וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי נוני מונה לסמנכ"ל מכירות עולמי לטכנולוגיות ענן מתקדמות בקומוולט

20.9.2022 / 11:45

מונה לסמנכ"ל מכירות עולמי לטכנולוגיות ענן מתקדמות Advanced Cloud Technologies . יהיה אחראי על ניהול ופיתוח שיתופי הפעולה עם אורקל ומייקרוסופט בעסקי מחשוב הענן וחלק ממטה ההנהלה הבכירה של קומוולט

שי נוני. ניב קנטור,
שי נוני/ניב קנטור

שי נוני (52) ממשיך להתקדם בחברת קומוולט הבינלאומית עם מינוי נוסף: מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות עולמי לתחום טכנולוגיות הענן המתקדמות בחברת קומוולט. נוני, אשר שימש כסגן נשיא לתחום Metallic באזור אינטרנשיונל הכולל כ- 150 מדינות באזור EMEA ואסיה פסיפיק מרחיב את הטריטוריה ויהיה אחראי מעתה למכירות תחום הענן בכל רחבי העולם. קומוולט (Commvault) היא מובילה עולמית לניהול והגנת נתונים בענן, בסביבות מקומיות ובסביבות היברידיות.

במסגרת תפקידו יהיה נוני אחראי על הקמת והובלת אסטרטגיית המכירה והשיווק של הדור הבא של הפתרונות של קומוולט במודל ה-SaaS, המציעים ניהול נתונים מאובטח, סקלבילי, בעל יכולת תאימות, וחסכוני ויוביל את שיתוף הפעולה עם שותפותיה האסטרטגיות של קומוולט, מיקרוסופט ואורקל.

המינוי מגיע בתום שנתיים בהם הוביל נוני יחד עם עמיתיו האמריקאיים את פתרון ההגנה על מידע בענן כשירות (DPaaS) - Metallic לצמיחה יוצאת דופן ממיליון דולר ל- 50 מיליון דולר ARR תוך שישה רבעונים בלבד.

לנוני מעל שני עשורים של ניסיון שנות ניסיון בהקמה וניהול צוותי מכירה וטכנולוגיה והחדרת טכנולוגיות חדשות לשוק העסקי והטכנולוגי. הוא הקים את הסניף הישראלי של קומוולט והוביל אותו משנת 2012. כשנה לאחר מכן מונה למנהל אזורי ישראל ואפריקה. באוקטובר 2020, עם השקת Metallic מונה נוני לתפקיד סגן נשיא לתחום Metallic בקומוולט EMEA ולאור הצלחתו בתפקיד, במרץ השנה אף נבחר לנהל את מכירות Metallic ב-150 מדינות ב-3 יבשות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully