וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזכרתם מאוחר והחנויות סגורות? מתנות חג בדקה ה-90

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 8:00

חג הוא תמיד הזדמנות טובה להוקיר תודה לאנשים האהובים בחיינו - למשפחה, לחברים ולמארחים שטורחים על ארוחת החג המפוארת. השגרה שלכם לחוצה ולא הספקתם לרכוש מתנת חג למארחים? נזכרתם בזמן שהחנויות כבר סגורות ולא תרצו להגיע בידיים ריקות? הנה רעיונות למתנה בדקה ה-90

מתנה. ShutterStock
לא מאוחר מדי: מה אפשר לקנות אם נזכרנו בערב החג והחנויות כבר סגורות?/ShutterStock

השגרה הלחוצה והסידורים שלפני החג לא מותרים הרבה זמן לשיטוט בחנויות וחיפוש אחר מתנת חג. נזכרתם בערב החד, החנויות כבר סגורות ובוודאי לא תרצו להגיע בידיים ריקות למי שטרח ומארח אתכם לסעודת החג - אז מה האפשרויות שלכם?

מצאנו לא מעט רעיונות למתנות שתוכלו לרכוש ברגע האחרון, אבל ממש ברגע האחרון, גם אם נזכרתם כמה שעות לפני ארוחת החג - מאוחר, אבל לא מאוחר מידי!

לפני שנפרט מבחר מההיצע שמחכה לכם ברשת, בדקנו עם אתר המתנות והחוויות BUYME כמה נוהגים הישראלים להשקיע במתנת חג, ומה הם בעיקר נוהגים לרכוש כמתנה - רק כדי שתישארו מעודכנים.

אז מחלקת האנליזה של buyme בדקה את הרגלי הענקת המתנות של הישראלים לקראת השנה החדשה ומצאה כי הסכום אותו משקיעים הישראלים על מתנת חג עומד כיום על 341 שקל, בדומה לסכום הממוצע של המתנות בשנת 2019 (342 שקל) טרום פרוץ מגפת הקורונה.

המתנות הפופולאריות ביותר שנרכשות ב-BUYME הן: גיפטקארד קולינרי חווייתי המשלב מגוון סדנאות בישול ואפייה וארוחות במסעדות מובחרות בפריסה ארצית (27%), פריטי אופנה ולייפסטייל (23%), עלייה מפתיעה נרשמה השנה במתנות מקטגוריית עיצוב הבית (18%), חוויות מרגיעות ומפנקות במרכזי ספא ובתי מלון (12%) ופחות מזה, מתנות מתחום הפנאי, תרבות ובידור (10%).

דרור בלומנטל, סמנכ"ל שיווק ואי קומרס של BUYME: "ראש השנה הוא חג של התכנסות משפחתית המהווה הזדמנות לשמח ולהביע את אהבתנו לסובבים באמצעות ברכה אישית או מתנה. בשנה האחרונה עבדנו על שדרוג האפליקציה במטרה להעניק חווית משתמש אולטימטיבית ובמקביל לאפשר להעניק מתנה שהיא אישית ופרסונלית כך שהוספנו לאפליקציה פיצ'ר ייחודי המאפשר להקליט ברכה למקבל המתנה לצד שדרוג כולל של תהליך שליחת המתנה".

הלוגו החדש של buyme. צילום מסך, צילום מסך
יותר פרסונלי מתמיד: אתר המתנות buyme מאפשר להקליט ברכה אישית למקבל המתנה/צילום מסך, צילום מסך

חוויות הן הפינוק החדש

עוד אתר שמאפשר לרכוש חוויות כמתנה הוא אתר החוויות החדש toMix שמשיק את ה"מיקסקארד" - גיפטקארד חוויות מהסוג שכולם ישמחו לקבל.

באתר תמצאו הצעות לאיפה הכי שווה לבקר, מה הכי כדאי לראות, אירועי פופ אפ טרנדיים, הופעות ופסטיבלים, חוויות קולינריות ופרויקטים בלעדיים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

וזה לא הכל, האתר מציע גם חופשות, מלונות וספא, יקבים ומבשלות, בריאות, סיורים, טיולים, סדנאות, ושפע של חוויות לזוגות, לחברים, למשפחה, למורים או לחבר'ה מהעבודה - חוויות שיתאימו לכולם.

באתר toMix פשוט בוחרים למי ובכמה, מוסיפים ברכה, סרטון או תמונה ומתזמנים את הרגע המדויק לשליחת המתנה (נניח שעה לפני שאתם מגיעים אל שולחן החג).

לאתר החוויות: https://www.to-mix.co.il

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

אתר החוויות החדש toMix משיק את ה"מיקסקארד"

טומיקס אתר של חוויות/יח"צ

המארחים הם חובבי אוכל או עברו דירה לאחרונה?

אם מקבלי המתנה הם פודיז אמיתיים, תוכלו לרכוש גיפטקארד קולינרי BUYME FOODY המשלב מגוון סדנאות בישול ואפייה, ארוחות במסעדות שף מובחרות וביקור ביקבים.

אם תרצו לפנק חבר או בן משפחה שעבר לאחרונה דירה ניתן לשלוח לו BUYME HOME DESIGN שמתאים גם לחובבי הום סטיילינג שתמיד אוהבים להתחדש בפריטים ואביזרים שמשדרגים את הבית.

את הסכום שאתם מעוניינים להשקיע, תקבעו בעצמכם. https://buyme.co.il

buyme foody. buyme,
buyme foody, אתם תקבעו את הסכום, הם ייבחרו על מה להוציא אותו/buyme

משלוח ישיר ומיידי לשולחן הקינוחים

אפליקציית המשלוחים Wolt מציעה מגוון עוגות דבש במשלוח מיידי מעשרות המאפיות באפליקציה בפריסה ארצית.

למשל: רשת פיס אוף קייק מציעה עוגת דבש בחושה עם בירה שחורה ותפוחים ב-60 שקל, עוגיות דבש פיסטוק ב-37 שקל, דובשניות סילאן טבעוניות ב-35 שקל ועוגת "עקיצת הדבורה" ב- 65 שקל.

מרשת רולדין תוכלו להזמין את עוגות הדבש: עבננה לוטוס, בסבוסה שקדים, אמרטי משמש ב-46 שקל לאחת או עוגת פס פאדג' שוקולד, טופי קרמל מלוח, פרלינה, פקאנים, שקדים ואגוזי לוז מקורמלים ב-65 שקל.

בקונדיטוריה של מגזינו מציעים עוגת דבש עם שכבות של קרים צ'יז, וניל ופירותב- 190-280 שקל, תלוי בגודל.

ברשת בוטיק סנטרל מציעים עוגת דבש אגוזים ועוגת דבש קלאסית ב- 46 שקל.

בולנז'רי 96 התל אביבית מציעה עוגת דבש תפוחים או עוגת דבש קראמבל ב-45 שקל.

במאפיית קיורטוש מציעים מגוון עוגות בחושות: עוגת דבש אגוזים, עוגת דבש שוקולד ועוגת דבש תפוחים ב- 49 שקל.

עוגות דבש קלאסיות ניתן להזמין בWolt בין היתר מהמאפיות: פיס אוף קייק, רולדין, בבקה בייקרי, קיורטוש ומאפיית בית לחם.

מגזינו ל- wolt. וולט ישראל,
עוגת דבש של מגזינו במשלוח מיידי דרך wolt, המחיר: 190-230 שקל (תלוי בגודל)/וולט ישראל

דברו בפרחים (ויין)

לדברי יוסי כהן, מנכ"ל רשת זר פור יו: "ראש השנה הוא אחד החגים של הפרחים בישראל. המכירות שלפני החג עומדות על כ-50% יותר מהמכירות הממוצעות ביום רגיל וממוצע של כ-230 שקל לקנייה. רוב הקניות הן של זרים וסידורי פרחים לשולחן, אלה ההזמנות הפופולאריות ביותר לפני החג".

זר פור יו מציעה לחג מארזים ממיטב התוצרת הישראלית המובחרת עם יינות בוטיק ישראליים ועד התוספת הקלאסית של דבש או שמן זית

מבצע מיוחד לראש השנה: בקנייה מעל 159שקל ממגוון הזרים והסידורים - מקבלים בקבוק יין אדום למדא במחיר 19שקל (במקום 69 שקל)

קולקציית ראש השנה מאופיינת במראה חגיגי ויוקרתי, סידורים לשולחן החג, שילובים של אגרטלים, קופסאות מעוצבות ועוד. המראה הכללי משדר אלגנטיות על טהרת גווני הלבן או הוורוד או בשילובים של לבן וסגול.

בנוסף, ובמיוחד לראש השנה מציעה רשת ZER4U מארזים הכוללים יינות בוטיק ישראליים, דבש או שמן זית איכותיים מבית "פתורה".

להזמנות: 5444* מכל טלפון או 1-700-500-800 ובאתר אינטרנט: https://www.zer4u.co.il/

זר פור יו סידור היער הורוד ויין 368 שקל. zer4u,
זר פור יו, סידור היער הוורוד ויין במחיר: 368 שקל/zer4u

שפת השוקולד

לכבוד ראש השנה משיקה 'מקס ברנר' את קולקציית המתנות החגיגית ומשלבת ערך מוסף של תרומה לקהילה עם עמותת Make-A-Wish, המגשימה משאלות לילדים עם מחלות מסכנות חיים בגילאי 3-18.

הפעם, הלל, ילדה בת 5 מהעמותה, שהמשאלה שלה הייתה בית מעץ. ציירה את המשאלה על גבי אריזת טבלת השוקולד האייקונית של 'מקס ברנר' ויצרה עיצוב חדש וייחודי משלה. בזכות רכישת טבלת השוקולד בשיתוף העמותה, יתגשמו עוד משאלות לילדים נוספים.

המארזים לחג מכילים מוצרי שוקולד של מקס ברנר, פרלינים, ליקרים ומבחר של יינות. בנוסף, לכבוד החג יושקו מוצרים חדשים.

את קולקציית המארזים החדשה ניתן לרכוש בסיפי הרשת והחנויות, במרכז ההזמנות 1-700-70-88-77 ובאתר האונליין: https://max-brenner.co.il/

קולקציית המתנות של מקס ברנר לראש השנה.. דני גולן,
קולקציית המתנות של מקס ברנר לראש השנה./דני גולן

הזמן הנכון למתוק

אתר המתנות buyme מציע מגוון רחב של מתנות וחוויות ביניכם גם מארזים כמו זה: מארז שוקולד ויין Chocolate Time - דה קרינה - מארז שוקולד ויין יוקרתי כשר למהדרין המגיע במשלוח עד הבית.

המארז כולל: הר חרמון - 5 חרוטים "מושלגים" בשוקולד לבן וממולאים בריבת חלב דרום אמריקאית, גמלא מריר - 7 פסיפסי שוקולד קפה מריר עם פולי קקאו, ניו פרליטס מריר שקד - פניני שוקולד במילוי שקדים, ניו מניה שוקולד חלב שקד קלוי ומלח ים, ניו מניה שוקולד לבן נימוח עם פולי קקאו קלויים, יין מרלו מיקב רמת הגולן, טבלת שוקולד מריר טבעוני 62% קקאו.

המחיר: 315 שקל. ניתן להשיג בלינק: https://buyme.co.il/package/11547668/11618562

מארז שוקולד ויין chocolate time דה קרינה מחיר 315 שח קרדיט סיימון רוד ניתן להעניק באמצעות buyme. buyme,
מארז שוקולד ויין chocolate time דה קרינה מחיר 315 שקל, buyme/buyme

חוגגים עם סלברשיין

גם חברת מרס, ענקית הממתקים הבינלאומית, דואגת שיהיה לם מה לקנות על הדרך,

מרס מרחיבה את סדרת Celebrations החגיגית ומשיקה את המארזים 'סלברשיין' בצורת סוכרייה (98 גר') ו'סלברשיין' בצורת מתומן (196 גר') ואת 'בקבוק סלברשיין' (312 גר') - כל אחד מהמארזים יתאימו כשי צנוע להגיע איתו אל ארוחת החג.

סלבריישן סוכרייה - מארז המכיל 98 גר', מחיר מומלץ לצרכן 10 שקל.

'סלברשיין מתומן' - מארז המכיל 196 גר', מחיר מומלץ לצרכן 20 שקל.

'בקבוק סלבריישן' - מארז המכיל 312 גר', מחיר מומלץ לצרכן 30 שקל.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם, בקיוסקים ובחנויות נבחרות.

סלבריישן לראש השנה. יח"צ,
סלבריישן לראש השנה, מארזים חגיגים שמתאימים לכל כיס, המחירים: 10-30 שקל/יח"צ

רשת חינאווי Wine & More מציעה מארזי חג הניתנים להרכבה אישית בהתאם לכל תקציב, בליווי צמוד ומקצועי של הצוותים בסניפי הרשת, או באמצעות חנות האונליין באינטרנט ובאפליקציה. שירות המשלוחים ניתן לאזורי גוש דן, השרון ונוף הגליל.

מארזים משתנה ונעה בהתאם לדרישת הלקוח בין עשרות לאלפי שקלים למארז בודד, בהתאם להרכב המוצרים, כשהפופולריים ביותר הם יינות, ויסקי וקוניאק.

בנוסף, מוצעים מארזים מובנים לנוחות הלקוחות ולקיצור תהליכים. השנה תוצע קשת רחבה של מארזים שונים ברמות תמחור שונות מיקבים כמו טפרברג, רמת הגולן ועוד, אשר יהיו זמינים למכירה בעשרת סניפי הרשת במחיר התחלתי של 109 שקל.

מבצעי חג: כל מי שירכוש 5 בקבוקים יקבל בקבוק שישי במתנה וכן, יוכל ליהנות מסט שישיית כוסות יין פרימים ב- 20 שקל.

מחיר מארזי יין בהתאמה אישית החל מ- 59 שקל . מחיר מארזי יין מובנים החל מ-109 שקל. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ, באפליקציה ובחנות האונליין- http://wineandmore.co.il/

רשת חינאווי wine & more מציגה מארזים בהרכבה אישית. חינאווי wine& more,
רשת חינאווי wine & more מציגה מארזים בהרכבה אישית/חינאווי wine& more

ערכה לעיטוף עצמי או משלוח ישיר למקבלים

FOX HOME משיקה באתר הסחר שלה קטגוריה חדשה של מארזי מתנות הנמכרים באתר ב-20% הנחה ומגיעים עם ערכה לעיטוף עצמי ללא תוספת תשלום.

רשת FOX HOME משיקה באתר הסחר שלה קטגוריית מארזי מתנות לחג, הכוללת עשרות מארזים מגוונים לקראת עונת חגי תשרי שבפתח. המארזים מורכבים מהמוצרים החדשים מקולקציית סתיו-חורף 2022-2023 של הרשת, הכוללת סיפורי עיצוב שונים עם מגוון רחב של סגנונות עיצוביים כך שניתן למצוא בקלות פתרונות למתנות לכולם.

הפריטים מגיעים ארוזים בנפרד, במטרה לשמור עליהם מפני פגיעות בזמן המשלוח. לכל הזמנה מצורפת במתנה ערכה לעיטוף עצמי, שכוללת נייר עטיפה דו צדדי, נייר צלופן, סרט סאטן, מדבקות להסתרת המחיר וכרטיס ברכה. האתר מאפשר לשלוח את מארזי המתנות ישירות למקבלי המתנה, יש לסמן זאת בקופה לפני התשלום.

ניתן לרכוש באתר: https://www.foxhome.co.il/

fox home_מארז מתנה כולל תבנית אפייה עם כלי בצורת רימון ומארז מגבות מטבח_199.76 שקל. אפרת אשל,
fox home, מארז המתנה כולל תבנית אפייה עם כלי בצורת רימון ומארז מגבות מטבח. המחיר: 200 שקל/אפרת אשל

הבית לובש חג

גם לאתר של נאוטיקה הום יש פתרון למי נזכר מאוחר מידי לקנות מתנת חג: האתר מציע לרכוש גיפט קארד וירטואלי בסכום משתנה בין 50-1000 שקל, באמצעותו יוכלו מקבלי המתנה, ליהנות ממגוון המוצרים לבית שמציע האתר, ביניהם: סט מצעים, מגבות, חלוקים ועוד.

את הגיפט קארד ניתן לתזמן לתאריך בו רוצים לשלוח את המתנה ולהוסיף אליו ברכה אישית. כל גיפט קארד ניתן לנצל עד שנתיים מעת הרכישה.

להשיג באתר נאוטיקה הום : https://www.nauticahome.co.il/

נאוטיקה הום. שי פרנקו,
נאוטיקה הום, גם פתרון לרגע האחרון/שי פרנקו

ערכות אווירה לבית של נרות ומפיצי ריח אשר עוטפים בעדינות את החלל בכלי פורצלן של מעצב על.

ערכות אווירה ייחודיות המשלבות בין עיצוב מוקפד וניחוח יוקרתי ומעוצבות בהתאם לקו הייחודי של מעצב העל מתאו סיביק (Matteo Cibic) בשילוב חיות פורצלן וזהב מחומרים יוקרתיים המציגים שילוב מאוזן של לבונה עם איריס, תווי גזר ואקורד של זעפרן ואלגום אשר עוטפים בעדינות את החלל.

המחיר: 594 שקל. להשיג באתר אסנס פרפיום: https://essenceboutique.co.il/

hfc paris my paradise מחיר להשיג באתר אסנס פרפיום 699 שקל. יח"צ,
hfc paris my paradise, להשיג באתר אסנס פרפיום/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully