וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת יהלומי המעבדה של אבי כץ ובתו משיקה חנות חדשה

22.9.2022 / 8:59

החנות של X Lab Diamonds מוערכת במיליון שקלים, ובה ניתן לרכוש מגוון יהלומים אמיתיים במחירים מציאותיים, תיפתח בראשון לציון

חנות יהלומים. גדעון לוין,
החנות החדשה/גדעון לוין

חברת X LAB DIAMOND, רשת יהלומי המעבדה הראשונה והיחידה בישראל, פותחת חנות רביעית ומביאה את בשורת יהלומי המעבדה לצרכן ולסביבה עם מגוון רחב של תכשיטי יהלומים אמיתיים, במחירים מציאותיים מבלי להתפשר על איכות ונראות.

יהלומי מעבדה הינם יהלומים אמיתיים לכל דבר וענין ותכונותיהם הפיזיות האופטיות והכימיות זהות ליהלומי הכרייה בכל קנה מידה, יהלומי המעבדה נסחרים בבורסות היהלומים והינם ידידותיים לסביבה וגם לכיס.

החנות הרביעית שתיפתח בקניון הזהב בראשון לציון בהשקעה כוללת של כמיליון שקלים, ותתפרס על כ50 מ"ר, מצטרפת לחנויות הדגל של המותג בקניון הגדול בפתח תקווה, קניון מלחה בירושלים וקניון עיר ימים בנתניה. לאחרונה הודיעה החברה על בחירתה של מיכל אנסקי כפנים החדשות שתוביל את המותג בארץ.

"שמחים להמשיך להתרחב ולהגיע לצרכנים נוספים"

X LAB DIAMONDS, מיזם של איש העקים אבי כץ ובתו חגית כץ שינובר, היא רשת יהלומי המעבדה הראשונה והיחידה בישראל, המציגה למכירה מגוון תכשיטי זהב המשובצים כולם ביהלומי מעבדה איכותיים, שנוצרו מתוך מחויבות חברתית וסביבתית. יהלומי המעבדה הינם יהלומים אמיתיים המיוצרים בטכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה. יהלומים אלו זהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיזי והאופטי ליהלומי כרייה שהפקתם מייצרת זיהום אוויר וסביבה, הרס יערות, פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים ובנוסף פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.

X LAB DIAMONDS מעניקה ללקוחותיה את האפשרות ליהנות מתכשיטים איכותיים, מעוצבים ויפים תוך שמירה על הסביבה, הטבע והאדם ובמחיר נמוך בצורה משמעותית לעומת יהלומי כרייה ללא התפשרות ברמת ואיכות היהלום. המותג מציע מגוון רחב של תכשיטים החל מטבעות יהלומים, שרשראות, צמידי טניס, צמידים קשיחים, עגילים תלויים וצמודים.מחירם של יהלומי המעבדה נמוך משמעותית מיהלומי הכרייה וההפרשים נעים בין 30%-60% תלוי בתכשיט ובגודל היהלום.

חגית כץ שינובר, מנכ"ל ובעלים רשת "X LAB DIAMONDS": בתקופה האחרונה אנו מזהים עלייה משמעותית בביקוש לתכשיטים שלנו, אנו קשובים לצרכיהם של לקוחותינו הנבונים אשר מגיעים אלינו כשהם יודעים מהם יהלומי מעבדה ומכירים בערך הכפול שלהם - חסכון כספי גדול מצד אחד והנאה מיהלום יוקרתי ואמיתי מצד שני. בחרנו לפתוח דווקא בקניון הזהב כי הוא צומת גאוגרפי חשוב המשרת אוכלוסייה מגוונת ורחבה החנות תיפתח באגף החדש בקניון ומצטרפת אל שדרת המותגים המובילים."

  • עוד באותו נושא:
  • יהלומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully