וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Payoneer שוכרת את אסף רונן לתפקיד Chief Platform Officer

22.9.2022 / 16:33

נשכר להובלת ה-Platform Division החדשה. רונן, לשעבר ב-SoFi, אמזון ומיקרוסופט, מעשיר את צוות ההנהלה של Payoneer בניסיון שצבר בהרחבת מוצרים ושירותים

ג'ון קפלן וסקוט גאליס. יחצ,
ג'ון קפלן וסקוט גאליס, מנכ"לי פיוניר/יחצ

Payoneer [NASDAQ:PAYO], חברת טכנולוגיית התשלומים למסחר מקוון המספקת פלטפורמת תשלומים וניהול פיננסי למיליוני עסקים ברחבי העולם, מודיעה היום שאסף רונן הצטרף לחברה כ-Chief Platform Officer ראשון. החל מהשבוע, הוא יוביל את מחלקת ה- Platform Division החדשה של Payoneer, המשלבת את יחידות הטכנולוגיה, המוצר ושירותי הערך במסגרת אחת.

לקוחות Payoneer הם יזמים ועסקים קטנים ובינוניים בשווקים מתעוררים וכן המותגים הדיגיטליים המובילים בעולם שעובדים איתם. באמצעות ה- Platform Division, תמשיך Payoneer לחדש ולהרחיב את שירותי הערך שלה, הכוללים B2B AP/AR, הון חוזר (Working Capital), Merchant Services, חיזוק הפונקציונליות של חשבונות הלקוחות של Payoneer וכן תייצר מוצרים פיננסיים חדשים עבור לקוחותיה.

אסף מגיע אל Payoneer מחברת SoFi [NASDAQ:SOFI] שם שימש סגן נשיא לתחום המוצר וניהל את צוותי המוצר, הטכנולוגיה, ההנדסה והעיצוב. לפני SoFi, הוא היה מייסד וסגן נשיא של קבוצת Alexa Shopping של אמזון והיה קודם לכן סגן נשיא בתחום עסקי התשלומים של אמזון. לפני אמזון, עבד אסף שבע שנים במיקרוסופט, שם שימש מנהל כללי של סקייפ ומנהל כללי של מוצרי הזיהוי, הגישה והאבטחה של החברה.

"אנו שמחים לצרף אלינו את אסף. הוא מנהיג בעל חזון בכל הנוגע למוצרים, טכנולוגיות ועסקים. יש לנו הזדמנויות צמיחה עצומות והניסיון העשיר של אסף בתחום הפינטק וכן ההיסטוריה המוכחת שלו בהובלת התרחבות במוצרים ושירותים, יוסיפו עוצמה לצוות הניהול הגלובלי המגוון שלנו," אמר ג'ון קפלן, מנכ"ל שותף ב- Payoneer.

"Payoneer בנתה פלטפורמה, מותג, מערכת אקולוגית של קשרים וצוות שאין שני לו, ששורשיו בהתמקדות בלקוח", אמר אסף רונן, Chief Platform Officer ב- Payoneer. "אני שמח להצטרף לצוות מדהים הזה ומצפה בקוצר רוח להזדמנות לעזור באספקת עוד יותר ערך לעסקים הקטנים והבינוניים של העולם."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully