וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשכרטיס האשראי שלך מביא איתו ביטקוין במתנה

בשיתוף max

27.10.2022 / 10:30

10 ממזמיני כרטיס האשראי ,maxBack CRYPTO של חברת max, שמחו לגלות שמענה נכון על חידון קריפטו הביא לזכייתם בעשירית מטבע ביטקוין. "פרס שיכול לצמוח ולגדול. עדיף לעשות את הקניות בכרטיס שנותן משהו, במיוחד שלא דורשים ממך להוציא עוד כסף כדי לרכוש את הביטקוין"

האם  מטבעות קריפטגרפיים וחוזים חכמים בבלוקצ'יין יביאו שקיפות לעולם השיווק?. Unsplash
האם מטבעות קריפטגרפיים וחוזים חכמים בבלוקצ'יין יביאו שקיפות לעולם השיווק?/Unsplash

פאינה גולדמן השתתפה בעבר בתחרויות ובהגרלות שונות, אך רק עתה זכתה לראשונה בפרס כספי. ולכן כשיום אחד צלצל הטלפון ועל הצג הופיע מספר לא מזוהה - היא לא חשבה שבצדו השני של הקו מחכה בשורה משמחת. "ברכותינו, פאינה", אמרה לה נציגת השירות של max. "זכית בתחרות maxBack CRYPTO בה השתתפת. את מקבלת מאיתנו עשירית מטבע ביטקוין". "לא האמנתי! אמרתי 'איזה יופי' ו'תודה רבה', מספרת פאינה.

התחרות בה זכתה פאינה נערכה במסגרת השקת כרטיס maxBack CRYPTO החדשני, המאפשר למשתמשיו לצבור ביטקוין בכל קנייה שהם מבצעים. אין צורך לעשות שום דבר מיוחד: מבצעים את הקניות כרגיל ועל כל 160 ש"ח של רכישות (לא משנה היכן) מקבלים שקל אחד שמומר אוטומטית לביטקוין (ההמרה נעשית פעם בחודש, לפי השער היציג של אותו היום). המטבעות נצברים בחשבון ייעודי חדש שנפתח בעת הפעלת הכרטיס בחברת Bits of Gold, שהיא החברה הגדולה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים, המשרתת יותר מ-150 אלף לקוחות וכפופה לרגולציה הישראלית. כחלק מהשקת הכרטיס פרסמה max חידון קריפטו, במסגרתו חולק מטבע ביטקוין בין עשרה זוכים.

פאינה הסתקרנה מהביטקוין עוד קודם להשקת הכרטיס, בין השאר הודות לבנה איגור, שעוסק רבות בתחום. "הוא לימד אותי, התלהבתי ורציתי גם לקחת חלק כי הבנתי שיש שם פוטנציאל לרווח", היא אומרת. כששמעתי על הכרטיס החדש זה היה נשמע לי נהדר: מקבלים ביטקוין בלי שמשנים שום דבר. עשיתי סדר בכרטיסי האשראי שלי, ביטלתי כמה מהם והזמנתי את ה-maxBack CRYPTO. אפילו המלצתי עליו לחברים והסברתי להם שלא צריך לקנות יותר או לעשות משהו מיוחד כדי לקבל את הביטקוין".

את מתכננת לשמור על חלק המטבע שלך או להמיר אותו לשקלים?

"לשמור, כדי שבעתיד הוא יביא עוד. אמנם כרגע הביטקוין יורד - אבל תמיד אחרי ירידה יש עלייה, ככה זה בכל התחומים. הביטקוין הוא מטבע חזק ואני מאמינה שהוא יצליח ויחזיק יפה בשוק".

"המטבע של העתיד. שם נמצאת הקידמה"

גם דור גביש, עובד מדינה ומפעיל חוגי מדע בחברת אטומיקס, קיבל את שיחת הטלפון המשמחת. כששמע על maxBack CRYPTO היה לו אך טבעי להזמין את הכרטיס, שכן הוא התעניין עמוקות בתחום הקריפטו עוד קודם לכן. "בדקתי, חקרתי והגעתי למסקנה שביטקוין הוא המטבע של העתיד. שם נמצאת הקידמה", הוא אומר. "מטבע אוניברסלי שיהיה אפשר להשתמש בו בכל מקום בעולם, בלי צורך בהמרות והחלפות. הביטקוין פותח מגוון רחב מאוד".

השקעת בביטקוין עוד לפני שהזמנת את כרטיס maxBack CRYPTO?

"לא, הכרטיס הוא זה שפתח לי את האפשרות ולמיטב ידיעתי הוא הראשון מסוגו שנותן אותה בצורה הזאת. אז קפצתי על העגלה. כבר יש לי כרטיסים אחרים של מקס ואמרתי 'ננסה גם את זה'".

האמנת שלא רק שתקבל כרטיס שמביא לך ביטקוין - גם תזכה בעשירית של מטבע, ששווה אלפי שקלים?

"כן, זו הייתה הפתעה נעימה מאוד. כל זכייה עושה כיף ונותנת תחושה משמחת ומלהיבה. כאן זה שימח כפליים כי זה גם לזכות בפרס וגם בכזה שיצמח ויגדל. אם אתה זוכה במכונית - זה נהדר אבל מאותו הרגע הערך שלה רק יורד. אני מאמין שעשירית הביטקוין בה זכיתי תהיה שווה בעתיד פי כמה: 4-5 ואולי אפילו 30. זה מטבע שטומן בחובו הפתעות לטובה".

אתה ממליץ על כרטיס maxBack CRYPTO?

"בהחלט. אני לא רואה שום סיבה שלא. עדיף לעשות את הקניות בכרטיס שנותן משהו מאשר בזה שלא, במיוחד שלא דורשים ממך להוציא עוד כסף בשביל לקנות את הביטקויין. אם אתה כבר קונה בכרטיס - תשתמש בכרטיס שנותן לך גם ביטקוין".

להזמנת כרטיס maxBack CRYPTO>>

ביטקוין. ShutterStock
ביטקוין/ShutterStock

חשוב לדעת

אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה / רכישה של מטבעות דיגיטליים מכל מן וסוג שהם.

כרטיס maxBack crypto הוא פרי שיתוף פעולה בין max לבין ביטס אוף גולד בע"מ ("Bits of Gold"), במסגרתו הלקוח מתקשר עם max לצורך הנפקת כרטיס האשראי ובמקביל מתקשר עם Bits of Gold לצורך פתיחת חשבון אישי, צבירת מטבעות וירטואליים בחשבון האישי וביצוע עסקאות קריפטו בנכסים הדיגיטליים של Bits of Gold בהתאם לתנאי השימוש של Bits of Gold | ההצטרפות לכרטיס maxBack CRYPTO כפופה לתנאיה ולאישורה של max | צבירת והפקדת מטבעות וירטואליים תתבצע כנגד ביצוע "עסקאות" בכרטיס, כהגדרתן בתקנון כרטיס maxBack CRYPTO המצורף כחלק ממסמכי ההצטרפות לכרטיס ויהיה זמין בכל עת באתר max | יחס ההמרה כיום הוא 160 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין ובעסקאות מול מוסדות המדינה: 320 ₪ יומרו ל-1 ₪ לביטקוין, בכפוף למגבלת זכאות שנתית של 2,000 ₪ |  פטור מדמי כרטיס לשנה הראשונה: פטור מלא מעמלת דמי כרטיס למשך 12 חודשים ממועד הנפקת הכרטיס, וכל עוד הכרטיס מוגדר ככרטיס maxBack CRYPTO. בתום תקופת ההטבה, ייגבו דמי כרטיס חודשיים בסך 19.90 ₪ או בסכום אחר, כפי שישתנה מעת לעת בהתאם לתעריפון העמלות של max| תוכנית הפינוקים: הכרטיס מצורף לתכנית הפינוקים וההטבות של max, בכפוף לתקנון הפינוקים ואתר ההטבות |עסקאות בכרטיס maxBack CRYPTO לא יזכו בצבירת נקודות למועדוני תעופה | אי עמידה בפירעון ההלוואה / האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. בכפוף לתנאי החיתום ולאישור המלווה: מקס איט פיננסים בע"מ| שירותי ההמרה למטבעות וירטואליים, ביצוע עסקאות במטבעות וביטולן, צפייה ביתרת המטבעות, השלכות מיסוי, היבטי אבטחת מידע ועלות השירותים כאמור - הינם באחריותה הבלעדית של Bits of Gold, הפועלת מתוקף אישור עיסוק זמני בהתאם לחוק הפיקוח על שירותים פיננסים מוסדרים (מס' רישיון: 56716) ובהתאם לתנאי השימוש המפורסמים על ידה. שער ההמרה ₪/ביטקויין נקבע ומפורסם על ידי Bits of Gold.

בשיתוף max
  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully