וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: ההשראות, ההשקות והניחוחות

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 11:27

קבוצת החברות אסתי לאודר וללין נרתמות לחודש המודעות לסרטן השד, ב-SACKS לוקחים לביקור באיביזה, וב-SCOTCH&SODA מקבלים השראה מכדור הארץ, משב רוח גברי מבוס וארמני, המסקרה האולטימטיבית של מייבלין וסיבה למסיבה ב"סמאשבוקס"

דרופ מאיביזה קולקציית מותג סאקס. שי יחזקאל,
דרופ מאיביזה קולקציית מותג סאקס/שי יחזקאל

דרופ מאיביזה

חולמים על חופשה באיביזה? מותג האופנה סאקס משחרר דרופ ראשון לסתיו שלוקח אותנו לביקור באי הנופש הספרדי, ומשחרר קולקציה שמתחברת לקליקה הבוהמיינית ולווייב של איביזה.

בקולקציה גזרות על זמניות, דפוסים ייחודיים המזוהים עם המותג, רקמות אתניות ותחרה איכותית, הבגדים קלילים ומותאמים בצורה מושלמת לימי ובעיקר ערבי הסתיו הקרירים. יש בה שמלות, חליפות, חצאיות וחולצות טי, היוצרים ביחד ולחוד לוקים מתוחכמים ומושלמים, לצידם פריטים רומנטיים רכים וענוגים עשויים מבד ויסקוזה מלטף עם קמטוטים עדינים. הגזרות צנועות, נשפכות ומחמיאות.

הצבעוניות המגוונת נעה מגוונים מונוכרומטיים של חום, לבן, אפור ושחור ועד ורוד סלמון, ירוק, כחול וכמובן לבן ובג' ששום מלתחה אינה מושלמת בלעדיהם. להשיג בחנויות המותג ובאתר

דרופ מאיביזה קולקציית סאקס. שי יחזקאל,
דרופ מאיביזה קולקציית סאקס/שי יחזקאל

מעלים את המודעות

קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח אייקונים ש-30% מהסכום שייאסף ממכירתם, יועבר תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. בין הומצרים: הסרום האייקוניAdvanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex במהדורה מוגבלת בצבע ורוד והטבעה של סרט ורוד על-גבי הבקבוק; תיק במהדורה מוגבלת עם 5 שפתונים מסדרת היוקרה Pure Color Envy עם פיגמנטים עוצמתיים, מזין בלחות, מחליק, ומעניק לשפתיים נפח מיידי עמיד ל-8 שעות; Moisture Surge של קליניק-קרם לחות במהדורה מיוחדת וורודה קרם הלחות המוביל של קליניק במהדורה מיוחדת ומוגבלת לאספנים, לתמיכה בחודש המודעות לסרטן השד.

מכסה הקרם ורוד עם הטבעה של הסרט הוורוד המזוהה עם חודש המודעות. להשיג בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV, בקניון הזהב בראשלצ ובקניון עיר ימים בנתניה ובאתר האונליין

כחלק מהמחויבות החברתית שלה, בחרה רשת Laline זו השנה ה-13, להשיק לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, מסכת GLOW בגוון ורוד עם קוד QR על-גבי האריזה לתיאום בדיקה, 50% מהרווחים יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה. מסכת הבד מועשרת בלחות, ויטמין E , פרו-ויטמין B5, אלוורה ומינרלים מים המלח, קמומיל ותמצית תה ירוק. המוצר יימכר החל מהיום 28.9 ועד ה- 31.10.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מעלים את המודעות בקבוצת אסתי לאודר ובללין. יח"צ,
מעלים את המודעות בקבוצת אסתי לאודר ובללין/יח"צ

שואו טיים

חולמות על מראה שזוף וזוהר כאילו חזרתן מחופשה במיקונוס ולזהור כמו נועה קירל על הבמה? כדאי שתכירו את SHOWTIME - מותג מוצרי טיפוח, איפור ואביזרים שפיתחה נועה קירל ביחד עם רשת סופר-פארם ובכך היא מיישרת קו עם כוכבות בינלאומיות כמו סלינה גומז ל-RARE Beauty; אריאנה גרנדה ל-REM Beauty; ריהאנה ל-Fenty Beauty; וליידי גאגא ל-HAUS Laboratories זהו שת"פ שלישי ומהווה עליית מדרגה בהידוק הקשר בין קירל וסופר-פארם שהחל לפני למעלה משנתיים. אז מה בקולקציית הביוטי הזוהרת והנוצצת?

פלטת איפור צבעים עוצמתיים לעיניים הכוללת צלליות רב שימושית במגוון צבעים; מיסט לפנים ולגוף המעניק לעור גוון זוהר ושזוף, קיים בשני גוונים; שימר נוזלי למראה שזוף ובוהק קיים בשני גוונים; סטיק קונטור והארה "דארק סייד אוף דה מון" בשני גוונים; מסקרה בצבע שחור ליצירת ריסים במראה חתולי;

"דראם קליר מסקרה"-מסקרה שקופה ועמידה לגבות; עיפרון לעיצב הגבות; אייליינר ליצירת עיניים חתוליות; אייליינר סנאפ סנאפ עם חותמת היהלום; עיפרון גבות; שמן שפתיים למראה בוהק, מרכך ומעניק לחות לשפתיים להשיג ב-4 צבעים; ליפסטיק עמיד במרקם נוזלי עם פיגמנט חזק וגימור מט להשיג ב-7 צבעים; עיפרון לשרטוט ועיצוב השפתיים באופן מדויק ב-4 צבעים; גלוס לשפתיים בצבע שקוף, מעניק לחות ומראה נוצץ קיים בשני גוונים; טינט במרקם מוס ב-4 צבעים.

להשיג בכ-100 סניפי סופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

שואו טיים קולקציית טיפוח ואיפור של נועה קירל וסופר-פארם. קית גלסמן ומיכאל טופיול,
שואו טיים קולקציית טיפוח ואיפור של נועה קירל וסופר-פארם/קית גלסמן ומיכאל טופיול

לא רק לגברים

מותג אמפוריו ארמני מעניק היבט חדש, עוצמתי ומסתורי לקולקציית בשמי STRONGER WITH YOU ומשיק בושם חדש במהדורה מוגבלת STRONGER WITH YOU OUD LIMITED EDITION, ניחוח שרכים, אוריינטאלי-עצי החולק כבוד למרכיבים המיתולוגיים של המזרח ומגביר את החושניות של חותמת הריח עם ווּד עוצמתי-מהמרכיבים היקרים בעולם הבישום, לבנדר ווניל.

הניחוח לגברים ולנשים, נותן פרשנות חדשה לניחוח בתוספת תמצית ערער, זעפרן ותמצית שרף אלמי, גרוסו לבנדין תווי תבלין. ניחוח מעושן, חייתי, עוצמתי, חושני, בבקבוק פלקון שחור העטוף בזהב בצורת כתפי גבר. את הקמפיין מובילים השחקן הבריטי ניקולס הולט והשחקנית האיטלקייה אליס פגאני. להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר, רשת BE, אפריל, אתר סופר-פארם ובפרפומריות מובחרות.

מותג הבישום BOSS משיק ניחוח חדש BOSS Bottled Parfum-להיות הבוס של עצמך, ונכנס לעידן חדש, נועז ועוצמתי מתמיד כי כל אחד יכול להיות בוס, לכתוב את החוקים, למצוא את המטרה בחיים, להיות נחושים וכל מה שרוצים, הבוס החדש אינו ממתין שהדברים יתרחשו, הוא גורם להם להתרחש, שולט במסלול התקדמותו בחיים, הולך היכן שאיש לא הלך קודם, בוס של עצמך לאורך כל הדרך.

BOSS Bottled Parfum, הוא ניחוח גברי המביע כוח וכריזמה רבת עוצמה, ההרכב העצי-ענברי יוצר עושר ומרקם של הניחוח האייקוני העל זמני של BOSS Bottled, ומכיל תווים עציים-ענבריים תווי מנדרינה תוססים, שמני קטורת חריפים, תרכיז אירוס ואקורד שורש עץ תאנה, תמצית עץ אלגום ואקורד עור-יצירה משותפת של אמניות הבשמים אניק מנארדו וסוזי לה היילי. הבקבוק מצופה לכה בגוון שחור מעושן עם פקק שחור מבריק.

כריס המסוורת'-הפנים של סדרתBOSS Bottled בעולם, מככב במסע פרסום המציין תחילת פרק חדש המביע את עוצמתו הפנימית של הבוס. האו-דה-טואלטBOSS Bottled שהושק ב-1998 זכה למעמד אייקון, ונותר הבושם הנמכר ביותר בעולם. להשיג ברשתות סופר פארם, משביר לצרכן, אפריל ו- BE.

לא רק לגברים אמפוריו ארמני ובוס משיקים. יח"צ,
לא רק לגברים אמפוריו ארמני ובוס משיקים/יח"צ

אופנה מתחשבת

מותג האופנה ההולנדי SCOTCH&SODA משיק קולקציה בהשראת פלאי כדור הארץ, כשהקו המנחה ממשיך להיות מודרני ורב-תכליתי. המותג שוזר בפריטים את האג'נדה הירוקה שלו ונעשה שימוש רב בכותנה אורגנית, גידולי כותנה אורגנית נעשים תוך שימוש מופחת במים והם מצמצמים שימוש בחומרי הדברה המחלחלים למי התהום וגורמים לפגיעה במקורות המים, באנשים, בבעלי חיים ובצמחייה.

קולקציית החגים הנוכחית לוכדת את החשיבה החופשית והאופטימית של המותג לחלום, לתהות ולברוח. ההשראה נשענת על פלאי כדור הארץ ומתבטאת באיורים ייחודיים בהשראת גרמי השמיים והחלל החיצון, הדפסים צבעוניים לצד רקמות והדפסים פרחוניים. הקולקציה מאופיינת בצלליות נשיות, בדים רכים וסגנונות ייחודיים המשולבים בקלאסיקה מעודכנת. הצבעים המובילים הם צבעי המדבר והאדמה עם גוונים גלקטיים.

בקולקציה פריטים לנשים, גברים וילדים ומשלבת קלאסי ועכשווי, שמלות מקסי נשפכות, הדפסי פרחים ALL OVER חוזרים במספר פריטים, חולצות גברים מכופתרות מעוטרות בהדפס ייחודי המשלב את המדבר והגלקסיה, מטפחות מכותנה אורגנית שגדלה על קרקע נטולת חומרי הדברה ודשן סינתטי בשלל הדפסים, חולצות טי בהדפסים שונים ורקמות בהשראת מוטיבים מהטבע וכדור הארץ, אקססוריז ועוד. להשיג באתר ובסניפי הרשת.

אופנה מתחשבת scotch&soda משחררת דרופ. יח"צ,
אופנה מתחשבת scotch&soda משחררת דרופ/יח"צ

ריסים משמימים

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק משיק מסקרה חדשה בשם SKY HIGH COSMIC המצטרף למסקרה סקיי היי הסנסציונית שכבשה את העולם. המסקרה החדשה מעניקה אפקט מקסימלי של הארכה ונפח לריסים, היא בעלת פיגמנט שחור אינטנסיבי ומברשת סיליקון חדשנית ארוכה וגמישה במיוחד, המאפשרת להגיע עד לבסיס הריסים, ללכוד להפריד ולהעניק אורך מקסימלי ונפח מלא לכל ריס.

הפורמולה של סקיי היי קוסמיק מכילה תמצית במבוק וסיבים המסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וטבעיים. להשיג ברשתות השיווק, הפארם.

ריסים משמימים מסקרה חדשה למייבלין ניו-יורק. יח"צ,
ריסים משמימים מסקרה חדשה למייבלין ניו-יורק/יח"צ

חגיגה כפולה

חדשות מרגשות למעריצי BeccaCosmetics-ההיילייט שימר שזוהר מעתה בבית חדש- סמאשבוקס, מותג האיפור המקצועי מלוס אנג'לס, השימר והקורקטור-שני מוצרי הקאלט של בקה אומצו על ידי סמאשבוקס לצמיתות ויושקו מחדש תחת Smashbox Loves Becca שם פעלו יחדיו לשימור המוצרים האהובים ביותר של בקה:

השימר Shimmering Skin Perfector™ Pressed Highlighter ו-Under Eye Brightener Corrector, שיהיה זמין במגוון רחב של גוונים לרבות Fair/Light, Medium, Dark ו-Medium-Dark" בסמאשבוקס טוענים כי לא מדובר רק באימוץ מותג אלא גם בהתפתחות, הפורמולות מדברות בעד עצמן, והרצון הוא להגביר את קולן כמותג של אמנות ואיפור מקצועי.

פיתוח והרחבת מבחר הגוונים היה גם בחירה אינסטינקטיבית וגם עבודה הנעשית מתוך אהבה. בשלב הראשון יושק המוצר האייקוני Shimmering Skin Perfector™ Pressed ובהמשך יושק Under Eye Brightening Corrector himmering Skin Perfector™ Pressed-ההיילייטר האהוב ביותר של בקה במרקם אולטרה-חמאתי שנמס לעור בשילוב פיגמנטי פנינה מאירים למראה

חגיגה כפולה בסמאשבוקס. יח"צ,
חגיגה כפולה בסמאשבוקס/יח"צ

זוהר מכל זווית

ועוד סיבה למסיבה למותג, מגזין הביוטי 'אלור' המפרסם מידי שנה את רשימת מוצרי הקוסמטיקה הנבחרים בחלוקה לקטגוריות ביוטי בו מתחרים מוצרים רבים (בין מי שזכו למוצר השנה בקטגוריה מסוימת ולמדבקה אדומה של "אלור"-תו איכות שכמעט אין עליו עוררין). בחר בפריימר של סמאש בוקס Smashbox Photo Finish Primerizer+ Super Hydrating Primer הכולל כמות משולשת של חומצה היאלורונית + ניאצינמיד לעור סופר לחותי.

להשיג ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר, BE , בחנות הדגל של המותג בגינדי TLV באתר האונליין של המותג.

חגיגה כפולה בסמאשבוקס. יח"צ,
חגיגה כפולה בסמאשבוקס/יח"צ

קטיפתי משולב

מותג הקוסמטיקה חוה זינגבוים משיק את SILKY FILTER CLEAR, תכשיר במרקם קטיפתי הנספג במהירות ועל פעילות משולבת הכוללת: פריימר בסיס מושלם לאיפור, הגנה מפני קרני השמש וטיפול אנטי-אוקסידנטי להגנה מפני נזקי הרדיקלים חופשיים ושמירה על בריאות העור ומענקת מעטפת הגנה כוללת.

מתאים לכל סוגי העור, לרבות עור שומני. Silky Filter Clear משלב פריימר בטכנולוגיה מתקדמת, מקדם הגנה SPF50 ורכיבי אנטי-אייג'ינג עוצמתיים, הוא מחליק ומעדן את העור, ומעניק לו מראה אחיד וחלק. מושלם כבסיס לאיפור או לא, המוצר מבוסס על רכיבים טבעיים כמו: תמצית חוחובה, וויטמין E , ביסבולול-רכיב טבעי בעל תכונות ריפוי המופק מפרח הקמומיל ותמצית פרח הלוטוס. מכיל הגנה מפני קרני UVA ו-UVB.

משקם ומרגיע את העור. הגנה אנטי-אוקסידנטית, אנטי-בקטריאלית ואנטי-דלקתית. להשיג דרך קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים מורשים בשיטת חוה זינגבוים.

קטיפתי משולב מוצר חדש לחוה זינגבוים. יח"צ,
קטיפתי משולב מוצר חדש לחוה זינגבוים/יח"צ

מתרחבים לעולמות חדשים

אם לעשות פן ומניפדי בקניון על הדרך או לקנות נייד בסופר-פארם נשמע לכם כמו מדע בדיוני אז זהו שממש לא, רשת סופר פארם נכנסת לשוק השיער המקצועי ומשיקה לראשונה את Hair Lab by Super-Pharm - סלון יופי בו אפשר ליהנות מחוויית טיפוח ועיצוב שיער, הסניף הראשון נפתח בקניון M הדרך ויציע גם שירותי מניקור, פדיקור, ולק ג'ל.

השקת המספרה היא צעד ראשון בכניסה של סופר-פארם לתחום השיער המקצועי שתאפשר לרשת להציע ללקוחותיה מגוון רחב וחדש של מותגים בתחום, לצד הטמעה של חדשנויות טכנולוגיות עם פתרונות חכמים שיאפשרו התאמה פרסונלית ללקוחות.

בשנים האחרונות, סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים: פתיחת פורמט דיילי'ס (DAILY'S) המציעים אוכל טרי ואיכותי בשיטת GRAB & GO, פתיחת פורמט סופר-פארם GALLERY סניף הקונספט הראשון מסוגו שמציע חוויה של חו"ל עם שלל מותגי ביוטי מובילים, הרחבת אתר האונליין שלה למוכרים חיצוניים המאפשר להציע מגוון ענק של מוצרים החל מבריכות לחצר ועד מותגי ספורט מובילים כמו Alo Yoga ועוד.

הרשת נכנסת גם לתחום הסלולר ומשווקת מוצרי סלולר כמו פלאפונים, טאבלטים, שעונים חכמים ועוד, בחודש הקרוב תושק בחנות סופר-פארם אופטיק באילת, עמדת מכירה של מכשירי סלולר ללא מע"מ.

כחלק מכניסתה לתחום הסלולר, הרשת מרחיבה את מגוון המוצרים והאביזרים בקטגוריית האלקטרוניקה שניתן יהיה למצוא בסופר-פארם אונליין. בין המוצרים מכשירי סלולר של מותגיiPhone, SAMSUNG, XIAOMI Google, טאבלטים של: SAMSUNGו-Apple, שעונים חכמים של המותג Apple, וקונסולת משחק של: Sony PlayStation ו-Nintendo. להשיג באתר סופר-פארם אונליין.

מתרחבים לעולמות חדשים ברשת סופרפארם. יח"צ,
מתרחבים לעולמות חדשים ברשת סופרפארם/יח"צ

מטעינים בלחות

מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק 3 מוצרי ניקוי לפנים מתמציות אורגניות מאושרות של אלוורה, מלפפון וקמומיל לניקוי יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית. המוצרים: ג'ל ניקוי פנים המסיר שאריות שומן ולכלוך; מיסלר מי ניקוי והסרת איפור בתוספת מי ורדים להסרת איפור פנים, עיניים ושפתיים, ללא צורך בשטיפה;

מסכת בוץ מינרלי המנקה ומטהרת את עור הפנים בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח ואמא אדמה. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור, ללא SLS, ללא פראבנים, ללא פטרוכימיקלים וללא בישום. האריזות עשויות מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש, מאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא (PEFC), באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, Be, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים, באתר סופר פארם ובאתר 'בשבילנו - מוצרים טבעיים באהבה'.

מלפפונים לפנים מוצרי טיפוח מבית אקו-לאב. תמר גרין,
מלפפונים לפנים מוצרי טיפוח מבית אקו-לאב/תמר גרין

אירוע גאלה

רוצים לעצב את הבית בלי למשכן אותו? מותג GALA HOME של רשת שופרסל משיק קולקציה לעיצוב הבית ולאירוח במגוון סגנונות, קולקציית החג כוללת שימוש בחומרים טבעיים כמו: במבוק, סיגרס, עץ, יוטה, קרושה ועבודת יד.

ההדפסים כוללים את עולם החיות הכולל דפוסי חיות המככבים בשמיכות חורף מנומרות ואגרטלים מנומרים. קשת הגוונים כוללת גוני פסטל בהירים ןגוונים חומים המככבים בכלים ובטקסטיל.

המוטו של מותג GALA HOME הוא Quality and Design, יש בפריטים הקפדה גבוהה על איכות מבלי שיתבטא במחיר, המותג דוגל במראה שמתאים לכל הבית, אחיד ומעוצב, מהמטבח, דרך הסלון ועד לחדרי השינה תוך הקפדה שכל עולמות התוכן מתחברים, הצבעוניות של מוצרי החשמל משתלבת באופן מושלם עם הטקסטיל והמצעים עם המגבות ועם פריטי העיצוב. להשיג בלעדית ברשת שופרסל ובשופרסל אונליין.

אירוע גאלה קולקציית העיצוב של gala home מבית שופרסל. יח"צ,
אירוע גאלה קולקציית העיצוב של gala home מבית שופרסל/יח"צ

מסירים ומשיקים

מכירים את הכתמים העקשניים ואת הלכלוך שנוצר סביב צווארון המנג'טים? סנו משיקה את מתז סנו אוקסיג'ן Power שנועד בדיוק להסרת כתמים עוצמתית מכביסה לבנה, ולטיפול בבגדים לבנים לפני הכביסה, רק מרססים על הכתמים, החפתים והצווארונים, הכתמים מתפרקים, הלכלוך מוסר ולובן האריג נשמר.

הנוסחה הייחודית מכילה חמצן פעיל המפרק כתמים בעוצמה, חומרים פעילים הממיסים שומנים מעומק הסיב וחומרים מלבינים השומרים על לובן האריג. המוצר מצטרף לאבקת סנו אוקסיג'ן Power לכביסה לבנה שהושקה לאחרונה.

סנו סושי משיקה לראשונה תבניות אלומיניום עגולות בהתאמה למאפים עגולים כמו פאי, עוגות, פשטידות ועוד. להשיג בשני גדלים: קוטר 25 ס"מ וגובה 6 ס"מ-מתאימה לעוגה בחושה גבוהה. קוטר 28 ס"מ וגובה 4 ס"מ-מתאימה לעוגת פאי שטוחה, פשטידה, קיש. להשיג בכל רשתות השיווק.

מנקים ומשיקים שני מוצרים חדשים לסנו. יח"צ,
מנקים ומשיקים שני מוצרים חדשים לסנו/יח"צ

שותים וממחזרים

Nespresso, ממובילות שינוי תרבות צריכת הקפה בישראל, מתחדשת עם בוטיק חוויתי באשדוד המעוצב על-פי הקו העיצובי של Nespresso העולמית ומציע חווית קניה חדשנית ודיגיטלית עם קירות תצוגה, עמדות טעימה ומומחי קפה המסייעים ברכישה דיגיטלית באמצעות טאבלטים.

בבוטיק עמדה אינטראקטיבית המאפשרת ללקוחות הממחזרים לגלות מה משקל הקפסולות שהחזירו למחזור, ולאיזה מוצרים חדשים ניתן יהיה להפוך אותן-מדשן לכרמים משאריות הקפה ועד לאופניים משאריות האלומיניום.

בבוטיק חוויות התנסות בהכנת קפה מהמכונות ביניהן Vertuo החדשנית המבוססת על טכנולוגיה פורצת הדרך בעולם הקפה. באמצעות ברקוד המוטבע על-גבי הקפסולה, המכונה מזהה את כמות הקפה וגודל הכוס שהיא צריכה להכין ויוצרת קפה איכותי עם שכבת קרמה איכותית ומפנקת. פתיחת החנות היא חלק ממגמת ההתרחבות של החברה, במטרה להנגיש את הקפה האיכותי לכמה שיותר ישראלים, מצפון ועד דרום.

שותים וממחזרים נספרסו מגיעה לאשדוד. גלעד רדט,
שותים וממחזרים נספרסו מגיעה לאשדוד/גלעד רדט

טעים בחג

חברת 'מוצרי איכות אמריקאים' - יצרנית סדרת המאפים הביתים 'בראנץ & קראנץ' משיקה פרצל חם מהמקפיא המיוצר מחומרים טבעיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. המוצר מגיע באריזת 4 יחידות, וזכה בקטגוריית 'מוצר השנה' 2022 בבחירת הצרכנים. הפרצל מיוצר בשיטות ייצור מתקדמות בכדי להבטיח לצרכן את הטעם הכי קרוב למאפיה עד הבית, מקיפול הבצק, דרך השומשום ועד האריזה. להשיג ברשתות המזון ברחבי הארץ .

מותג הבוטיק הקולינרי "סבא חביב" משיק טחינה גולמית במתכון חדש משומשום אתיופי. השומשום קלוי בקלייה איטית מסורתית ונטחן באבני ריחיים-תהליך המבטיח טחינה איכותית. מותג "סבא חביב" בבית הבת בקיבוץ פרוד, החל דרכו דרך סבא חביב והמתכון הסודי שעובר מדור לדור מעל 100 שנה ומיוצר על אדמת הגליל בישראל. המותג מציע גם טחינה גולמית עם גרעיני דלעת, טחינה גולמית עם זרעי קצח, וטחינה גולמית עם זרעי פשתן, ושלל שמני זית וזיתים שונים. מותג הבוטיק הקולינרי "סבא חביב" שייך לקבוצת "BLU תעשיות" בבעלות התעשיין ענאן שמשום, קבוצה הפועלת בתחום המשקאות-(אנרגיה, סודה, משקאות אלכוהוליים ועוד. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

-OATLY חברת משקאות שיבולת שועל מהגדולות בעולם, משיקה אוטלי בטעם וניל במרקם קרמי, מבוסס על שיבולת שועל, מים ותוספת ארומה טבעית של טעם ווניל. לשיבולת השועל מתיקות טבעית ומעט סוכר, המשקה מכיל שומנים בלתי רוויים משמן לפתית המעניקים את המרקם הקרמי, סידן, ויטמין D2 וויטמין B12 ניתן לאחסן אותו לאורך זמן בטמפרטורת החדר. המשקה מצטרף לארבעת משקאות Oatly שנמכרים בישראל: משקה שיבולת שועל בריסטה, משקה שיבולת שועל אורגני, משקה שיבולת שועל מועשר בסידן ומשקה שיבולת שועל בטעם שוקולד. ב-Oatly רוצים לגרום לאנשים לאכול טוב יותר ולחיות חיים בריאים יותר מבלי "להעמיס" על משאבי כדור הארץ בתהליך הייצור, החלפת מוצרים מהחי במוצרים מהצומח, כמו החלפת חלב במשקה שיבולת שועל-מפחיתה את השפעת האקלים. להשיג ברשתות השיווק השונות

מותג המים המינרליים, "נביעות", מציג חדשנות בתחום המשקאות על בסיס מים מינרליים ומשיק משקאות חדשים בטעמי לימון ליים ואשכולית עם 0 קלוריות. הסדרה נועדה לספק לצרכנים משקה המבוסס על מים מינרליים טבעיים ללא קלוריות מבלי לוותר על טעם. הפורמולה הייחודית שפיתחה החברה, מורכבת מחומרי טעם וריח טבעיים ומחזק טעם טבעי. כל מוצרי הסדרה מכילים ויטמינים מקבוצת B: ניאצין-B3, חומצה פאנטותנית-B5, ,B12 ,B6 וחומצה פולית. המשקאות מבוססים על 98% מים מינרליים טבעיים של נביעות שעומדים בתקן דל-נתרן ובעלי כמות משמעותית של סידן ומגנזיום. להשיג בנקודות המכירה ברחבי הארץ.

שת"פ בין בית תאילנדי ליקב אלכסנדר, הוליד בירה המתאימה למאכלים תאיים של השף יריב חלילי, Thai Pale Ale או בקיצור THAIPA, היא בירה חדשה המתאימה בצורה מושלמת לאוכל תאי המוגש במסעדות בית תאילנדי וקאב קם, היא מכילה 5.3% אלכוהול, בעלת טעמים וארומות מעולמות ה-IPA, פרי טרופי רענן ופרחוניות קלה באף, באיזון קליל על הלשון ומרירות בסוף. הבירה קלה ומרווה לשתייה אך שופעת ומעניינת, מה שהופך אותה למתאימה במיוחד לטעמים והתבלינים התאיים, ולמגוון הריחות והמרקמים הקיימים באוכל התאי. הבירה יוצרה במיוחד עבור בית תאילנדי וקאב קם, תוגש בשתי המסעדות ותשתלב בתפריט הקוקטיילים במסעדות, בהמשך תוצע בבקבוק לקהל הרחב.

'טעם הטבע' מקבוצת שטראוס משיקים 3 מוצרי קטניות חדשים: עדשים חומות, שעועית שחורה ושעועית חומה מוכנות לאכילה ללא צורך בשטיפה או השריה. אריזת הקרטון החדשנית, מאפשרת פתיחה בטוחה באמצעות פס תלישה וסגירה חוזרת ללא BPA והיא נוחה לאחסנה ונשיאה, המוצרים מצטרפים למגוון הקטניות הכולל: גרגרי חומוס, אפונה ירוקה, שעועית לבנה, שעועית אדומה ללא חומרים משמרים. סדרת טעם הטבע בקופסה כוללת גם מוצרי עגבניות ללא תוספת סוכר או חומר משמר: מחית עגבניות (פסאטה), עגבניות מרוסקות וקוביות עגבניות. עוד ב'טעם הטבע', עלי חסה EXTRA קראנץ' שטופים ומוכנים לאכילה, מוצר ראשון בסדרה חדשה של חסות מיוחדות שטופות ומוכנות לאכילה. החסה החדשה, אקסטרה קראנץ', שייכת למשפחת חסות הקריסטל ומאופיינת בפריכות דומיננטית ובגודל עלה שיושב בול על כריך.

קפה עלית של שטראוס תחת מותג 'נמס', יוצא בהשקה חדשה של משקאות קפה קר לדרך בטעם נמס קלאסי ובטעם וניל. המשקאות מכילים חלב וללא חומרים משמרים. סדרת נמס ICE מתאימה לרגעים שצריך להתעורר ולהיטען באנרגיות מחודשות או סתם להתפנק. שוק משקאות הקפה הקר כוסות ופחיות, הכפיל את עצמו מ-2018 ומגלגל למעלה מ-41 מיליון ₪ ב-2021. להשיג בחנויות הנוחות, המכולות, הקיוסקים, הפיצוציות , רשת קפה עלית ואתר האונליין של קפה עלית.

סדרת דגני הבוקר של פיטנס מתרחבת עם מוצר חדש, פיטנס שוקולד מריר ובננה, שפותחו במיוחד עם מרכיבים ייחודיים, טעימים, ומכילים רק 115 קלוריות למנה. השילוב בין טעם הבננה-מהטעמים האהובים בעולם ושוקולד מריר-טעמם של המבוגרים בישראל ובעולם, הוא שילוב מנצח כעת בדגני הבוקר של פיטנס. להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

אסם-ממובילי שוק החטיפים בישראל, מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות ומשיקה מהדורה חדשה של בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל בצורת כפית קטנה לחוויית אכילה של טבילת הבייגלה במטבל. (מסקר צרכנים שערכה אסם עלה כי 40% מהצרכנים אוכלים בייגלה עם מטבל). המוצר מצטרף לטעמי בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי והוא דק, טעים וקריספי. אריזה המוצר בולטת ושונה מנראות שאר האריזות. להשיג בכל רשתות השיווק.

ועוד מאסם, כחלק מטרנד החלבון שצובר תאוצה, החברה משיקה את במבה PRO, עם 35% תוספת חלבון בהשוואה לבמבה הקלאסית.

טעים בחג. יח"צ,
טעים בחג/יח"צ

יוון זה כאן

שף גיא פרץ חוגג שנתיים לפתיחת הקונספט שלו-"טברנת שף" עם המותג "סלון יווני", מסעדה חלבית המתמחה במטבח יווני ים תיכוני.

בתפריט צזיקי שמן זית אורגנו מטוגן וסלילי מלפפון; פלפלים מתוקים קלויים בגריל אורגנו ופטה מיוון; איקרא בצל ירוק וסגול, שמן זית; גבינת פטה מיוון שמן זית, זעתר, וקלמטה; פרוסות חציל בתחמיץ יווני אגוזים מקורמלים ושום קונפי; חציל יווני שרוף על פחמים עם בצל ירוק ופטה; הרינג שמאלץ בצל קצוץ וצ'ילי; סלט ביצים יווני בצל מטוגן, בצל ירוק ושמיר; טירוקפטרי גבינת פלפלים פיקנטית; קדירת קציצות לוקוס בעגבניות שרופות; גבינת פטה בטמפורה ודבש וטירופיטה; מאפה פילאס של תרד ופטה; בייגל יווני עם סקורדיליה ולב עגבנייה בחמאת תבלינים ושמן זית ושולחן קינוחים דינאמי עם 7 קינוחים.

פרץ נסע ליוון שם למד להכין דגים ואוכל יווני מקומי וכשחזר הקים את המותג "סלון יווני-טברנת שף", קונספט ייחודי המעביר את הסועד מסע "מלוינסקי לסלוניקי" ונותן כבוד לתרבות האירוח והמטבח היווני ים תיכוני עם חומרי גלם טריים ואיכותיים, בתפריט גם 70 סוגי אוזו. במקביל לחוויה הגסטרונומית, יש במקום מופעי זמר ונגינה על טהרת צלילי התרבות היוונית, המסעדה מארחת זמרים יוונים. מלון ווסט תל אביב.

יוון זה כאן סלון יווני. גדי אוהד ובועז לביא,
יוון זה כאן סלון יווני/גדי אוהד ובועז לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully