וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרי אליהו-רימוני מונתה לתפקיד דוברת אל-על

21.9.2022 / 11:03

אליהו- רימוני מונתה לתפקיד דוברת החברה וראש אגף תקשורת, אפרת פוקס מונתה למנהלת קשרי ממשל. המינויים החדשים התבצעו במסגרת הקמת מערך תקשורת וקשרי ממשל חדש, בראשו יעמוד שלומי עם-שלום.

עפרי אליהו-רימוני. רפאל,
עפרי אליהו-רימוני/רפאל

עפרי אליהו- רימוני מונתה לתפקיד דוברת החברה וראש אגף תקשורת, אפרת פוקס מונתה למנהלת קשרי ממשל. המינויים החדשים התבצעו במסגרת הקמת מערך תקשורת וקשרי ממשל חדש, בראשו יעמוד שלומי עם-שלום.

אליהו-רימוני, בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנים בתחום הדוברות והתקשורת, התחילה את דרכה המקצועית כקצינה בדובר-צה"ל, לאחר מכן כיהנה בתפקידי דוברות בממשלה- במשרד החוץ ובלשכת נשיא המדינה שמעון פרס. עפרי שימשה כיועצת תקשורת של השר לשעבר יעקב פרי, וכן שימשה בתפקידים נוספים בעולם הפוליטי. בשנים האחרונות שימשה עפרי כמנהלת תקשורת ודיגיטל, ודוברת חברת רפאל.

אפרת פוקס. ראובן קפוצ'ינסקי,
אפרת פוקס/ראובן קפוצ'ינסקי

אפרת פוקס, בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום קשרי הממשל, הכנסת והחקיקה. האחרונה כיהנה כיועצת קשרי כנסת-ממשלה של ראשי הממשלה במשרד רה"מ, ובין תפקידיה שימשה גם כעוזרת ראש מערך ההסברה הלאומי במשרד רה"מ. פוקס ריכזה ותיאמה בין משרדי הממשלה השונים אל מול גורמי הכנסת, עסקה בתחום הרגולציה, קידום החלטות ומשאים ומתנים מטעמו של ראש הממשלה.

לדברי שלומי עם שלום: " הקמת המערך, היא חלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של אל על והרצון ליייצר שיח רצוף ומתמשך עם הלקוחות שלנו והציבור בישראל ובעולם. תחום התקשורת וקשרי הממשל נוגע בליבת העשייה ויש לו השפעה רבה על מעמדה הציבורי והתדמיתי של אל על . אני מודה למנכ"לית דינה בן-טל גננסיה, על האמון ועל ברכת הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully