וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטיקנה מחדשת: מותגים בלעדיים נוספים ומשקפי ראייה מהיום למחר

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 17:30

'אופטיקנה' מציגה קולקציות חדשות לעונת סתיו-חורף 2022-2023 של המותגים הנמכרים ברשת ומודיעה כי החלה לשווק בבלעדיות משקפיים גם של בתי אופנה מובילים: לנוון, קרל לגרפלד וסלבטורה פרגאמו. במקביל לקולקציות, מושק בגאווה שירות אופטי מקצועי - משקפי ראייה מהיום למחר!

אופטיקנה. שי פרנקו,
מקבלים את משקפי הראייה 24 שעות מסיום בדיקת האופטומטריסט בסניף, אופטיקנה/שי פרנקו

רשת 'אופטיקנה' משיקה את עונת הסתיו-חורף 2022-2023 ומודיעה כי החלה לשווק בלעדית את קולקציית משקפי הראיה והשמש של בתי האופנה המובילים - לנוון, קרל לגרפלד וסלבטורה פרגאמו. בנוסף, הרשת מציגה קולקציות חדשות של המותגים קרטייה, אתניה ברצלונה וקטאליה, גם הם מותגים בלעדיים הנמכרים רק בסניפי הרשת.

'אופטיקנה' מציעה מותגים משני קצוות הקשת, מותגי פאסט פאשן דוגמת קטאליה והיי פאשן כמו קרטייה ולנוון. משקפי השמש של מותגי העל משלבים עיצובים קלאסיים על זמניים לצד עיצובים חדשניים בעלי אמירה העשויים מחומרי הגלם המובחרים ביותר.

בנוסף, הרשת מודיעה על שירות חדש ושינוי מהותי בתהליך הכנת משקפי הראייה של הרשת: לקוחות החברה כעת יוכלו לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך ולקבל את המשקפיים כבר למחרת. תהליך הזמנת והכנת משקפי הראייה מתאפשר בכל אחד מ-80 סניפי הרשת הפרוסים מדן ועד אילת.

סניף אופטיקנה. יחצ,
סניף אופטיקנה, אחד מבין 80 סניפי הרשת הפרוסים מדן ועד אילת/יחצ

30 זוגות ידיים משתתפות בייצור

המותג LANVIN מציע מסגרות בעלות עיצוב מודרני, עדכני וצעיר המהוות אלטרנטיבה מרעננת עבור מותגי היוקרה המתחרים. המסגרות מיוצרות באיטליה ועשויות מחומרי גלם האיכותיים ביותר ושימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הקולקציה כוללת מסגרות אופטיות ושמש ופונה גם לנשים ולגברים, כאשר על כל דגם עובדות 30 זוגות ידיים.

המסגרות בעלות עיצובים טרנדיים עם קו מתוחכם, שובב ואופנתי כדוגמת עדשות עם חיתוכי לבבות, מסגרות עם גבישי סברובסקי מולחמים, שילובי סלסולים במוטות, פרינטים המדגישים את עיצוב המשקפיים ועוד. המותג מציג צבעוניות ייחודית, משמחת ורעננה עם פלטת צבעים בהירה ונועזת.

טווח המחירים: 1,599-1,899 שקל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אופטיקנה,לנוון , 1,699 שקל. באדיבות אופטיקנה,
אופטיקנה,לנוון , 1,699 שקל/באדיבות אופטיקנה

"העולם יפה יותר דרך משקפיים כהים"

המותג קארל לגרפלד ידוע בשל העיצוב הייחודי ובאיכות הבלתי מתפשרת של המוצרים. כיתוב שם המותג בענק או תמונת הדפס של דמותו היו סימן ההיכר הבלעדי למותג ושולבו בעיצובים, בנעלים, חולצות, תיקים וכמובן משקפיים.

המשפט שליווה את לגרפלד: "העולם נראה יפה יותר דרך משקפיים כהים". המוטיב הבולט בעיצובי המסגרות הוא ה - Cat Eye, עיני החתול, כמובן כהומז' לשופט. הקולקציות משלבות בין חדשנות לקלאסיקה, נגיעות מתכתיות עדינות שמעניקות טוויסט נוצץ, אצטט בשילובים שונים וצורות גיאומטריות.

המחיר: 799 שקל

אופטיקנה_סלבטורה פרגאמו, 1,599 שקל. באדיבות אופטיקנה,
אופטיקנה, סלבטורה פרגאמו, המחיר: 1,599 שקל/באדיבות אופטיקנה

מסגרות בהשראת הלוגו של התיק האייקוני

המותג סלבטורה פרגאמו הוא מותג אופנה בעל שם עולמי המציג פרטים אקסקלוסיביים של הנעלה, הלבשה, וקולקציות של מסגרות ראיה ושמש. האבזם המפורסם על התיק האייקוני משנות ה-50 שימש גם למסגרות משקפיים ולנעליים בקו העיצובי שלו.

המותג סלבטורה פרגאמו, שומר על קלאסיקה מודרנית ושילוב של חדשנות עתידנית, צבעוניות מודגשת ומרהיבה הכוללת משחקים של צורות ושימוש בחומרים מנוגדים. המסגרות מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר תוך תשומת לב לפרטים הקטנים בכל פריט ופריט ועוברות תהליך ייצור קפדני ובקרת איכות בסטנדרט ותקן עולמי.

המסגרות מיוצרות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר תוך תשומת לב לפרטים הקטנים בכל פריט ופריט ועוברות תהליך ייצור קפדני ובקרת איכות בסטנדרט ותקן עולמי.

טווח מחירים: 1,599-1,899 שקל.

אופטיקנה, סלבטורה פרגאמו, 1,899 שקל. באדיבות אופטיקנה,
אופטיקנה, סלבטורה פרגאמו, המחיר: 1,899 שקל/באדיבות אופטיקנה

24 קראט ועור של גמל

בית האופנה קרטייה מייצר משקפי ראייה ושמש יוצאי דופן, המשלבים את הסגנון הייחודי ואת האייקונים העיצוביים ההיסטוריים של מותג העל בעולם התכשיטים והשעונים דוגמת הפנתר, פאשה, טריניטי וסנטוס. המוטיבים האלו נשמרו גם בעיצוב מסגרות המשקפיים. בקולקציות מסוימות אף החליטו במותג להחזיר לוגואים ואייקונים בולטים משנים קודמות.

משקפי קרטייה מיוצרים בצרפת בעבודת יד ומחומרים נדירים ואיכותיים כגון קרן באפולו, עץ, טיטניום, זהב אמיתי ויהלומים המשתלבים בצורה מתוחכמת, עדינה ומדויקת.

מסגרות המשקפיים מצופות ב- 4 שכבות של מתכת וזהב 24 קראט. כל מסגרת עוברת 40 בדיקות איכות שונות לפני שיוצאת מהמפעל ועל כן, זמן ייצור של כל מסגרת נמשך כחצי שנה. לכל מסגרת מספר סידורי משלה, והיא נמכרת בקופסה מהודרת העשויה מעור גמל.

המשקפיים משדרים יוקרה ומיועדים לנשים וגברים המחפשים שילוב של אופנה, ייחודיות ואיכות גבוהה.
רשת אופטיקנה הינה בעלת הזיכיון הבלעדית לייבוא משקפי הקרטייה.

טווח מחירים: 1,699-13,000 שקל

קרטייה דגם הטריניטי. יח"צ,
מהדגמים ההיסטוריים של קרטייה: דגם הטריניטי/יח"צ

מקום שלישי ומכובד אחרי ריי-באן וגוצ'י

המותג אתניה ברצלונה, הינו מותג ספרדי, צעיר ובולט שהוקם בשנת 2010 עם חזון להיות מותג צבעוני ומקורי בתעשיית האופטיקה העולמית.

המותג נמכר ב- 70 מדינות והוא המותג השלישי הנמכר ביותר באירופה (לאחר ריי-באן וגוצ'י). בית המותג נמצא בברצלונה, העיר היא חלק מסיפור המותג, ההשראה, השפה, הקצב והצבע. כל תהליך העיצוב והייצור נעשה כולו בספרד.

אתניה יוצרת "תרבות משקפיים" המושתתת על שיתוף פעולה עם אייקונים מובילים מעולם האמנות, ומביאה קולקציה עם יותר מ-500 דגמים בהשראות אלו.

המשקפיים מעוצבים מהחומרים באיכות הגבוהה ביותר - אצטט טבעי העשוי מכותנה, עדשות מינרליות איכותיות, מתכת בגימור ייחודי וטיטניום יפני .

אתניה ברצלונה הוא המותג הראשון שהחל את שימושו מחומרים טבעיים וממוחזרים, המסגרות עשויות מכותנה ועץ ואריזות המשקפיים עשויות מחומר ממוחזר.

טווח מחירים למשקפי שמש: 1,299-1799 שקל | למשקפי ראייה: 1,299 שקל

אופטיקנה, קטאליה: המחיר: 299 שקל. באדיבות אופטיקנה,
אופטיקנה, קטאליה: המחיר: 299 שקל/באדיבות אופטיקנה

עומר אדם והקלה (המסגרת)

המותג קטאליה הושק בקיץ 2021 וכבר הפך לסיפור הצלחה ולמותג מספר אחד ברשת אופטיקנה בקרב הקהל הצעיר, בעל המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות.

הקולקציות גדולות ומגוונות הכוללות דגמים שונים של משקפי שמש וראייה. הדגמים משלבים את הטרנדים המובילים בעולם האופנה.

המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה, דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע אשר יוצרו בשיטה ייחודית, סופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת, והצירים של משקפי קאטליה מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל חלד.

עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה. אופטיקנה הינה המשווקת הבלעדית של המותג קטאליה בכיכובו של עומר אדם.

טווח מחירים: 299 שקל

צילומים לקמפיין משקפי השמש של cattleya עם עומר אדם. שי פרנקו,
צילומים לקמפיין משקפי השמש של cattleya עם עומר אדם/שי פרנקו

שירות אופטי בלעדי: משקפי ראייה מהיום למחר

שינוי מהותי בתהליך הכנת משקפי הראייה של רשת אופטיקנה: הרשת מציעה שירות חדש להכנת משקפי ראייה מהיום למחר הכוללת בדיקת אופטומטריסט בכל רחבי הארץ.

השירות זמין בכל 80 סניפי הרשת בארץ ומתאפשר בזכות מערך לוגיסטי משוכלל הפועל בסנכרון מלא עם המעבדה המרכזית של הרשת ומאפשר ללקוחות לקבל את הזוג שהזמינו תוך 24 שעות מסיום בדיקת האופטומטריסט בסניף.

לקוחות החברה יכולים כעת, לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך ולקבל את המשקפיים כבר למחרת.

לאחר בדיקת הראייה והתשלום בקופה, עוברת ההזמנה למעבדה המשוכללת של הרשת הממוקמת בפתח תקווה, למסגור וחיתוך עדשות. המעבדה מצוידת במכשור רובוטי מתקדם, ועובדת עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים של חיתוך עדשה בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של מעבדת 'סייקו' בגרמניה.

בכך לא תם התהליך: לאחר החיתוך והמסגור המדויק, כל זוגות המשקפיים עוברים בקרת איכות קפדנית במספר תחנות שונות במעבדה הפועלות סביב השעון. לאחר סיום הבדיקות על ידי אנשי מקצוע מוסמכים, מועברים הזוגות לסניף - יממה בלבד מרגע סיום בדיקת הלקוח אצל האופטומטריסט.

מנכ"ל אופטיקנה, אלרועי תורג'מן, מוסר: "מדובר בצעד משמעותי עבורנו ועבור לקוחות הרשת, שלעתים זקוקים למשקפי ראייה באופן מידי וכבר לא צריכים להמתין כשבוע למשקפי ראייה. במהפכה הצרכנית שאנו עוברים, תהליכים מורכבים הופכים להיות מהירים וזמינים כמעט בכל תחום. גם שוק האופטיקה צריך להתאים את עצמו לקצבים החדשים על מנת לשמור על רלוונטיות ולתת מענה לצרכן החדש. שירות זה מתאפשר תודות לצוות האופטומטריסטים המקצועי, למעבדה המתקדמת ולמערך הלוגיסטי המתקדם שבנינו במהלך השנים".

אופטיקנה,משקפי ראיה מהיום למחר. באדיבות אופטיקנה,
אופטיקנה: שירות אופטי מקצועי חדש מציע משקפי ראיה מהיום למחר/באדיבות אופטיקנה

34 שנים של אופטיקה

רשת אופטיקנה הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. הרשת מפעילה כיום 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת.

בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully