וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע חתונות ושנה חדשה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 12:18

תחת סידורי אבטחה כבדים נישא טרום השנה החדשה, יואב לפיד, בנו של ראש הממשלה יאיר לפיד, לבחירת ליבו שי אללו. החתונה נערכה באזור קיבוץ חולדה שבמרכז הארץ וכללה הופעה של אבי החתן, ראש הממשלה בשבילכם, מלווה בחברו רמי קליינשטיין, מקדיש לזוג הצעיר את השיר 'שתישאר צעיר לנצח'.

עוד חתונה שנערכה ממש על קו הסיום של תשפ"ב: בכפר נטר התחתנו ירדן גנזי - בתם של מושיק ורז'ין גנזי, עם איתי גרינבוים בנם של ורד ואילן גרינבוים. על ההפקה המושקעת הופקדה חברת 'סקאי הפקות'.

סוכן השחקנים והאמנים יוני דותן, מבעלי סוכנות הייצוג והתוכן ADD, נישא לבחירת ליבו, יובל אברג'יל, באירוע חגיגי שנערך בהאנגר 11 שבנמל ת"א. את הזוג הכניס לחופה הזמר הראל סקעת עם השיר "כמה עוד אפשר" ואת הטקס ערך הרב ישראל לאו. על הקולינריה הופקד טל חובש עם 'קייטרינג פלפל'. בין הרבים שהגיעו לברך ולעשות שמח: בבו קובו ומירי בוהדנה, משה ופנינה אדרי, רותם סלע ואריאל רוטר, רני והילה רהב, דנה פרידר ואריאל פרדו, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני, הדס וירון ליכטנשטיין, נועם סמל ועוד ועוד.

יובל אברג'יל ויוני דותן. אור גפן,
יובל אברג'יל ויוני דותן/אור גפן
טל חובש, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני. אור גפן,
טל חובש, דושי לייטרסדורף ואנחל בונני/אור גפן
דנה פרידר ואריאל פרדו. אור גפן,
דנה פרידר ואריאל פרדו/אור גפן
בבו קובו ומירי בוהדנה. אור גפן,
בבו קובו ומירי בוהדנה/אור גפן

יאן גרוסמן, וליבר בלילתי - בתה של מעצבת שמלות הכלה הבינלאומית ברטה נישאו בחתונה קטנה שנערכה בבית הכנסת הגדול, והמשיכו את החגיגות במסיבת חתונה מושקעת במיוחד שנערכה במצוקי דרגות. כיאה למעמד ולמשלח ידה של אם הכלה - במהלך האירוע החליפה הכלה לא פחות מארבע שמלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully