוצ'ר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully