וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מריחים, מטהרים ומתחדשים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 14:50

נכנסים לאווירה עם מותג NOLA LOLA, מטהרים את הבית עם VOS, מותג COACH מפנק לחגים, בלוריאל מקבלים את הלילה עם סרום מהפכני, מתאפרים עם בוגנים בפקטורי 54, מותגים חדשים לרשת אופטיקנה, החדש של ג'ימי צ'ו ומותג פיניש משיק את טבלית הפלא, בSalySolc- עוברים למתוק

רואים במותגים. יח"צ,
רואים במותגים/יח"צ

רואים מותגים

משקפי שמש הפכו מזמן לפריט אופנה ואינם נחלת הקיץ בלבד, רשת אופטיקנה משיקה בימים אלה את קולקציית סתיו-חורף 2022-2023 ומוסיפה לפורטפוליו המותגים שלה בלעדיות את קולקציית משקפי הראיה והשמש של בתי האופנה המובילים LENVIN, קרל לגרפלד וסלבטורה פרגאמו המצטרפים למותגים אחרים הנמכרים בבלעדיות כמו קרטייה ואתניה ברצלונה.

מותג LENVIN מציע מסגרות בעיצוב מודרני, עדכני וצעיר המהוות אלטרנטיבה מרעננת למותגי יוקרה מתחרים, המסגרות מיוצרות באיטליה ועשויות מחומרי גלם האיכותיים ביותר ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת בקולקציה מסגרות אופטיות ושמש לנשים ולגברים.

בקולקציה מסגרות קלאסיות לצד מסגרות מתוחכמות ושובבות כמו עדשות עם חיתוכי לבבות, מסגרות עם גבישי סוורובסקי מולחמים, שילובי סלסולים במוטות, פרינטים ועוד, צבעוניות המותג כוללת צבעים בהירים ונועזים. על כל מסגרת משקפיים עובדים כ- 30 זוגות ידיים. המותג קארל לגרפלד התפרסם בעיצובים ייחודיים ובאיכות בלתי מתפשרת של המוצרים, סימן ההיכר שלו הוא כיתוב שם המותג בענק או תמונת הדפס של דמותו בנעלים, חולצות, תיקים ומשקפיים, המשפט שליווה את לגרפלד:

"העולם נראה יפה יותר דרך משקפיים כהים". המוטיב הבולט בעיצובי המסגרות הוא Cat Eye, עיני החתול, הקולקציות משלבות בין חדשנות לקלאסיקה, נגיעות מתכתיות עדינות שמעניקות טוויסט נוצץ, אצטט בשילובים שונים וצורות גיאומטריות. סלבדור פרגאמו-מותג אופנה עולמי המפורסם בתחום ההנעלה, הלבשה, מציע קולקציות מסגרות ראיה ושמש, האבזם המפורסם על התיק האייקוני משנות ה-50, מככב על מסגרות המשקפיים, המותג שומר על קלאסיקה מודרנית בשילוב חדשנות עתידנית, בצבעוניות מרהיבה הכוללת משחקי צורות ושימוש בחומרים מנוגדים.

המסגרות מיוצרות מחומרי גלם איכותיים ותשומת לב לפרטים הקטנים ועוברות בקרת איכות בסטנדרט ותקן עולמי. בית האופנה קרטייה מייצר משקפי ראייה ושמש המשלבים את הסגנון הייחודי עם האייקונים העיצוביים של מותג העל שהפכו למורשת בעולם התכשיטים והשעונים, דוגמת הפנתר, פאשה, טריניטי וסנטוס, מוטיבים שנשמרו בעיצוב מסגרות המשקפיים. בקולקציות מסוימות אף החזירו לוגואים ואייקונים בולטים משנים קודמות.

משקפי קרטייה מיוצרים בצרפת בעבודת יד ומחומרים נדירים ואיכותיים כגון קרן באפולו, עץ, טיטניום, זהב אמיתי ויהלומים המשתלבים בצורה מתוחכמת, עדינה ומדויקת. מסגרות המשקפיים מצופות ב-4 שכבות של מתכת וזהב 24 קראט, כל מסגרת עוברת 40 בדיקות איכות שונות לפני שיוצאת מהמפעל, ייצור כל מסגרת נמשך כחצי שנה ולכל מסגרת מס סידורי משלה, והיא נמכרת בקופסה מהודרת העשויה מעור גמל. אתניה ברצלונה הינו מותג ספרדי, צעיר, בולט ובועט שהוקם ב-2010 עם חזון להיות מותג צבעוני ומקורי בתעשיית האופטיקה העולמית, הוא נמכר ב-70 מדינות ונחשב המותג השלישי הנמכר ביותר באירופה-לאחר רייבן וגוצ'י.

ברצלונה מולדתו היא חלק מסיפור המותג, ההשראה, השפה, הקצב והצבע. המותג מושתת על שת"פים עם אייקונים מובילים מעולם האמנות, ומביאה קולקציה עם יותר מ-500 דגמים.אתניה ברצלונה הוא המותג הראשון שהחל להשתמש בחומרים טבעיים וממוחזרים, המסגרות עשויות מכותנה ועץ ואריזות המשקפיים עשויות מחומר ממוחזר.

מותג קטאליה שהושק בקיץ 2021 הפך לסיפור הצלחה ולמותג מספר אחד בקרב הצעירים, משקפי השמש והראייה, נאמנים לטרנדים בינלאומיים, עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר-אופטיקנה היא המשווקת הבלעדית של המותג בכיכובו של עומר אדם. רוצים להפוך את המשקפיים למשקפי ראייה? הרשת מציעה שירות חדש, בדיקת ראייה על-ידי אופטומטריסט מוסמך וקבלת המשקפיים למחרת. להשיג בכל אחד מ-80 סניפי הרשת הפרוסים מדן ועד אילת.

רואים במותגים קולקציית מותגים לאופטיקנה. יח"צ,
רואים במותגים קולקציית מותגים לאופטיקנה/יח"צ

נכנסים לאווירה

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA, מבית סופר-פארם, משיק מהדורה מיוחדת ובניחוח חדש של Cotton Clouds, רשת סופר-פארם, ממובילות מגמות חדשניות בעולמות הביוטי, הטיפוח והוולנס, נכנסה לקטגוריית מוצרי אווירה לבית-HOME SPA, לפני כשנתיים, ופיתחה את מותג NOLA LOLA, וכעת משיקה לראשונה, מהדורת מוצרים מיוחדת ומוגדלת לכבוד השנה החדשה, בניחוח Cotton Clouds .

המותג מציע מספר סדרות של פריטי אווירה לבית, המעניקים תחושת ספא מפנקת ומרגיעה ביניהם: מפיצי ריח, נרות ארומטיים, מבשמים, פצצות אמבטיה ועוד. מוצרי הסדרה: מפיץ ריח 500 מ"ל; נר 600 גרם; 3 פתילים + מכסה עץ; מבשם אוירה 250 מ"ל. להשיג בסניפים ובאתר סופר-פארם אונליין.

ועוד בענייני אווירה, מותג הרוקחות והקוסמטיקה הטבעית VOS של ורד אורנשטיין סלוצקי, מציע ערכת טיהור לבית, בקולקציה: קערת טיהור אנרגטי לבית, עם או בלי עיטור זהב, הערכת כוללת תערובת טיהור המורכבת ממינרלים, שרפים וצמחים, כשלכל מרכיב סגולות ייחודיות: מור-לזיכוך וחיזוק הביטחון העצמי; אבן ג'לל-להסרת אנרגיות שליליות, משקעים ומכשולים; לבנדר-לטיהור המרחב, הקלה על מתח ועצבנות, להרגעת גוף ונפש וריכוך האגו והכוחניות; לבונה-לעידוד מחשבות טובות ופתיחת רגשות, מרווה-להגנה ולשלום בית, לאיחוד אנשי הבית והענקת התחדשות וניקיון; שאב-להכלה וספיחת גורמים מיותרים ושליליים; ורדים-לאיזון המרחב וחיזוק אמונה בעצמנו והאמונה בטבע; ציפורן-להתחדשות אנרגטית רוחנית; מקלות קינמון לחיבור לאדמה ולשורש האדם.

ב-VOS ניתן להשיג מגוון מוצרי אווירה ייחודיים כמו נרות מחומרים טבעיים, שמנים אתרים בעלי סגולות מרפאות, בנים אנרגטיות, מרגיעות ומשמחות, מבערים ומפיצי ריח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נכנסים לאווירה עם nola lola מטהרים את הבית עם vos. יח"צ,
נכנסים לאווירה עם nola lola מטהרים את הבית עם vos/יח"צ

מתאפרים עם בוגנים

פקטורי 54 משיקה לכבוד החגים שת"פ עם מיקי בוגנים הכולל מוצרי איפור חדשים שפותחו במיוחד לפרויקט ביניהם 3 קיטים ייחודיים, לצד הבסט-סלרס של בוגנים, יש מוצרים חדשים כמו ברונזר, סומק ושמן שיימכרו בלעדית בפקטורי 54, מוצרי מאסט לכל היום, ניתן לרכוש את המוצרים בנפרד, או כחלק מסדרת קיטים מהודרים הכוללים מוצרים נוחים לנשיאה.

THE DAY KIT היא ערכה אולטימטיבית לאיפור יומיומי וכולל שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית לסומק/ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וטינט בגוון ורדרד למראה טבעי ללחיים ולשפתיים;

THE NIGHT KIT- ערכה למראה ערב זוהר הכוללת שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית לסומק/ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וסומק ללחיים;

THE TRAVEL KIT - ערכת נסיעות מושלמת הכוללת שמן לטיפוח השפתיים, מברשת קומפקטית לסומק/ ברונזר וטינט, ספריי לעיצוב וקיבוע מראה הגבות, ברונזר לחיטוב בגוון סהרה וטינט בגוון דובדבן למראה טבעי ללחיים ולשפתיים;

MAXIMUM LIP OIL -שמן לטיפוח השפתיים המכיל תערובת שמנים; סומק HAVANA עשיר בפיגמנטים, במרקם משי קטיפתי ובגימור מבריק עם חלקיקי קריסטלים זעירים בגוני בייסיק; ברונזר בגוון SAHARA שזוף וזוהר ליצירת הצללות וחיטוב;

TRAVEL BRUSH מברשת בגודל קומפקטי להנחת סומק/ ברונזר או טינט נוזלי. בבסט-סלרס של בוגנים:

MIKI'S BRUSH לעיבוד ולטשטוש הצללית על גלגל העין, אידיאלית למיזוג מושלם, יצירת עומק בכפל העין;

EYEBROW FIXER SPRAY לעיצוב הגבות בפורמולה ייחודית המקבעת לאורך כל היום, בבקבוק מעוצב עם רביעיית מברשות אפליקטור;

MAXIMUM LIP EMPLIFIER-ליפ גלוס הממקסם את מראה השפתיים ומעניק להן נפח בדקות, מכיל פורמלה המגבירה ומעבה את נראות השפתיים כך שייראו עשירות בלחות ומלאות בברק. מכיל שילוב שמנים טבעיים וחומצה היאלורונית, להשיג בגוון שקוף, ורדרד או דובדבן;

TINT TOUCH-במרקם נוזלי לשפתיים וללחיים, מכיל תמציות שמנים ופיגמנטים טהורים בניחוח פירותי ועמיד לאורך זמן, להשיג בגוון ורדרד או דובדבן. את הקמפיין מובילות מירי בוהדנה ומאי תגר בסדרת צילומים המשלבת בהרמוניה בין עולם הביוטי לעולם האופנה, ומראה כיצד איפור הוא חלק בלתי נפרד מהלוק השלם. ההשראה לצילומים עם בוהדנה היא הזמרת גרייס ג'ונס בעלת המראה האייקוני וסגנון האיפור המזוהה עם שנות ה080, ההשראה למראה של תגר לקוחה משנות ה-60 עם איפור גלאם נשי.

הקמת המותג MIKI BUGANIM COSMETICS, היא עבור בוגנים ללכת אחרי החלום שלו לחלוק את הידע שרכש במהלך השנים, ולייצר מוצרי איפור חדשניים, טרנדים ומקצועיים. להשיג בלעדית בפקטורי 54 רמת אביב ובאתר FACTORY54.CO.IL.

מתאפרים עם בוגנים השקת מותג לחג. סיימון אלמלם,
מתאפרים עם בוגנים השקת מותג לחג/סיימון אלמלם

ג'ימי צ'ו לנצח

המותג הנחשק ג'ימי צ'ו, משיק בושם חדש בשם I WANT CHOO FOREVER המיועד לאישה המסמלת את המותג: עוצמתית, חופשית, אנרגטית ותוססת, בדיוק כמו אביזרי היוקרה של בית האופנה, המושכים תשומת לב, לכן הנוסחה להצלחה היא בגד שיקי, נעלי עקב מסחררות והניחוח

I WANT CHOO FOREVER הניחוח משלב את האסתטיקה של המותג עם אלגנטיות על-זמנית והוא אנרגיה המכילה תערובת הרכיבים שהופכת את I WANT CHOO FOREVER למשכר. הניחוח כולל ורד עוצמתי, פלפל ורוד חריף, שמן שקדים מריר, ליקר דובדבן שחור חזק, יסמין סמבק מפתה ווטיבר נשי חם, אזוב אדמתי, וניל ופולי טונקה, סימפוניה חושנית של שפרה וענבר.

בדומה לפריטי האופנה של המותג, הבקבוק הוא מושא תשוקה אמיתי, שחור אלגנטי עם פקק תרסיס בגוון זהוב עז הנראה כתכשיט, ואותיות הלוגו של בית האופנה JC היוקרתי. להשיג בכל רשתות הפארם: סופר פארם, BE, משביר, אפריל.

גימי צ'ו לנצח ניחוח חדש I want choo forever. יח"צ,
גימי צ'ו לנצח ניחוח חדש I want choo forever/יח"צ

דנית התכשיטנית

דנית גרינברג, האישה שהפכה למותג, ומותג DANON, ממשיכים בשת"פ המוצלח ומשיקים קולקציית תכשיטים חדשה לאחר ההצלחה המסחררת לה זכתה הקולקציה הראשונה. בקולקציה תכשיטי אופנה שבשונה מהפעם הקודמת, הפעם רובם עשויים מכסף טהור (925) בעבודת יד, בין הפריטים: שרשראות עדינות בשילוב אבני זירקון, שרשראות מאסיביות, עגילי HUGGIES ועגילים משובצים זירקונים, כל פריטי הקולקציה עשויים במהדורה מוגבלת.

להשיג מתחילת אוקטובר באתר ובכל סניפי דנון החדשים עזריאלי , G סבא. בנוסף מושקת קולקציית תכשיטים נאמנה לטרנדים בינלאומיים ביניהם שרשראות עם פנינים, שרשראות חוליות, עגילי ג'יפסי ועגילים צמודים, טבעות חלקות וטבעות משובצות באבני זירקון או באבנים צבעוניות, למי שאוהבת תכשיטים קטנים ולי שאוהבת אתם גדולים. הרשת מעניקה אחריות של שנה לכל התכשיטים. להשיג בסניף הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב סניף G כפר סבא ובאתר החברה.

דנית התכשיטנית קולקציית תכשיטים לדנון. שי תמיר,
דנית התכשיטנית קולקציית תכשיטים לדנון/שי תמיר

פעולת לילה

לוריאל פריז משיק לראשונה סרום לילה המבוסס על תרכובת נוגדת חמצון בהשראת תאי אם שפעילותם היא מקור התאים ככלל, מואטת עם השנים, ואיתה קצב התחדשות תאי העור.

הפעילות האופטימלית של תאי האם בעור מתרחשת בלילה, ומגיעה לשיאה בחצות, מעבדות לוריאל פריז פיתחו פורמולה פעילה לשעות בהן חידוש העור בשיאו. מידנייט סרום מועדף על פני סרום הלילה #1 בשוק היוקרה, מבוסס על פורמולה ייחודית המכילה תרכובת נוגדת חמצון: שילוב של שני רכיבים נוגדי חמצון המסייעים בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים, התחדשות תאים יעילה בלילה בזכות נוגד חמצון רחב המופק מתפוז מר וויטמין E - נוגד חמצון המצוי באופן טבעי בעור, שרמתו יורדת עקב גורמים חיצוניים.

לפורמולה העוצמתית של מידנייט סרום, כוח לסייע לחדש את העור ולהעניק לו מראה עור צעיר יותר מידי לילה. המוצר נספג במהירות, יעיל על כל סוגי וגוני עור, נבדק ואומת על ידי רופאי עור. להשיג ברשתות הפארם ורשתות שיווק.

פעולת לילה סרום עוצמתי ללוריאל פריז. יח"צ,
פעולת לילה סרום עוצמתי ללוריאל פריז/יח"צ

הבלינג של בליק

פולה בליק משיקה קיט עם מוצרים מוקטנים לנסיעה הכולל: סבון הפנים המכיל תמציות צמחים המאזנות את רמת הלחות בעור ומרחיקה חיידקים ותאי עור מתים; סרום אנטי אייג'ינג להצערת העור המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה המסייעים בטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור, מתאים לעור עייף, בעל גוון אפרורי, לעור שמן עם נקבוביות פעורות, ולעור מחוספס ויבש;

תמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור. לסרום פעולה משולשת, הוא מכיל חומצה היאלרונית בעלת מבנה מולקולארי מיקרוסקופי המאפשרת חדירה עמוקה לעור, הסרום מחליק, מחדש, מעניק לחות וזוהר לעור הפנים ומקנה מראה צעיר ורענן.

עוד מבליק, Booster Cream חדש המשמש קרם יום ולילה, עשיר בחומצה היאלרונית להשבת הנפח לעור, הקרם מתאים לצורכי עור שונים בגילאים שונים, הקרם הפעיל מכיל תרכובות טבעיות המסייעות בהגברת עובי האפידרמיס, צפיפות הקולגן ושיפור גמישות העור, הקרם עשיר בוויטמינים, תמציות צמחים, מינרלים, חומצות שומן, תרכובות טבעיות כגון פוליפנולים, Q-10 אקסטרקטים של צמחים תה ירוק, אקסטראקט פירות ומרכיבים שמטרתם להזין את העור. להשיג במרכז לרפואה טבעית פולה בליק ובאתר האונליין.

הבלינג של בליק קרם וערכת טיפוח לפולה בליק. יח"צ,
הבלינג של בליק קרם וערכת טיפוח לפולה בליק/יח"צ

העולם התחתון בפריז

נשארים בחגים בארץ ולא טסים לפריז? ב-JACK KUBA מביאים את אווירת פריז לעולם התחתון, והיא חגיגה רומנטית של עושר, אלגנטיות, קלילות ותחכום כמו פריז. צילומי הקמפיין מציגים את המונומנטים המפורסמים ביותר של פריז: הלובר, שאנז אליזה, נהר הסיין ומגדל אייפל.

את הקמפיין מובילה מגאן סמסון, מיס פריז לשעבר שדגמנה לבתי אופנה גדולים ביניהם איב סאן לורן וגוטיה. מסע בקולקציה החדשה הוא כמו טיול בפריז, עם תחרות יוקרתיות, רקמות עשירות לצד פריטים קלילים יותר.

ממש כמו באופנה הצרפתית היוקרתית לסתיו והחורף הקרובים, גם בתחום הלנג'רי מסתמן ה- come back לגזרת הבלקון הסקסית, המעניקה מראה חשוף ושופע, בשנים האחרונות יש מגמה של העמקת הקאפים, כך שהם מתאימים גם למידות גדולות עד מידה G. בפריז כמו בפריז השחור שולט, עם נגיעות של צבעי יסוד חזקים: צהוב, פוקסיה, בורדו, והרבה סוגים של הדפסים מנומרים.

העולם התחתון בפריז קולקציית KUBA. יח"צ,
העולם התחתון בפריז קולקציית KUBA/יח"צ

בבית עם ערד

רגע לפני השנה החדשה, "ערד טקסטיל" משיקה קולקציה מוצרים איכותית לבית הכוללת מצעים, מגבות ומפות.

Modern Classic - סדרת מצעים ומגבות בגוני בסיס מינימליסטיים, הפריטים משלבים מסורת, חדשנות ואלגנטיות בצבעוניות של שחור, לבן, אפור ופסטל, גוונים מעושנים עם עיטורים הלניסטיים ואצטקיים ברקמות יד. מצעים: מצעי פייפינג-סט מינימליסטי עשוי מ-100 אחוז כותנה באריגת סאטן; שירי-דגם חלק לבן עם קווי מתאר שחורים; דגם גילי ההופכי בצבע שחור עם קווי מתאר לבנים בדפנות, המצעים עשויים 100% כותנה סרוקה באריגת סאטן; דגם נילוס בשילוב תחרה; דגם נפרטיטי בעיצוב אתני; דגם פטרה עם מסגרת רקומה.

הדגמים נארזים בנייר משי וקשורים בסרט סאטן לפני שנארזים בקופסת קרטון קשיחה; מצעי סאטן פסטל דגם אילת בצבעוניות רכה בגוני פסטל, המצעים עשויים 100% כותנה עם צפיפות של 300 חוטים לאינץ', המצעים מוצעים בצבעי מנטה-אקווה, לילך, תכלת, ורוד-ניוד ושמנת; Organic Floral-סדרת מצעים ומגבות אורגנית עם רישומי צבעי מים ואלמנטים של פרחים, רישום וצביעה ידנית של אלמנטים מעולם הג'ונגל הטרופי וסמלי מלוכה; מצעי הדפסה דיגיטלית, 8 דגמים צבעוניים וייחודיים, המשלבים פריחה ונועזו, המצעים עשויים 100% כותנה, במגוון גדלים, טקסטורות ובצבעוניות ונועזות.

מגבות: מגבת ליקה מגבת העשויה 100% כותנה עם בורדר ז'קארד במגוון צבעים: לבן, ורוד בהיר, תכלת, אפור בהיר; מגבת מיקונוס עשויה 100% כותנה במשקל 600 גרם למ"ר בעיצוב קלאסי עם עיטורים בדפנות בצבעי: שחור, לבן, בז כהה ואפור בהיר. להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

בבית עם ערד מצעים ומגבות לחג ערד. עדי גלעד,
בבית עם ערד מצעים ומגבות לחג ערד/עדי גלעד

טעמים חגיגיים

רשת יין בעיר ממובילות תחום האלכוהול, משיקה לכבוד החג את טראזס דה לוס אנדס רזרבה קברנה סוביניון -יין אדום יבש בעל גוף בינוני, סיומת אלגנטית, ארומות של פירות יער שחורים עם נגיעות פלפל לבן וטעמים עשירים. היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ו-6 חודשים לפחות בבקבוק. יקב טראזס דה לוס אנדס מייצר מאז תחילת המאה ה-19 יינות ארגנטינאים בהשפעה צרפתית. ב-1996 מומחים צרפתים מבית היוקרה מואט הנסי זיהו את הפוטנציאל העצום של היקב. מדובר באחוזה יוקרתית ששורשיה נטועים עמוק במסורת ייצור היין באזור. היקב מייצר יינות ממגוון טרוארים איכותיים וכרמים בעלי איכות יוצאת דופן המנוהלים על-ידי אנשי מקצוע. היקב מתמחה בייצור יינות מ-4 סוגי ענבים: מלבק, קברנה סוביניון, שרדונה וסוביניון בלאן ובין היתר מייצר את יין הדגל של ארגנטינה שבאל דס אנדס האגדי. עוד השקה-קלבדוס בולארד גראנד סולאז' המיוצר ממיזוג של מספר תזקיקים מכמה שנות בציר אשר עוברים יישון של 3-5 שנים. לאחר בחירה של התזקיקים המשתלבים בצורה המיטבית, מועברת התערובת להמשך יישון, התוצאה קלבדוס בעל ארומות של תפוחים עם רמזים של וניל וטעם חלק ומלא פרי. קלבדוס בולארד גראנד סולאז' הינו קלבדוס מלא אישיות, אלגנטי ועשיר בעל סיומת ארוכה ומענגת. להשיג בחנויות המתמחות.

רשת הגלידריות הישראלית גולדה משיקה מהדורת יוגורט מיוחדת, בשת"פ עמותת חמניות המעניקה תמיכה ליתומי השכול האזרחי ב-25 סניפים ברחבי המדינה. המארזים המעוצבים והצבעוניים מעוטרים בציורים של אנה זק וילדי העמותה. היוגורט הלבן מסמל התחלה חדשה, חלקה ונקיה והתוספות המפנקות ביניהן פירות חג, שוקולדים ורטבים ייחודים, מסמלות איחולים וברכות לשנה החדשה, בדומה לפעילות העמותה המעניקה התחלה חדשה לילדים שהתייתמו מהוריהם. מארזי "להתחלות חדשות", מתאימים כקינוח מושלם לארוחת החג, מתנה למשפחה, למארחים או לעצמנו. להשיג בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית ובאפליקציה ובאתרי המשלוחים.

השף מוריס מונייר משיק מגשי אירוח חגיגיים עם מנות קלאסיות לצד מנות יצירתיות, המגוון כולל מגשי אירוח מלוחים עם מיני קיש, פרעצל זוקיני, קינואה ואנטיפסטי, גבינות משק ומטבלים, קינוחים מהקונדיטוריה ביניהם: עוגות דבש, אקלר, מוס רימונים, טארטלט שקדים ותפוחים, טראפלס תמרים, ג'ין רימונים ומקרונים בטעם תפוח. ניתן להזמין מגשים עם ערכת עיצוב מושקעת. הזמנות באתר או בחנות המפעל בראשל"צ.

אם אין לכם כוח לבשל, אתר 'יאמי'-פלטפורמה המציעה אוכל טרי, איכותי וטעים שמבושל במיוחד על-ידי בשלן ביתי לפי הזמנה, המציע מנות חג קלאסיות כמו גפילטע פיש, כבד קצוץ, דג מרוקאי, טנזיה ועוד או לרכוש ארוחות מוכנות וספות ביניהן ארוחות חגיגיות לראש השנה, ארוחות המפגישות טעמי מזרח ומערב, ניתן להרכיב ארוחה ל-4 סועדים הכוללת בחירה של 2 מנות ראשונות כגון גפילטע פיש, כבד קצוץ, דג מרוקאי, ארטישוק ממולא בשר + בחירה של 2 עיקריות כגון בשר צלי עם פטריות וערמונים, פרגיות ממולאות בפירות יבשים ואורז + 4 תוספות וסלטים כגון אורז חגיגי עם פירות יבשים, צימעס, סלט וולדורף, סלט סלק מרוקאי, סלט כרוב עם חמוציות וקינוח בראוניז מפנק. ניתן לרכוש מארז מנות ראשונות הכולל גפילטע פיש, חזרת, כבד קצוץ , מרק עוף ויש גם מארזי השלמות של מנות ראשונות ו/או סלטים.

החגים הטעימים. יח"צ,
החגים הטעימים/יח"צ

פיצוחים לחגים

גלוברנדס-יבואנית מותג SalySol לישראל, מחיבה את מגוון מוצרי וטעמי המותג, לאחר השקת סדרת הטעמים המלוחים בסדרת הפרימיום של SalySol בטעמי קשיו, שקדים ופיסטוקים, מושק לחגים מיקס מתוק, בדגש על תפזורות חג פופולריות.

בימים אלו משיקה גלוברנדס את הסדרה החדשה עם מיקס טעמים הכולל אגוזים, צימוקים וחמוציות בקופסאות ייחודיות. מוצרי SalySol מביאים לשוק חדשנות באיכות, טריות, אורך חיי מדף ואריזת ואקום אטומה המאפשרת צריכה נוחה בכל זמן ובכל מקום.

המיקסים מצטרפים ל-3 סדרות המותג: TOGO סדרת בוטנים ומיקסים, משפחתי, קופסא עם מכסה לצריכה חוזרת מסדרת הבוטנים וסדרת הפרימיום, קשיו פיסטוקים. גלוברנדס מציגה כ- 23 מוצרים שונים ל-SalySol בישראל והיא צפויה להשיק השנה עוד 3 סדרות שונות, מותג SalySol מחזיק בנתח שוק של כ-16% בשוק הבוטנים הארוזים בחנויות הנוחות. להשיג בכל אחת מאלפי חנויות הנוחות והקיוסקים ברחבי הארץ.

פיצוחים לחגים מותג salysol מתרחב. יח"צ,
פיצוחים לחגים מותג salysol מתרחב/יח"צ

המארזים המפנקים

מותג COACH נוסד ב-1941 כחברה משפחתית קטנה לעיצוב וייצור אביזרי אופנה מעור שהפכו לסמל סטטוס ולחותמת איכות לסגנון חיים, לכבוד החגים חברת הבישום של המותג משיקה את DREAMS COACH לנשים באריזה ורודה המכיל בושם פרחוני 90 מ"ל א.ד.פ + תחליב גוף בניחוח הבושם 100 מ"ל+ בושם לנסיעות 7.5 מ"ל-פינוק מושלם. לגבר מוצע מארז מהודר BLUE COACH בושם 100 מ"ל א.ד.ט + ג'ל רחצה בניחוח הבושם 100 מ"ל+בושם 7.5 מ"ל בהשראת חופש ואופטימיות שבנסיעה בדרכים הארוכות של אמריקה, הניחוח ממריץ וארומטי, ומזכיר שמיים כחולים, מרחבים פתוחים ובריזה נעימה, עם תווים ארומטיים של ליים, פלפל שחור, תווי מים ואוזון, ארז וענבר. את הבקבוק מעטרת תווית עור איכותית והאריזה במראה עור.

חברת הטיפוח הבינלאומית Moroccanoil, משיקה מארז גוף יוקרתי במהדורה מוגבלת במיוחד לחג, בניחוח FREGRANCE ORIGINAL. המארז מכיל: ג'ל רחצה פורמולה עדינה ומרוכזת מועשרת בשמן ארגן, מנקה בעדינות את העור ומעניק לו לחות תוך כדי ניקוי, באריזה מחודשת הכוללת בקבוק פלסטיק שניתן למחזור כחלק מהמחויבות המתמשכת של המותג לשמירה על איכות הסביבה; קרם גוף בפורמולה קלילה הנספגת במהירות ומכילה תערובת שמנים מזינים, ביניהם שמן ארגן, שמן נר הלילה ותמצית עלים מרגיעה של אלוורה. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר.

מותג דרמלוג'יקה משיק מארזי חג בהתאמה אישית למצבי העור באריזה דמוית עור הפוך עם תבליטי התכשירים שבמארז. המארזים מכילים את תכשירי הדגל המשלימים את שגרת הטיפוח הבסיסית, לצד תכשירים פופולאריים בהבהרת העור, טיפול באנטי איג'ינג ועוד. מארזי הדגל מכילים את השילובים הנמכרים ביותר בשנתיים האחרונות: THE CLEANSE AND GLOW SET-מארז לעור זוהר ובריא במיוחד-ערכה חסכונית המכילה את שלושת תכשירי הדגל של המותג בגודל מלא לניקוי יסודי ועמוק של העור ולהסרה יומיומית של תאים מתים. המארז מכיל: פרקלינס אויל, ספיישל קלינסינג-ג'ל עדין לניקוי עמוק ואנטיספטי של עור הפנים, דיילי מיקרופוליאנט-פילינג האורז האגדי מבוסס חומצה פיטית מסובין אבקת אורז; BRIGHTER SKIN SET-מארז תכשירי סדרת ויטמין C המבוססת על קומפלקס מולקולת ויטמין סי, ומטפלת בעצמה בהבהרת העור וחיזוק מחסום ההגנה, המארז מכיל סרום פנים, סרום עיניים, ג'ל לחות המבוסס על 5 סוגי חומצות היאלרוניות; THE PERSONALIZEDSKIN CARE SET-מארז סמארט ריספונס-לסרום החכם ולתכשירי הדגל מצטרפים הספיישל קלנסינג ג'ל ופילינג דיילי מיקרו פוליאנט; THE PEEL POWER SET -מארז פילינגים המכיל אמפולות מסדרת רפיד ריוויל פילינג וג'ל להקצפה על העור; THE GLOWING SKIN SET-קיט מקצועי לניקוי ופילינג של עור הפנים.

מותג הטיפוח SIMPLE משיק מארז מוצרי טיפוח לפנים מסדרת Kind to Skin למראה עור בריא, המכיל תערובת ייחודית של רכיבים עדינים וויטמינים. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור. המוצרים נבדקו דרמטולוגית ופותחו במיוחד עבור עור רגיש.

המארזים המפנקים של מותגי קואץ', דרמלוג'יקה וסימפל.. יח"צ,
המארזים המפנקים של מותגי קואץ', דרמלוג'יקה וסימפל./יח"צ

מקס-ימום במינימום

רשת מקס סטוק ממשיכה לצמוח ולכבוד השנה החדשה, פותחת לראשונה סניף חדש בתוך קניון המשתרע על-פני 2 קומות עצומות. החנות שנראית כמו עיר חוויתית, ממוקמת במתחם אושילנד כפר-סבא, ונולדה שנה לאחר השקת סניף הדגל בראשון לציון.

מגון המוצרים גדול וכולל: מוצרי עיצוב לבית, אביזרי יצירה, צעצועים לכל הגילאים, כלי מטבח ואפייה, פריטי דקורציה, מוצרי טואלטיקה ופארם, כלי יודאיקה, אחסון וארגון, כלי עבודה, מוצרי חשמל, פריטים לחיות המחמד, אביזרי גינון, ספורט וכושר, קמפינג וטיולים, ריהוט, טקסטיל, ציוד משרדי ועוד, כשבכל מחלקה מגוון עצום של מוצרים.

באווירת החגים ניתן למצוא שלל מתנות יפהפיות במחירים מצחיקים ושלל קישוטים צבעוניים ומנצנצים לסוכה. הסניף החדש מחליף את הסניף הקיים בכפר-סבא ומצטרף ל- 54 סניפי הרשת ברחבי הארץ. חברת מקס סטוק בע"מ הוקמה ב- 2004 ועוסקת במסחר קמעונאי באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט תחת השם-Max כאן קונים בכיף ו-Max 20.

מקס-ימום במינימום חנות חדשה למקס סטוק. רפי דלויה,
מקס-ימום במינימום חנות חדשה למקס סטוק/רפי דלויה

פיניש על הכלים

אחד מסיוטי החג הוא הכלים המלוכלכים, פיניש מאתגרת את שאריות המזון ומשיקה אתFinish Ultimate - קפסולה בנוסחה חדשנית ומתקדמת ביותר של המותג שמסירה את הלכלוך העיקש והיבש מהכלים גם אחרי 24 שעות. Finish Ultimate מעניקה ברק אולטימטיבי ומסירה את שאריות המזון ללא צורך בשטיפה מקדימה המבזבזת עשרות ליטרים של מים כך שיש לו ערך גבוה לאיכות הסביבה, שכן היא חוסכת בזבוז מים (שטיפה ידנית מבזבזת כ-40 ליטרים של מים בממוצע בעוד מדיחי הכלים צורכים כ 7-11 ליטר להדחה בלבד בתוכניות החיסכון שלהן. ןלהשכלה, שוק קפסולות/טבליות בישראל מוערך בכ-9 מיליון ש"ח בחודש. Finish Ultimate מהווה קפיצת מדרגה בניקוי והברקת הכלים.

פיניש על הכלים טבליות מהפכניות ל finish. יח"צ,
פיניש על הכלים טבליות מהפכניות ל finish/יח"צ

יו מתנות ביולו

YOLO, רשת המתנות והציוד לבית הספר משיקה מגוון מתנות יצירתיות ומקוריות לילדים, מוצרי ביוטי חדשים כולל מדבקות לציפורניים, עגילים, שרשראות וצמידי BFF אביזרים, שרשראות, שעוני יד וקיר בהדפסים טרנדים, מגוון קופות חסכון שסופרות את הכסף, מנורות לילה, שרשראות תאורה שמתאימות לקישוט סוכה, לוחות אורה מאירים, מקרן גלקטי, קישוטי YOLO לסוכה בשלל צבעים והדפסים ועוד.

להשיג באחד מ-15 הסניפים ברחבי הארץ, באתר בחנות החדשה במתחם "בייבי ירכא" ובאתר TERMINAL X

יו ביולו-מתנות לחג ברשת yolo. יח"צ,
יו ביולו-מתנות לחג ברשת yolo/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully