וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבר מוגז: בילינו שעה שמחה במשרדים של אקרוניס

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 12:44

סייבר, בלוקצ'יין ואנטי-וירוס הן בערך שלוש המילים היחידות שהבנו מכל מה שעושים באקרוניס, אבל מספיק היה לראות את שמחת החיים של העובדים שלהם בכדי לדעת שלא תמיד משנה מה עושים, אלא איך עושים את זה

אקרוניס 4. ראובן קסטרו
אקרוניס. מאחדת את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר/ראובן קסטרו

מה עושים: אקרוניס מאחדת את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר במטרה לספק שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר ובנוסף מספקת מערכות עם פתרונות חדשניים של אנטי-וירוס, גיבוי וניהול נקודות קצה המתקדמות ביותר בשוק, טכנולוגיה חדשנית לגילוי והסרה של תוכנות זדוניות מבוססת למידת מכונה, וטכנולוגיית אימות נתונים מבוססת בלוקצ'יין.

משתתפים:

מקסים סליגמן, בן 40, גרוש פלוס ארבעה, גר בירושלים. תפקיד: Salesforce Development Team Leader, שנה בחברה.

דנה רוזנבלום, בת 42, נשואה פלוס שלושה, גרה בתל אביב. תפקיד: Senior Data Scientist3, תשעה חודשים בחברה.

נתן וניך, בן 30, נשוי, רמת גן. תפקיד: Cloud distribution manager, חצי שנה בחברה.

אקרוניס, מימין: דנה רוזנבלום, מקסים סליגמן ונתן וואניש. ראובן קסטרו
אקרוניס, מימין: דנה רוזנבלום, מקסים סליגמן ונתן וניך/ראובן קסטרו

לוקיישן: המשרדים של אקרוניס משתרעים על פני קומה אחת בגודל 1,600 מ"ר באחד הבניינים הגבוהים בסיליקון וואלי של הרצליה. הרצפה עשויה בטון מוחלק, הקווים נקיים, וציורים ממשחק "פאקמן" מעטרים את הקירות. פלטת הצבעים ששולטת במרחב: שחור, כחול ולבן.

כל אחד מחדרי הישיבות נקרא ע"ש אתר של אקרוניס בעולם, סינגפור, טוקיו, בודפשט ומינכן, יש קיר לוקרים לבן ופינות ישיבה עם ספות כחולות ושולחנות עץ ביניהם בסגנון דיינר. מרבית 84 העובדים יושבים באופן ספייס ורק לחלק מהצוותים יש מתחמים סגורים משלהם. הממ"ד משמש גם כחדר כושר מיניאטורי, ויש בו קרוס טריינר, אופני כושר, מתח, ספסל אימונים ומשקולות.

הפסקת קפה: המטבח הלבן בסגנון עתיק, מולו שולחנות עגולים וסביבם כיסאות בכחול. יש גם ספות עם גב גבוה, ושולחן בר עם כסאות לבנים. שידת עץ בצד יש טוסטר לחיץ ומיקרוגל, ועל השיש מכונת קפה של נספרסו עם קפסולות, ולידה תה וקפה מגורען, שלושה מכלים שקופים עם סוכריות אם אנד אם, תערובת אגוזים ופיסטוקים.

במגירת החטיפים יש מרס, טוויקס, סניקרס, עוגיות שוקוצ'יפס, וכמה סוגי מסטיקים. מתחתיה אפשר למצוא חטיפי חלבון, תמר, עוגיות של מילקה, נוטלה, שוקולד השחר, חמאת בוטנים, סילאן, דבש, זרעי צ'יה ותבלינים. באחד הארונות ניצבים כמה בקבוקי ויטמינצ'יק, סירופ שוקולד ופריכיות.

במקרר כמה סוגי חלב, גבינת קוטג', נפוליאון, סויה, בולגרית, גבנ"צ, ומיליקי. שתי עוגות יומולדת שמחכות לחגיגה וכמה סוגי לחמים. בבוקר כל אחד לוקח לו משהו לאכול מהמבחר ובמקפיא מחכים טילונים, מגנומים, מצופים וחטיפי גלידה למי שחייב לנשנש משהו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אקרוניקס 3. ראובן קסטרו
רק לחלק מהצוותים יש מתחמים סגורים משלהם/ראובן קסטרו

CV: מאז ומתמיד דנה הייתה טיפוס ריאלי. עד שהתחילה ללמוד במגמת מחשבים, פיסיקה וכימיה, המחשב בבית נועד בעיקר למשחקים, ואז התחילה לתכנת פה ושם, לא בקטע פריקי. היא עברה לקורס תכנות בממר"ם, צברה ניסיון בצבא, אבל רצתה להיות פסיכולוגית ונרשמה ללימודי פסיכולוגיה ומדע המדינה ועבדה כמדריכה בתחום הדאטה.

בסוף התואר הגיעה למסקנה שזה לא בשבילה והתחילה להתמחות בדאטה, במגוון של תפקידים, בין היתר הייתה בגלגוליה שונים של חברת "מטריקס" במשך 13 שנים. לפני שנתיים החליטה שהיא חייבת לעשות שינוי, עזבה את העבודה ונרשמה לשנת לימודי תעודה של "דאטה סיינס" באוניברסיטת ת"א.
"סיימתי לפני שנה וקצת", היא אומרת "והתחלתי לעבוד בלינקדאין בחיפוש עבודה. ואז דרך מישהו שהיה מנהל שלי פעם, הגעתי בינואר השנה לאקרוניס. אני מרכזת את איסוף הנתונים מכל המערכות בחברה ומארגנת את החומר בצורה שתהיה הכי נגישה למשתמשים".

מקסים נולד עם מחלה אוטואימונית בשם "מיאסטניה", שמתאפיינת בחולשת שרירים משתנה ומחמירה. המחלה נגרמת מיצירה עצמית של נוגדנים המשבשת את החיבור בין העצם לשריר. מגיל צעיר הוא מטופל בתרופות, פיזיותרפיה, נוירולוגיה, טיפולים מתקדמים, והוא יושב על כיסא גלגלים. "המצב הבריאותי שלי אף פעם לא היה חסם בשבילי", הוא אומר. "אנשים קולטים שאני חכם ופיקח ומבינים שיש פה עם מה לעבוד".

את המחשב הראשון, סוג של מפלצת, שתפס חצי חדר, קיבל כשמלאו לו עשר. הוא שיחק, תכנת ואת האתר הראשון שלו הקים כשהיה בן 17. בגיל 22, אחרי סיום תואר שני בשיווק וניהול עסקים, פתח את החברה הראשונה שלו ומכר אותה כעבור שנה כדי לעלות לישראל.

"גדלנו עם ישראל בלב וארה"ב בראש. להישאר בפריז לא היה אופציה מבחינתי, כי צרפת היא מדינה בלי מוביליות חברתית ועם הרבה סטיגמות על יהודים. אחרי העלייה נכנסתי לעבוד בחברת תיירות ותוך זמן קצר הם הבינו שיש לי יכולת של שיווק וניהול מוצר בערוצים הדיגיטליים וזה מה שעשיתי שם.

"אחרי חמש שנים יצאתי לדרך עצמאית. נכנסתי לעולם הסיילספורס בחברת 'באלינק' ואחרי שנה וחצי התקדמתי לניהול ה - CRM בחברת שיווק דיגיטאלי. תוך כדי עבודה הרציתי בכל מיני מקומות ואז התחלתי לעבוד כמנהל מאגר המידע ב'וובסקול', כי זיהיתי שיש פה פוטנציאל לפתוח קורס ראשון דרך משרד העבודה עם דיפלומה של סיילספורס. תוך כדי התפקיד למדתי פיתוח וקוד.

"בסוף 2021 ראיתי מודעה בלינקדאין על משרה באקרוניס, שלחתי קורות חיים והם יצרו קשר. אני מנהל פיתוח בעולם הסיילספורס, ויש לי בצוות 12 הניהול אנשים, רובם מבולגריה וקזחסטן שלא פגשתי פנים אל פנים אף פעם וחמישה עובדים תחתי. בעבודה הכל נגיש, יש לי מקום חניה משלי ודואגים לי להכל.

נתן, שגם הוא עלה מצרפת, הגיע לאקרוניס בזכות מקסים. הם נפגשו לפני שמונה שנים בתכנית אקסלרטור, היה ביניהם קליק והם שמרו על קשר לאורך השנים. כשחיפש עבודה, מקסים העביר את קורות החיים שלו ועמד לצדו בתהליך. "מגיע לו כל שקל", מצדיק נתן את הבונוס הנאה שקיבל בזכותו במסגרת התכנית "חבר מביא חבר", "כי הוא ענה על כל השאלות שלי והיו לי לא מעט".

הוא מעיד על עצמו שאף פעם לא היה אדם טכנולוגי, לא הצטיין במתימטיקה ופיסיקה, אבל תמיד הייתה לו חיבה לדברים חדשים, יין , ספר, גדג'ט. במחשב הוא השתמש כדי להוריד מוסיקה וסרטים ולדבר עם המשפחה בארה"ב. כסיים תיכון הוא נרשם ללימודי תקשורת ועיתונות עם התמחות בכלכלה והשתעמם למוות.

גם הוא הרגיש לא שייך עם שם המשפחה היהודי שלו, הזקן ותלתלים וגם לו היה ברור שאולי יצליח להקדם דרגה או שתיים מעל אלה של הוריו, אבל שם תחכה לו תקרת בטון בלתי חדירה, "כי בינינו, מאז דרייפוס לא היה קצין יהודי בצבא הצרפתי, ככה ששום דבר לא השתנה באמת. אנחנו משפחה חילונית וציונית, אבא התנדב לצה"ל, סבא היה פעיל למען ישראל ובגיל 19 הגעתי הנה, שירתי בנח"ל כאחראי הטכנולוגיה של החטיבה, מעין גיק של לוגיסטיקה.

"כשהשתחררתי הקמתי סטארט אפ בתחום הרשתות החברתיות, גייסנו כסף וכשזה הפסיק לעניין אותי עזבתי, למדתי תקשורת המונים בעברית, עבדתי בעוד סטארט אפ ואז הפכתי להיות קצין הבטחון של האוניברסיטה ופגשתי את אשתי. כשהתחלתי את התואר השני עזבתי את האבטחה ועבדתי כמנהל מוצר בסטארט אפ שעשה סימולציות בתהליך קבלת החלטות.

לפני כמה חודשים החברה עברה לעבוד בחצי קלאץ' ואז פניתי למקסים. אני עובד מול חברות שמוכרות תוכנות לחברות בארץ, והתפקיד שלי להציג בפניהן את אקרוניס, לדאוג שיקנו אותה ולבנות את המותג בישראל".

אקרוניקס 5. ראובן קסטרו
תחושה קהילתית חזקה וקבוצת ווטסאפ פעילה/ראובן קסטרו

בשביל הנשמה: מקסים אוהב לטייל בארץ ובעולם על כיסא גלגלים. הוא ביקר לא מזמן ביוון וקפריסין ואפילו טיפס על הר בעזרת מלווה. דנה אוהבת לעשות סאפ. פעם היתה מתעוררת כמעט כל יום מוקדם מוקדם, הולכת לנקות את הראש בים, עושה מקלחת טובה במשרד ומתחילה לעבוד.

היום היא מצליחה לגנוב את ההנאה הקטנה הזאת רק בסופ"ש. חוץ מזה היא מתרגלת פילאטיס וקוראת ספרים. נתן לוקח חלק פעיל מאוד בפרלמנט שישי עם חברים על בירה, אוסף בקבוקי וויסקי, ומצייר בשמן ואקריליק.

ערך מוסף: לפני חודש נפגש הצוות של דנה, שפזור על פני אירופה וסינגפור, לגיבוש של חמישה ימים בסרביה, ולמרות שלא נפגשו פיסית קודם, הרגישו הכי קרובים בעולם, דבר שמאפיין את יחסי האנוש בחברה - מה שלא מובן מאליו בחברה גלובאלית.

נתן אוהב את הטאץ' אישי. "במהלך תהליך הגיוס סבתא שלי נפטרה וכשטסתי ללוויה שלה, הקפיאו את תהליך הגיוס שלי כדי לתת לי לנשום רגע ואמרו לי קח עוד שבוע להתאפס".

מקסים מספר על תחושת קהילתיות חזקה וקבוצת וואטסאפ פעילה. בכל חג העובדים מקבלים 500 שקלים בשוברי קניה ובפורים הייתה מסיבה שווה, בכל שלושה שבועות יש האפי אוור מפנק, ונתן עובד על תחרות פיפ"א פלייסטיישן במהלך המונדיאל הקרוב.

העובדים יכולים להשתמש חופשי במערכת למידה עצמית, יש לכל אחד מהם מנוי לאתר עם קורסים מקצועיים ומי שרוצה לקחת חלק בתרומה לקהילה יותר ממוזמן, למשל, להצטרף לבניית בתי ספר או תכניות לימוד במדינות נחשלות. בתחילת המלחמה באוקראינה העובדים התארגנו לתרמו כסף החברה הכפילה את הסכום.

אקרוניקס 6. ראובן קסטרו
למי בא לבנות בית ספר במדינה נחשלת?/ראובן קסטרו

מה לובשים: נתן, שהוא הפנים של אקרוניס ולכן חייב להיות ייצוגי, מקפיד על חולצות מכופתרות, אבל יש לו בשלוף קפוצ'ון באוטו שהוא יכול לזרוק על עצמו. השאר באים איך שבא להם, סגנון קז'ואל נוח.
מאיפה עובדים: פעמיים בשבוע במשרד והשאר מהבית.

שכר : כשחיפש עבודה, נתן קיבל הצעות שכר בסיס גבוהות יותר מזו של אקרוניס, אבל מסביר שלא רק השכר קובע, למרות שהוא תחרותי בהחלט. בנוסף לזכויות סוציאליות במקסימום, העובדים מקבלים תכנית אופציות נאה.

מה הלאה: מקסים כל הזמן שואף קדימה. הוא מנסה להיות חדשני, להציע רעיונות ולהביא שיטות חדשות לחברה ומבחינתו השמים הם הגבול. נתן רק התחיל את הדרך ודנה רוצה להיות חלק מהמהפכה הענקית שאקרוניס מובילה.

אקרוניקס 7. ראובן קסטרו
רוצים להיות חלק מהמהפכה הענקית שמובילה החברה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully