וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איקומרס זה לא רק איקומרס, באבלס היא הרבה מעבר"

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 15:43

באבלס, שהצטרפה לאחרונה לבורסה בתל אביב ומוכרת אופנת יוקרה לילדים במעל ל-60 מיליון שקל בשנה, היא: "שיטת מסחר שמבוססת על איקומרס בשילוב מאוד הדוק עם החנויות", אומר צחי פריד, שותף- מייסד (עם יודי לזר וחיים נחום), שהתארח בפודקאסט קומרסיישן

צחי פריד. קומרסיישן,
צחי פריד, באבלס/קומרסיישן

באבלס מנהלת פעילות מקבילה שהיא שותפויות בהקמת וניהול האיקומרס למותגי יוקרה כמו סברובסקי, ונדום ואחרים. "זה נותן לנו עוצמה לעשות את זה בסקייל גבוה" אומר צחי פריד, שותף ומייסד "אנחנו מתחילים לצאת לחו"ל, אנחנו מנצלים את עניין העונות, אפשר למכור למרקטפלייסים בשווקים מסוימים לנקות זנבות וסחורות, גם כאאוטלט אבל לא רק כי נפתח לנו התיאבון".

ובחזרה לארץ. החברה מטפלת מבית פנורמה בדרום תל אביב בכ-40,000 הזמנות בשנה, מנהלת 17 חנויות בפריפריה, פעילות ביטונאית עניפה, מייצרת מותג פרטי בשם "אורו" ומייצרת רווחיות לא שגרתית באמצעות שכלול עבודת הדאטה.

"התחלנו כסיטונאים בעולם ה- B2B (עסקים לעסקים- ת.ג.) וכשפתחנו את האיקומרס נולד הצורך לפתיחת חנויות, תחילה כמרכזי שירות בפריפריה והיום כרשת חנויות" מסביר פריד את האבולוציה ההפוכה בהתפתחות העסקית של החברה, ומשתף: "הצמיחה באיקומרס הרבה יותר גבוהה, בשנה הבאה מעל 50% מהמחזור יבוא מהאונליין". הסוד נמצא בניהול הדאטה, ביכולת "להציע ללקוח מסע מגיל לידה ועד לגיל 16, אנחנו קוראים לזה 'לגדול איתנו' כשבכל רגע נתון יש לנו מה למכור להורים לילדים".

כמו ספרייה עצומה

פריד: "כל מכירה עולה לנו סביב ה-40 שקל שזה לא הרבה, מכירה ממוצעת היא כ-400 שקל ולקוח קונה בממוצע במעל 1000 שקל. אני לא מחשב את עלות המכירה אלא את פוטנציאל המכירה ההמשכית ללקוח. זה אפשרי רק בתנאי שיש לך את התשתית ללוות את אותו הלקוח, כמו ספריה עצומה עם מאות אלפי מגירות של דאטה, שהתפקיד שלנו הוא להכניס את הדאטה למגירה הנכונה ולשלוף אותו בזמן".

ואיך פועל העסק? "למעט השליחים, כל שרשרת הניהול נמצאת אצלנו בבית, אפילו הפקות אופנה ותוכן, באופן רוחבי לכל המותגים שאנחנו מטפלים בהם" מספר פריד ומרחיב: "את הידע והאסטרטגיה אתה צריך לשמור בתוך הבית".

היעד של באבלס הוא להתפתח בדגש על שילוב אפקטיבי עם החנויות, וברמת ההיקפים, או כמו שמגדיר זאת פריד: "להגיע ל-50 שותפויות עם מותגים בהיקף מכירות כולל של מיליארד ש"ח, תוך כדי זיהוי הטרנדים דרך הדאטה".

ניתן להאזין לכל הפרקים של קומרסיישן באפליקציות הפודקאסטים וב- www.gordon.co.il
הקלטות ועריכות קומרסישן: אלי אלון, אולפן BIZI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully