וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון אמזלג מונה למשנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים של חברת האנרגיה הירוקה סולגרין

21.9.2022 / 12:26

אמזלג (43) הודיע על סיום תפקידו כסמנכ"ל הכספים של חברת האשראי החוץ בנקאי הציבורית פנינסולה. במהלך הכהונה הוביל גיוסי אג"ח משמעותיים ושדרג את המבנה המימוני של החברה

ירון אמזלג. ירון סאדי,
ירון אמזלג/ירון סאדי

חברת האנרגיה הציבורית סולגרין מודיעה על מינויו של ירון אמזלג לתפקיד משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים של החברה. אמזלג (43) הודיע על סיום תפקידו כסמנכ"ל הכספים של חברת האשראי החוץ בנקאי הציבורית פנינסולה. במהלך הכהונה הוביל גיוסי אג"ח משמעותיים ושדרג את המבנה המימוני של החברה. לפני כן, מילא ירון אמזלג שורה של תפקידים בכירים, בין היתר תפקידי סמנכ"ל הכספים ומנכ"ל בחברת ארקיע קווי תעופה ישראליים, כשבמסגרת תפקידיו הוביל תהליכי מימון ורכש בהיקפים של מאות מיליוני דולרים, ניהל את תהליך התמודדות החברה עם פרוץ משבר הקורונה, וכן גיבש תוכנית עסקית רב שנתית אשר אפשרה את חזרתה של החברה לפעילות מסחרית. קודם לכן (2014-2017), כיהן אמזלג כסמנכ"ל הכספים של חברת הדלק סונול, אשר גם בה הוביל מהלכים עסקיים בהיקפים משמעותיים בתחום הפיננסי וכן היה שותף בהליך מכירת החברה ע"י קבוצת עזריאלי.

אמזלג הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מהפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטה העברית.
תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "אנחנו מברכים על הצטרפותו של ירון אמזלג לחברת סולגרין. ירון מביא עמו ידע ורזומה רחב ומגוון בתחום הפיננסי והניהולי, ועם נסיון רב בתפקידים חוצי ארגון מתאגידים משמעותיים, ואנו משוכנעים כי יתרום באופן משמעותי לצמיחתה של סולגרין בתקופה הקרובה".

ירון אמזלג, סמנכ"ל הכספים ומשנה למנכ"ל בסולגרין: "אני שמח ונרגש להצטרף לחברת סולגרין ולקבוצת ג'נריישן קפיטל. תחום האנרגיה המתחדשת הינו תחום מרתק, הנמצא בשיאה של מהפכה של ממש, וסולגרין הינה אחת השחקניות שיובילו אותה בישראל ובשווקים הגלובליים בהם היא פועלת, המתאפיינים בפוטנציאל צמיחה משמעותי אשר ימומש במהלך השנים הקרובות".

סולגרין הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, פיתוח, מימון, הקמה, תפעול ותחזוקה של מתקנים לייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות באמצעות טכנולוגיית PV לטווח ארוך. החברה נמצאת בשליטת קרן האנרגיה והתשתיות ג'נריישן קפיטל. סולגרין מקדמת כיום פרויקטים בישראל, באיטליה, בגרמניה בארה"ב וביוון. יו"ר החברה הינו אלדד פרשר, ומנכ"ל החברה הינו תום שפרן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully