וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל גולדשטיין ישמש מנכ"ל אבני דרך התחדשות עירונית

22.9.2022 / 11:35

גולדשטיין מי שכיהן עד לאחרונה כמנהל פעילות ההתחדשות העירונית של אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים וטרם לכן כמנהל מערך המכירות של חברת אשדר יעמוד בראש חברת הבת אבני דרך התחדשות עירונית. נבו אביטל ישמש סמנכ"ל הנדסה של הקבוצה

גיל גולדשטיין. רמי זרנגר,
גיל גולדשטיין/רמי זרנגר

כחלק ממגמת הצמיחה וההתרחבות המאפיינת את קבוצת אבני דרך בשנים האחרונות הודיעה הקבוצה על מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה: גיל גולדשטיין מי שכיהן עד לאחרונה כמנהל פעילות ההתחדשות העירונית של אוחנה גרופ מקבוצת איסתא נכסים וטרם לכן כמנהל מערך המכירות של חברת אשדר יעמוד בראש חברת הבת אבני דרך התחדשות עירונית.

נבו אביטל, אשר כיהן בתפקידי ניהול ותכנון במגזר העסקי בין היתר, כמנהל פרויקטים בחברת אשדר וטרם לכן כמנהל מחלקת תכנון במשרד שמש ניהול פרויקטים מונה לתפקיד סמנכ"ל הנדסה של הקבוצה.

יאיר כהן, בעלים ומנכ"ל קבוצת אבני דרך: "אנו מברכים על שורת המינויים בהנהלת הקבוצה. שינויים אלו הם חלק טבעי מהצמיחה וההתפתחות של אבני דרך ותואמים את האסטרטגיה העסקית של הקבוצה לשנים הבאות המתמקדת בכניסה לפרויקטים גדולים, בניהם פעילות רבה בתחום ההתחדשות העירונית בעיקר במתחמי פינוי בינוי גדולים, מכרזי מנהל וקרקעות פרטיות. בשנה הנוכחית תמכור הקבוצה כ- 475 דירות ומסרה עד כה 1,400 דירות ובהליכי ביצוע תכנון אלפי יח"ד. הניסיון שצברה ויכולות הניהול והביצוע של אבני דרך תרמו משמעותית לחיזוק אסטרטגיית הצמיחה שעיקרה כניסה לפרויקטים בהיקף של מאות יח"ד. אבני דרך רואה בתחום ההתחדשות העירונית מנוע צמיחה משמעותי עבורה בשנים הבאות לצד היותו תחום המהווה יוזמה משנת חיים לבעלי הדירות. אנו בטוחים כי, הידע המקצועי, הכישורים וניסיונם הרב של גולדשטיין ואביטל יתרמו רבות להמשך צמיחתה של קבוצת אבני דרך וביסוס מעמדה כאחת מקבוצות הייזום והביצוע המשמעותיות בשוק הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully