וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצינו את רף 800 אלף המשתתפים. הם השגרירים החשובים ביותר"

20.9.2022 / 13:01

ארגון "תגלית" ציין את ראש השנה באירוע חגיגי בפראג צ'כיה, במעמד שגרירת ישראל לצ'כיה, אנה אזרי, עדינה ומאיר שמיר, יו"ר דירקטוריון תגלית, וגידי מרק, מנכ"ל תגלית. החלק האמנותי כלל הופעה של "הפרויקט של עידן רייכל" וכן "צמד רעים"

מימין לשמאל: עידן רייכל, ישראל גוטסדינר, עדינה ומאיר שמיר, בני רוזנבאום. תגלית,
מימין לשמאל: עידן רייכל, ישראל גוטסדינר, עדינה ומאיר שמיר, בני רוזנבאום/תגלית

ארגון "תגלית" ציין אמש (יום ב', 19/9) את ראש השנה באירוע חגיגי בפראג צ'כיה, במעמד שגרירת ישראל לצ'כיה, אנה אזרי, עדינה ומאיר שמיר, יו"ר דירקטוריון תגלית, וגידי מרק, מנכ"ל תגלית. החלק האמנותי כלל הופעה של "הפרויקט של עידן רייכל" וכן "צמד רעים", כשבקהל הקהילה היהודית המקומית וראשיה, וכן מאות בוגרי "תגלית" מהאזור.

גידי מרק, מנכ"ל תגלית: "אחרי שנתיים של הגעה מצומצמת של צעירים יהודים לישראל, בקיץ האחרון חווינו ביקוש אדיר, כשלראשונה מאז הקורונה הגיעו עשרות אלפי משתתפים לישראל לסיורים חינוכיים ותוכניות התמחות של תגלית. לאחרונה אף חצינו את רף 800,000 המשתתפים, שהם היום השגרירים החשובים ביותר המפיצים את האמת על ישראל ברחבי העולם כולו".

מאיר שמיר, יו"ר הבורד הישראלי של תגלית, בעל השליטה ומנכ"ל מבטח-שמיר: "התורמים של תגלית, בארץ ובחו"ל, רואים בה שילוב אידיאלי בין הבטחת עתיד העם היהודי וביצור התמיכה האסטרטגית והכלכלית שלו במדינת ישראל. פרויקט תגלית מחזק את המשק, מספק תעסוקה של מאות עובדים בתחום התיירות, ותרם עד כה כ-5 מיליארד שקלים למשק הישראלי. כבר מזמן לא מדובר רק בתוכנית חינוכית מהשורה הראשונה, אלא בנכס אסטרטגי לחוסנן של יהדות העולם ומדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • תגלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully