וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת אשכנזי: רשת קניוני עופר בחרו בעדי אשכנזי כפרזנטורית

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 17:50

במסגרת תהליך חידוש האסטרטגיה השיווקית של קניוני עופר, הודיעה החברה על בחירה בסטנדאפיסטית והשחקנית עדי אשכנזי (47) כפרזנטורית לרשת הקניונים שבבעלות מליסרון. אשכנזי תחליף את השחקנית יובל שרף, ששימשה כפרזנטורית קניוני עופר ב- 8 השנים האחרונות

עדי אשכנזי לקניוני עופר. נטשה זריקר,
עדי אשכנזי נבחרה כפרזנטורית לקניוני עופר/נטשה זריקר

יובל שרף, ששימשה עד כה הפרזנטורית של קניוני עופר במהלך 8 שנים רצופות,מפנה את מקומה לעדי אשכנזי (47). רשת קניוני עופר מונה 17 קניונים בפריסה גיאוגרפית רחבה מצפון ועד דרום וביניהם עופר רמת אביב, עופר הקריון, עופר גרנד קניון באר-שבע, עופר גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר הקניון הגדול פתח-תקוה, עופר בילו סנטר ועוד.

לדברי גיא אבן סמנכ''ל שיווק דיגיטל וחדשנות של מליסרון - קניוני עופר: "קניוני עופר מתחדשים היום עם פרזנטורית המסמלת את ערכי המותג של קניוני עופר: תרבות ישראלית, חוויה, סגנון אישי וסטייל איכותי. אנו מודים ליובל שרף שהייתה חלק בלתי נפרד מהמותג שלנו בשנים האחרונות ותמיד תישאר חלק מהמשפחה".

עדי אשכנזי לקניוני עופר. יניב אדרי,
"עדי אשכנזי מסמלת תרבות ישראלית, סגנון אישי וסטייל איכותי", קניוני עופר/יניב אדרי

עדי אשכנזי, שחקנית, סטנדאפיסטית, יוצרת ומפיקה, הגישה את תוכניותיה "מה זה השטויות האלה?!" במשך חמש עונות ו-"שיטת אשכנזי" במשך שתי עונות, בקשת 12. בתקופה האחרונה השתתפה בעונה השמינית של "רוקדים עם כוכבים" שזכתה להצלחה רבה, עם הרקדן חיים פרשטיין וסיימה במקום השני. אשכנזי מהמובילות בתחום הסטנדאפ בישראל ואהובה על הקהל הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully