וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wilco ממנה את נטאשה שיין-צירקל לתפקיד סמנכ"לית פעילות עסקית

21.9.2022 / 14:43

נטאשה עתידה לשחק תפקיד מפתח בתכנון אסטרטגי וצמיחתה של Wilco, עם אחריות על ממשקים עסקיים מול לקוחות החברה: שיווק, קשרי מפתחים, מכירות, שיתופי פעולה והצלחת לקוח

חברת Wilco, שפיתחה פלטפורמה חוויתית בה מהנדסי תוכנה יכולים לצבור ניסיון מעשי, הודיעה כי נטאשה שיין-צירקל הצטרפה לחברה בתפקיד סמנכ"לית פעילות עסקית (Chief Business Officer). נטאשה עתידה לשחק תפקיד מפתח בתכנון אסטרטגי וצמיחתה של Wilco, עם אחריות על ממשקים עסקיים מול לקוחות החברה: שיווק, קשרי מפתחים, מכירות, שיתופי פעולה והצלחת לקוח.

לפני שהצטרפה ל-Wilco, ניהלה נטאשה את קבוצת הורטיקלים העסקיים של Fiverr, שכללה מעל חצי מקטלוג שירותי הפרילאנס של החברה. קודם לכן, היא החזיקה בתפקידים בכירים בתחומי שיווק, פיתוח עסקי, תפעול, וקשרי מפתחים בחברות טכנולוגיה מובילות, ביניהן Kin, Kik ו-Rounds. לנטאשה ניסיון נרחב ביצירת צמיחה בחברות סטארט-אפ. ניסיונה כולל בניית תכנית מפתחים גלובלית עם תקציב של מיליוני דולרים, משיכת מעל 40 מיליוני לקוחות למוצר חדש, והשתתפות בגיוס מוצלח של עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים מובילים.

נטאשה שיין-צירקל. יחצ,
נטאשה שיין-צירקל/יחצ

"Wilco הציגה פלטפורמה חדשנית-באמת בה מפתחים יכולים לצבור ניסיון, אשר נותנת להם את ההזדמנות לאתגר את עצמם ולהשתפר מיום ליום", אמרה נטאשה. "הצוות של Wilco הציג צמיחה מדהימה בפרק זמן קצר מאוד — הן בכל הקשור למשתמשי המוצר אך גם לבניית צוות מוכשר, גיוס, ושיתופי פעולה. בעיניי כל אלה הם עדות לערך המצוין ש-Wilco מביאה לקהילת המפתחים. אני נלהבת להצטרף לצוות ממוקד-המטרה הזה, ולעבוד איתם כדי להביא את הפתרון של Wilco למפתחים ברחבי העולם, ובכך להפוך צמיחה מקצועית מואצת זמינה ונגישה לכל המעוניין בך."

הפלטפורמה של Wilco היא מעין "סימולטור טיסה" למהנדסי תוכנה, שמאפשרת להם ללטש כישורים באמצעות אימון מעשי. החוויה דמויית-המשחק שהחברה פיתחה מזמינה מפתחים להצטרף לסטארט-אפ דמיוני ולפתור אתגרים שמדמים תסריטים מסובכים בהם מהנדסים נתקלים מדי יום - זאת באמצעות כלי פיתוח אמיתיים. בתוך כמה חודשים מהשקתה, הפלטפורמה של Wilco צברה אלפי משתמשים פעילים ומשתפת פעולה ביצירת תכנים למהנדסי תוכנה עם יצרניות מובילות של כלים למפתחים, ביניהם New Relic, Applitools ו-JFrog.

"אנו שמחים מאוד על הצטרפותה של נטאשה לצוות של Wilco" אמר און פרוינד, אחד ממייסדי Wilco ומנכ"ל החברה. "הניסיון שלה ביצירת צמיחה בחברות סטארט-אפ ובניית שיתופי פעולה אסטרטגיים יהיה נכס חשוב מאוד עבור החברה, בייחוד עכשיו כשאנחנו מפתחים את הפלטפורמה וממשיכים להגדיל את מספר המשתמשים שלנו. עם נטאשה כחלק מצוות החברה, נוכל לקדם את משימתנו - לאפשר לכל מפתח ומפתחת, בלי תלות ברקע או ניסיון, לממש את הפוטנציאל שלהם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully