וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אתרי האופנה המובילים בישראל: הפתעה מקומית

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 16:15

בין עשרת אתרי האופנה המובילים במכירות בקרב הקהל הישראלי, נמצאו להפתעתנו גם אתרים ישראליים שעוקפים שמות גדולים כמו זארה, נייקי, SHEIN ו- ASOS

הלוואי עלינו גם בכדורגל: שני האתרים הישראלים - TERMINAL X ו-SHOESONLINE העפילו לחמישייה הפותחת של מכירות האונליין של האופנה בישראל בין החודשים מאי-אוגוסט על פי נתוני האתר SIMILARWEB!

על פי נתוני אתר SIMILARWEB, לניטור ומחקר-מידע אודות אתרי אינטרנט , נמצא כי בין החודשים מאי עד אוגוסט 2022, האתרים המובילים ברכישות אופנה בקרב הקהל הישראלי הם:

1. טרמינל X
2. SHEIN
3. ASOS
4. SHOESONLINE
5. קסטרו
6. פקטורי 54
7. זארה
8. דלתא
9. נייקי
10. רנואר

ראיון נועה קירל טרמינל X. -, אתר רשמי
נועה קירל - טרמינל איקס/אתר רשמי, -

מקומות של כבוד בחמישייה הפותחת

נראה ששני אתרים ישראלים הצליחו להעפיל לחמישייה הפתחת בפרק זמן זה - טרמינל X שמוביל את הטבלה ואתר SHOESONLINE שהתברג למקום ה-4 המכובד, אתר שהוקם ב-2015 ומוביל ברכישות הנעלה וכיום גם פריטי אופנה ואביזרים בדגש על מותגים מובילים ואהובים.

אתר shoesonline. יח"צ,
אתר shoesonline/יח"צ

לא תאמינו מי במקום השני אחרי תל אביב

אתר SHOESONLINE מצביע על כמה מגמות בהרגלי הצריכה המקומיים מתוך נתונים מהאתר בתקופה זאת, כאשר הוא מציין שיא מכירות בקטגוריית הספורט, קטגוריה ש"מתפוצצת" בשנים האחרונות, כאשר מגיפת הקורונה הובילה אותה לשיאים חדשים - ישנו גידול של כ-120% בביקוש לבגדי ספורט בדגש על יוגה בהובלת מותגים מתמחים כמו ALO YOGA ו-CARPATREE ואליהם מצטרפים גם מותגי פרפורמנס מתמחים כמו NIKE ו-4F .

על פי פילוח שערך האתר הערים המובילות בקניות אונליין בישראל - מקום ראשון תל אביב ואחריה כרמיאל, יבנה, אשקלון, בית שמש, נצרת ופתח תקווה. בנוסף עולה מנתוני האתר כי בתחום הטיולים והנוחות ניתן לראות עלייה משמעותית במכירות סנדלי נוחות כמו טבע נאות, בירקנשטוק, שורש, BULLBOXER ונוספים.

במדד המחירים האחרון של יולי שפורסם בתקשורת על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, ניתן היה לראות שתחום האופנה וההנעלה הוא היחיד שמדדו ירד ב-4%, וכך על רקע התקשורת שמדברת ללא הרף על יוקר המחיה ועליות מחירים בכל התחומים, לא שמים זרקור על תחום בו המחירים יורדים ושווה לקנות בישראל והוא תחום האופנה וההנעלה.

shoesonline. יח"צ,
אתר shoesonline/יח"צ

מותגים מקומיים לצד בינלאומיים

אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X: אתר האופנה TERMINAL X ממשיך להוביל את הענף ולהציע לצרכנים הישראלים חווית קנייה שלמה וייחודית - מגוון רחב של למעלה מ-180מותגים מקומיים ובינלאומיים, מבחר של דגמים טרנדיים ועד להובלת מגמות אופנה חדשניות דרך פריטים מקוריים של מותגי הבית של האתר".

לוריא מוסיף כי: "אנו פועלים להביא ללקוחותינו חווית קניה איכותית ומתקדמת הכוללת בתוכה שירות החזרות והחלפות מהיום למחר שמעניק ללקוחות ערך מוסף שלא קיים היום בענף, מחירים תחרותיים, הנחות משתנות והמשלוחים המהירים בשוק".

אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X. דימה טליאנסקי,
אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X/דימה טליאנסקי

מישהו דיבר על יוקר המחיה?

דקל סטולרו בעלים ומנכ"ל אתר Shoesonline מוסר: "מדברים הרבה על יוקר המחיה בישראל בתקופה האחרונה אבל דווקא בתחום האופנה בשנים האחרונות המחירים רק יורדים בזכות שחקנים כמונו שהביאו את בשורת המחיר לעולם המותגים, זאת בזכות עבודה מתמשכת שאנו עושים במטרה לייצר רשת קשר עולמית לכל הספקים של המותגים הגדולים במחירים הטובים ביותר".

"הצרכן הישראלי הוא חכם, מודע למחירים בעולם ועושה קניות במזרח אירופה ובאתרים בינלאומיים כאשר הצלחנו כשחקן ישראלי לספק עבורו מענה של המחיר הטוב ביותר ובהתאם הנתונים לא משמחים אותי אך לא מפתיעים", מסכם סטולרו.

דקל סטולרו, שותף מייסד ומנכ"ל שוז אונליין. שוז אונליין,
דקל סטולרו, בעלים ומנכ"ל שוז אונליין/שוז אונליין

מי אתה מקום 4 שעקף את זארה?

ה"הפתעה" שהוצגה ברשימת עשרת האתרים המובילים במבחינתנו היא המקום הרביעי בו התמקם לו בנחת אתר SHOESONLINE. הסתקרנו, שאלנו וקיבלנו כמה מילים אודותיו:

האתר שוז אונליין הוקם בשנת 2015 על ידי יוסי כראדי, אלעד טל ודקל סטולרו, שמחזיקים כיום ב־33% ממניות החברה. האתר החל כאתר למכירות נעליים ועם הזמן התרחב גם לתחומי הביגוד, השעונים ולאחרונה נכנס לעולמות הפארם, בין היתר באמצעות השותפות עם חברת שסטוביץ' שהשקיעה בחברה יחד עם קבוצת עורק וגיל מדין, בן למשפחת שטראוס 10 מיליון שקל.

כחלק מהמותגים הבינלאומיים שנמכרים באתר ניתן למצוא את: אדידס, נייקי, קונברס, ברוקס וריבוק. בנוסף, האתר מציע ומשמש גם כיבואן רשמי למותגים מוכרים ומצליחים בעולם. כחלק מהמותגים שניתן להשיג באתר ביבוא רשמי ובלעדי נמצאת קבוצת UFG, קבוצת מותגי ההנעלה הגדולה בהולנד ומהגדולות באירופה, מותג הספורט 4F, המותג הפולני TOP SECRET ומותג הבייסיק הבריטי AS COLOUR.

SIMILARWEB היא חברה ציבורית ישראלית, אותה הקימו אור עופר המשמש כמנכ"ל, אלכס איטלמן וניר כהן. החברה מפתחת כלים המאפשרים ניתוח של תנועת גולשים באתרי אינטרנט, מידע הנאסף ממספר מקורות שונים שנותנים מידע על שימושיות של משתמשים באינטרנט הכוללים שותפי מידע שונים ומידע אנונימי מגולשים על ידי שימוש בנתוני גלישה מתוספים ייעודיים לדפדפן אשר מפיצה החברה.

השירות מסופק באופן מוגבל וחינמי עבור גולשים משדמנים אך השירות פונה בעיקר לחברות גדולות, המחפשות מידע מקיף ומבוסס המספק תובנות עסקיות שעוזרות להשפיע על החלטות בתחומי שיווק, מכירות ומחקר. לחברה משרדים ב-12 מדינות בעולם ומשרדיה הראשיים נמצאים בתל אביב. החברה הפכה לציבורית בבורסה לניירות ערך בניו יורק במאי 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully