וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגרי 9900 נושאים את מבטם לתחום הביוטק

28.9.2022 / 14:50

באירוע הציגו מנכ"ל חברת Nucleai, אבי וידמן בנושא סיפור היזמות שלו - ממיפוי תצלומי לווין למיפוי תאי סרטן, ומוביל מערך החדשנות בשירותי בריאות כללית פרופסור רן בליצר, בנושא חדשנות מונעת על ידי דאטה בתחום הבריאות

אירוע השקת קהילת Healthtech. אורי שמש,
אירוע השקת קהילת Healthtech/אורי שמש

בשבוע שעבר התקיים אירוע ההשקה של קהילת ה-HealthTech של עמותת בוגרי יחידת 9900 בהשתתפות יוצאי היחידה לאורך השנים. הקהילה הוקמה כדי למנף את ההון האנושי הייחודי של בוגרי יחידת 9900 לקידום עשייה ויזמות בתחום הטכנולוגיה הרפואית. סטארטאפים של בוגרי היחידה נמצאים בחזית תעשיית ה-HealthTech הישראלית הצומחת, כשרובם מנצלים את היכולות הטכנולוגיות הייחודיות של יחידה 9900 בראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית.

האירוע התקיים במשרדי חברת התוכנה Nucleai, מהמובילות העולמיות בהתאמת תרופות לחולים ע"י מיפוי ממוחשב של רקמות. החברה הוקמה ב-2018 על ידי אבי וידמן, אלירון אמיר, לוטן חורב ואלברט אכטנברג אשר הקימו ופיקדו על מחלקת הבינה המלאכותית וה-Data Science ביחידת 9900.

באירוע הציגו מנכ"ל חברת Nucleai, אבי וידמן בנושא סיפור היזמות שלו - ממיפוי תצלומי לווין למיפוי תאי סרטן, ומוביל מערך החדשנות בשירותי בריאות כללית פרופסור רן בליצר, בנושא חדשנות מונעת על ידי דאטה בתחום הבריאות.

מנכ"ל חברת Nucleai, אבי וידמן: "בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות מואצת של טכנולוגיות הנמצאות בליבת העיסוק של 9900 - ראייה ממוחשבת, בינה מלאכותית, מיפוי, מציאות רבודה ו-Big Data. שילוב טכנולוגיות אלו עם פריצות הדרך בתחומי מדעי החיים מייצר הזדמנות נדירה לבוגרי היחידה להוביל פתרונות ייחודיים לבעיות מאתגרות - מצילות חיים. זו זכות ועונג לחלוק עם בוגרי היחידה וחברים את הניסיון של אלירון, לוטן אלברט ושלי במסע המרתק שלנו - אני מקווה שעוד רבים וטובים יצטרפו ליוזמות חדשות בתחומי ה-HealthTech - ויעסקו בתחום מאתגר ומשמעותי."

ראש מערך החדשנות בשירותי בריאות כללית, פרופסור רן בליצר: "אנחנו נמצאים בעידן בו ניתן וחשוב לרתום את הכישרונות הטכנולוגיים לטובת עולם הרפואה, ולייצר כלים וגישות חדשניות שיאפשרו להציל חיים ולשפר את איכות החיים של המטופלים בישראל ובעולם. בהרצאה הוצגו דוגמאות בהן בוגרי יחידות טכנולוגיות העובדים במערך החדשנות בכללית פיתחו עם עמיתיהם ויישמו כלים חדשניים עם השפעה עמוקה על בריאות האוכלוסייה בכללית ובישראל."

  • עוד באותו נושא:
  • השקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully