וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלוש במהירות חסרת תקדים? השדרוג של IBC אנלימיטד

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 10:05

IBC אנלימיטד, חברת הסיבים האופטיים שבבעלות HOT, סלקום, קרן תש"י וחברת החשמל, משיקה טכנולוגיה שתאפשר גלישה במהירות של עד 10 ג'יגה גם בהעלאה וגם בהורדה. הטכנולוגיה תהיה זמינה בפריסה ארצית, החל מסוף הרבעון הראשון של 2023

סיבים אופטיים. ShutterStock
הטכנולגיה המתקדמת תאפשר גלישה במהירות משופרת/ShutterStock

IBC אנלימיטד, חברת הסיבים האופטיים, הודיעה הבוקר כי חצתה את רף מיליון משקי הבית בפריסה ארצית והחלה בפריסה ושדרוג הרשת לטכנולוגיה המתקדמת בעולם הסיבים - XGS-PONהמאפשרת בין היתר גלישה סימטרית של עד 10 ג'יגה!! הטכנולוגיה מסוג XGS-PON תהיה זמינה בפריסה ארצית, החל מסוף הרבעון הראשון של 2023 והחל מתאריך זה רק חברות התקשורת שמשתמשות בתשתית הסיבים האופטיים של IBC אנלימיטד, יוכלו להציע ללקוחותיהן חבילות בקצב גלישה משופר.

IBC אנלימיטד מציעה ללקוחותיה בחירה בין חברות התקשורת שעובדות עם החברה ובהן: סלקום, HOT, 019 טלזר, 018 אקספון, 015 הלו, אינטרנט רימון, עמיתנט, ועוד.

יוסי חבר מנכ"ל IBC. דניאל אדרי,
מנכ"ל IBC אנלימיטד, יוסי חבר/דניאל אדרי

מה יהיו המחירים הסיטונאיים של החבילות?

עבור חבילה של 2.5/2.5 ג'יגה תגבה IBC אנלימיטד תוספת של 10 שקל לחודש על מחיר ה- 1 ג'יגה הקיים (75 שקל לפני מע"מ) כלומר מחיר החבילה יעמוד על 85 שקל לפני מע"מ.

עבור חבילה של 5.5 ג'יגה תגבה IBC אנלימיטד תוספת של 20 שקל לחודש על המחיר של 1 ג'יגה הקיים 75 שקל לפני מע"מ) כלומר, המחיר החבילה הסיטונאי יעמוד על 95 שקל לפני מע"מ.

מנכ"ל IBC אנלימיטד, יוסי חבר: "אנו גאים להוביל את מהפיכת הסיבים האופטיים עבור לקוחותינו ועבור הצרכנים שלהם שהולכים לקבל חווית אינטרנט מהיר שטרם נראתה כמותה בישראל. בחודשים האחרונים ביצענו מספר מהלכים הכוללים רכישות משמעותיות והאצת קצב הפריסה שביססו אותנו כחברת התשתית הסיטונאית המובילה בישראל.

בנוסף, שדרוג הרשת בפריסה ארצית, מהווה בשורה גדולה גם עבור הכלכלה שלנו, ותחומי החיים שסובבים אותה כגון רפואה, חינוך וכו'. אני מודה לחברי הדירקטוריון ולבעלי המניות של IBC אנלימיטד, על הגיבוי והאמון באישור המהלכים וההשקעות הנדרשות ע"מ להביא את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם, לכלל לקוחות החברה. בהזדמנות זאת אנו מזמינים את חברות התקשורת, לא להישאר מאחור ולהצטרף לחברה הסיטונאית המתקדמת והיחידה בישראל. IBC תמשיך להוביל את מהפכת הסיבים האופטיים בישראל ולספק את השירות והטכנולוגיה הטובים ביותר ובפריסה ארצית רחבה".

יו"ר הדירקטוריון, נתי כהן: בשם בעלי השליטה: קרן תש"י, סלקום, HOT וחברת חשמל, מבקש להדגיש את מחויבות בעלי המניות להעמיד את רשת IBC אנלימיטד בחזית הטכנולוגיה העולמית ולממש את החזון לעמוד בפריסה ובחיבור של 2 מיליון בתי אב במדינת ישראל עד שנת 2025

חברת IBC אנלימיטד מוחזקת על ידי איי.בי.סי אנלימיטד החזקות שותפות מוגבלת (70%), המוחזקת בחלקים שווים על ידי: קרן תשתיות לישראל, HOT, סלקום וע"י חברת החשמל (30%). רשת הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מגיעה כיום לכמיליון משקי בית מחוברים ב- 93 יישובים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully