וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות Aviram Awards תיערך באביב הקרוב במרוקו

21.9.2022 / 13:50

במהלך הוועידה השנתית של קרן קלינטון, הכריזה קרן אבירם על מיקום גמר התחרות, שנולדה מתוך ההבנה שהשילוב של עסקים ועשיית טוב יכול וצריך ללכת יחד: "רואים בחיבור המשמעותי הזה כגשר של שלום בין מדינות המזרח התיכון"

יושבות הראש המשותפות של קרן אבירם, גילי אבירם נועה אבירם, מכריזות על תחרות Aviram Awards לשנת 2023. יח"צ,
יושבות הראש המשותפות של קרן אבירם, גילי אבירם נועה אבירם, מכריזות על תחרות Aviram Awards לשנת 2023/יח"צ

השבוע (יום ב', 19.9) הכריזו יושבות הראש המשותפות של קרן אבירם, גילי אבירם נועה אבירם, על תחרות Aviram Awards לשנת 2023. ההכרזה התקיימה על במת חממת הסטאטראפים של קרן קלינטון, שכינסה מאות יזמים חברתיים מרחבי העולם שעוסקים בתחומי האקלים, בריאות, טיפול בפליטים ועוד. "אנחנו מתרגשות וגאות להכריז - בשנה הבאה, גמר Aviram Awards ייערך במרוקו. תחרות Aviram Awards נולדה מתוך ההבנה שהשילוב של עסקים ועשיית טוב יכול וצריך ללכת יחד. אנו רואות בחיבור המשמעותי הזה כגשר של שלום בין מדינות המזרח התיכון. זו המהות של הקרן המשפחתית שלנו."

הוועידה השנתית של קרן קלינטון, שהתקיימה במקביל לעצרת האו"ם בניו יורק בהשתתפותו של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, שרת החוץ האמריקאית לשעבר הילרי קלינטון ובתם צ'לסי קלינטון, הפגישה מנהיגים ויזמים בינלאומיים כדי לדון ולקדם פתרונות לאתגרים הדחופים ביותר ברחבי העולם ביניהם משבר האקלים ומכשולים בתחום הבריאות.

במהלך ההכרזה סיפרו יושבות הראש המשותפות של הקרן כי קרן אבירם פועלת לקדם אנשים, מיזמים ופתרונות שבכוחם לשנות לטובה את מציאות החיים בארץ ובמזרח התיכון. "קרן אבירם פועלת לקדם יזמים יצירתיים ונחושים, בדיוק כמו היושבים כאן היום בועידה של קרן קלינטון" אמרו גילי ונועה "המשיכו לשנות את העולם לטובה ולהפיץ את המסר החשוב הזה".

קרן אבירם, הוקמה בשנת 2021 על ידי איש העסקים והיזם זיו אבירם וארבעת ילדיו: גילי, ניר, נועה וגל מתוך שליחות ומחויבות של המשפחה. פעילותה של הקרן משקפת את עולם הערכים של המשפחה- שילוב של חדשנות וטכנולוגיה יחד עם עשייה חברתית, ומתן הזדמנויות- לטובת שיפור מציאות חייהם של אזרחי ישראל והאזור, בהווה - ובעתיד.

Aviram Awards היא תחרות שהושקה בשנה שעברה על ידי קרן אבירם ומגזין פורבס הבינלאומי, לסטרטאפים ויזמים מרחבי המזרח התיכון הפועלים למען שיפור מציאות החיים לטובה באמצעות טכנולוגיה, חדשנות ועסקים. בשנה שעברה נרשמו לתחרות למעלה מ- 600 סטרטאפים מכל מדינות המזרח התיכון, ביניהן ישראל, ירדן, מצרים, איחוד האמירויות, ערב הסעודית, בחריין, מרוקו ואלג'יריה.

ההרשמה לתחרות Aviram Awards 2023 תיפתח בקרוב, והגמר ייערך השנה במרוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully