וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-20 במספר: קשת טעמים פותחת סניף בעפולה

20.9.2022 / 8:50

הסניף נפתח בימים אלה ומשתרע על 1,800 מ"ר ומעוצב בהתאם לקונספט הייחודי של שאר סניפי הרשת המחודשים

קשת טעמים סניף עפולה. ולדימיר ביחובסקי,
קשת טעמים בעפולה/ולדימיר ביחובסקי

רשת הסופרמרקטים קשת טעמים, מתרחבת ומשיקה את הסניף ה-20 בעיר עפולה. הסניף נפתח בימים אלה ומשתרע על 1,800 מ"ר ומעוצב בהתאם לקונספט הייחודי של שאר סניפי הרשת המחודשים.

הסניף החדש כולל את מחלקות הליבה והמוצרים המיוחדים שמציעה רשת קשת טעמים, ביניהם: מעדניית גבינות ונקניקים שרואים רק באירופה, מחלקת דגים ופירות ים עשירה ומלאה בכל טוב, קצבייה מקצועית המציגה עושר של בשרים טריים עם יד מקצועית של קצב , מחלקת שוקולדים ומתוקים, מחלקת מוצרים קפואים, מחלקת יין ואלכוהול, מעדניית אוכל מוכן ומוצרי סופר. הרשת, המשוחררת מהגבלות כשרות, פתוחה 7 ימים בשבוע. פתיחת הסניף מלווה בקמפיין בערוצי הרדיו המקומי ובשלטי חוצות ברחבי העיר, תחת המסר: "קשת טעמים הגיעה לעפולה".

דני גרינברג מנכ"ל קשת טעמים: "פתיחת הסניף בעיר עפולה מהווה התחזקות נוספת בתהליך התרחבותה של הרשת בישראל. סניף זה נפתח כדי לתת מענה לתושבי בירת העמק והאזור כולו. הסניף כמו שאר סניפי הרשת מגלם את השילוב המנצח של תמורה גבוהה ללקוח ללא פרמיה במחיר. מגוון רחב וייחודי, עיצוב מרהיב, טריות המוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים, יוצרים יחד חווית קניה מהנה יותר עבור לקוחותינו."

"קשת טעמים" הוקמה לפני כעשרים שנים בבעלות אריאל לכט. הרשת מתמחה במגוון עשיר של טעמים וניחוחות חובקי עולם, לצד חווית קניה יוצאת דופן בשוק המרכולים הישראלי. החוויה הקולינארית, הסניפים המרהיבים והשירות המוקפד, לצד סל קניה מלא, מאפשר ללקוחותיה ליהנות מחוויית לקוח מרהיבה ויוצאת דופן בשוק המרכולים הישראלי. הרשת מפעילה 20 סניפים ופועלת ללא תעודת כשרות 7 ימים בשבוע.

לרשת זרועות אסטרטגיים נוספים, ביניהם, מפעלים לייצור מזון מוכן ביתי תחת השם "מאמוצ'קה", "לכט תעשיות מזון" ו-"דליסימו" חברת ייבוא המתמחה בייבוא של מוצרי איכות מהעולם. בנוסף, מפעילה הקבוצה את "קולינריק", רשת סופר-מעדניות עירוניות הפועלות באופן עצמאי.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרמרקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully