וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכן היא עסוקה היום: לשבת בסוכה, אבל בסטייל

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 7:38

מזגני אוויר ניידים, פינות ישיבה מעוצבות, סוכות מרווחות שיכילו גם משפחה גדולה, מערכות שמע ועוד: לקחנו פטיש ומסמר ויצאנו לבדוק מה חדש בסוכה השנה

שרשרת ארבעת המינים מחיר 15 שקל. סוכות הדר,
שרשרת ארבעת המינים מחיר 15 שקל/סוכות הדר

סוכה שהיא בית

רשת 'מקס סטוק' דואגים שגם השנה תרגישו בבית כשאתם בסוכה. הרשת מציעה סוכה מודולרית מתקפלת וידידותית להרכבה, בדים להלבשת הסוכה, סכך (גם בכשרות מהודרת), סוכות מיני לילדים, מגוון קישוטים, פריטים להכנת קישוטי הסוכה בעצמכם ועוד.

מצאנו למשל: שרשרת נייר ארבעת המינים במחיר: 15 שקל, סוכת ילדים במחיר: 69 שקל. סוכה מתקבלת בגודל 3X3 במחיר: 399 שקל ושרשרת מנורות בדמות פירות טרופיים במחיר: 15 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות מקס סטוק

2. שרשרת פירות מחיר 10 שקל. סוכות הדר,
שרשרת פירות מחיר 10 שקל/סוכות הדר

משחק הכיסאות

בין המחלקות ברשת Decathlon, מצאנו פריטים שיוכלו לשמש אתכם עבור לינה, שהייה או אירוח בסוכה. למשל, שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות מיועד ל-4-6 אנשים, נוח לאחסון ויוכל לשמש אתכם גם לטיולי קמפינג בעתיד.

המחיר 280 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר המותג.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות ל4 - 6 אנשים מחיר 280 שקל. יח"צ,
שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות ל4 - 6 אנשים מחיר 280 שקל/יח"צ

סוכות במיני

גם רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון מוצרים המותאמים לחג הסוכות. בין המוצרים ניתן למצוא: סוכת ילדים להרכבה פשוטה וקלה, מנורות לדים לסוכה, קישוטים שונים וצבעוניים לסוכה, שרשראות כדורים באורך של 1.8 מ', מפות שולחן בצבעים שונים, שלטי תליה "ושמחת בחגך" ועוד.

בתמונה: סוכת ילדים להרכבה במידות 1.20x1.20x1.40 במחיר: 100 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק וג'מבו סטריט, ובאתר הרשת

סוכה להרכבה גמבו סטוק המחיר 100 שקל. דן אס,
סוכה להרכבה גמבו סטוק המחיר 100 שקל/דן אס

שומעים משהו?

חברת טופ אודיו, מהמובילות בתחום הסאונד בישראל, משיקה את Pebble Max, רמקול אלחוטי, איכותי ועוצמתי מבית המותג הדני Tangent, שמבטיח הנאה מסאונד משובח בכל רגע נתון.

הרמקול החדש קומפקטי וקל משקל, מתאים לשימוש בבית ומחוצה לו, הוא עמיד במים ומתאים לשימוש בכל מזג אויר (תוכלו להשאירו בסוכה גם אם צפוי לרדת גשם). הרמקול כולל סוללת ליתיום נטענת המספקת עד 10 שעות רצופות של השמעה.

המחיר: 599 שקל. ניתן להשיג בחנות טופ אודיו.

tan_pebble max להשיג בטופ אודיו  599 שקל. יח"צ,
tan_pebble max להשיג בטופ אודיו 599 שקל/יח"צ

סטייל וצבע

כסאות IN AND OUT של המותג בונטמפי האיטלקי, יכניס סטייל וצבע לסוכה. הוא חזק, מעוצב להפליא ויציב, מיועד לפנים ולחוץ הבית, מיוצר מחומר עמיד, מגיע במגוון רב של צבעים, מוצע עם או ללא משענת ונערם בקלות, אבל מה? הוא לא מיועד לכל כיס.

המחיר לכיסא בודד: החל מ-800 שקל. להשיג ברשת ellita living

כסא גלקסי החל מ-800 שקל רשת אליתה ליוינג. יח"צ,
כסא גלקסי החל מ-800 שקל רשת אליתה ליוינג/יח"צ

תוספת אלגנטית

'כתר' מציעה ריהוט אלגנטי לארוחה בסוכה: שולחן גולי וכיסאות אליסה המותאמים לסוכה הישראלית. הם איכותיים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר, מתאימים ומיועדים לשימוש בחוץ.

השולחן והכיסאות עשויים חומר חזק בטקסטורת דמוי עץ, קלים לניקוי ולא מצריכים תחזוקה. הכיסא בעל מושב רחב ומסעדי ידיים לנוחות מרבית, ניתן לערום לחסכון במקום.

ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר כתר. המחיר לסט שולחן גולי + 6 כסאות אליסה: 899 שקל (במקום 1,319 שקל) מוצעים מבצעים לכבוד החגים.

מערכת ישיבה מלודי של כתר. יחצ כתר,
מערכת ישיבה מלודי של כתר/יחצ כתר

לקרר את האווירה

הפתרון האופטימלי לקירור בסוכה הוא מזגן נייד, הוא לא מצריך התקנה, אלא רק חיבור פשוט לחשמל, ניתן לנייד אותם מאזור לאזור בפנים הבית או מחוצה לו.

קבוצת אוהב ציון מציעה את מותג המזגנים הניידים "סוזוקי אנרג'י" בעלי 1 כ"ס, מצויד בגלגלים וקל לתזוזה, בעל פעולה שקטה וכיבוי אוטומטי, ניתן לשימוש גם באמצעות שלט רחוק. למזגן הנייד של סוזוקי תצוגה דיגיטלית, והוא חסכוני בחשמל וידידותי לסביבה. ישנה אפשרות לפליטת אוויר חם, כך שהוא יוכל לשמש כאמצעי חימום בלילות קרירים יותר.

המחיר 1,590 שקל. להשיג ברשת סיטי שופ ובחנויות המובחרות.

זגן נייד של סוזוקי מבית קבוצת אוהב ציון. יח"צ,
מזגן נייד של סוזוקי מבית קבוצת אוהב ציון/יח"צ

עוד קצת קור

לקראת חג סוכות ופתיחתה הרשמית של עונת הקמפינג ברשת מחסני חשמל מדווחים על גידול משמעותי בצריכת מזגנים ניידים שאינם דורשים התקנה: הם קלים, ניתנים לניוד ומגיעים עם פאנל הפעלה, עם תצוגת טמפרטורה דיגיטלית ועם שלט רחוק.

המחיר לדגמים השונים: החל מ-1,500 שקל. "אלקטרה קמפינג", מזגן ראשון מסוגו המיועד לשימוש באוהלים ולכן מתאים כמובן גם לשימוש בסוכה. המחיר: 3,290 שקל. להשיג ברשת מחסני חשמל.

מזגן נייד אלקטרה קמפינג 3,290 שקל. רשת מחסני חשמל,
מזגן נייד אלקטרה קמפינג 3,290 שקל/רשת מחסני חשמל

סוכות בסופר

גם רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נכנסת לתחום האביזרים לחגים ומציעה מחירים אטרקטיביים על סוכות ואביזרי סוכה לדוגמא: בד לסוכה עם ציור ירושלים 12 מטר במחיר 170 שקל, מסגרת סוכה טלסקופית נפתחת עד 3x1.6 מטר מתכווננת ל-28 גדלים שונים במחיר: 300 שקל. סוכה לילדים במחיר: 60 שקל, סכך מהדרין 1.55x3.1 מטר במחיר: 120 שקל, מארז 5 מוטות עץ להנחת הסכך במחיר: 110 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

סוכה לילדים  רמי לוי שיווק השקמה. יח"צ,
סוכה לילדים רמי לוי שיווק השקמה/יח"צ

סוכות לדורות

'סוכות נחלים' נחשבים למותג ותיק בתחום הסוכה והאביזרים המסורתיים הנלווים אליה. במשך עשרות שנים, מייצרת החברה את הסוכות שלה ברמת איכות גבוהה, החל מרמת גילוון הברזל, ציפוי המוטות בצבע אפוקסי בתנור, שיטת החיבור הקלה להרכבה, העמידות הגבוהה לתנאי החוץ והאחריות המוענקת עם הסוכה.

בין הדגמים המוצעים, מצאנו סוכות מודולריות בגדלים שונים החל מ- 2X2 ועד לגודל 3X4 ויותר, דגמים מסורתיים עם מסגרת מהדרין וחיזוקים וכן את "סוכת רב חלונות" - בדי הדפנות של הסוכה כוללים מספר רב של חלונות לאורכה והופכים את הישיבה לנעימה באמצעות כניסת משבי רוח לתוך הסוכה. ניתן לפתוח ולסגור את החלונות באמצעות פתיחה קלה בהתאם לרצונם של האורחים.

הבדים איכותיים, נושמים, ניתנים לכביסה ומתלבשים באמצעות סקוצ'ים ואפשרות ל"דלת כניסה" בעלת רוכסן דו כיווני. הסככים עשויים רעפיה (במבוק) וקנה סוף מומלצים באישור כשרות בד"צ עדה חרדית.

מחירי הסוכות: נעים 2,800-886 שקל. 10 שנות אחריות על הברזל מדגם נחלים. מידע על נקודות המכירה באתר או ב: 1800-706-706

סוכת רב חלונות .סוכות נחלים של סוכות נחלים. סטודיו דואטון,
סוכת רב חלונות של סוכות נחלים/סטודיו דואטון

עלייה במכירות

בסוכות נחלים חווים גם השנה עלייה במכירות של סוכות גדולות יותר, זאת לאחר משבר הקורונה במהלכו עם ישראל חגג את החג בארוחות מצומצמות. כמו בשנה שעברה, עם השחרור ההדרגתי מהסגרים שידעה התקופה, הישראלים מעוניינים לבלות את החג בחברה גדולה יותר, עם המשפחות המורחבות והחברים לקיום המצווה בשמחה גדולה.

'סוכות נחלים', חברת הסוכות הוותיקה בישראל, עם ניסיון של 40 שנה, נערכת לביקושי שיא לקראת החג. הסוכות מותאמות לצורך המשפחתי בעיצובים חדשניים, במגוון רחב, איכות גבוהה, עמידות והקפדה על הדרישות ההלכתיות המחמירות ביותר.

לדברי שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים, "אנו שמחים לספק את המוצר המוכר והאהוב ע"י הישראלים, שנמכר לאורך עשרות שנים. לקראת החג, אנו נערכים לביקושים גבוהים עם עשרות נקודות מכירה בכל רחבי הארץ כדי לתת מענה לרצון להתחדש בסוכה ולקיים את מצוות החג. סוכות נחלים מובילה קו מקצועי, אמין ואיכותי לספק סוכה כשרה למהדרין על פי הדרישות המתבקשות לטובת חגיגה משפחתית והנאה לאלפי ישראלים ויהודים ברחבי העולם באווירה נעימה ושמחה".

בסוכות נחלים התייחסו לגל עליית המחירים וטענו כי על אף עליית מחיר חומרי הגלם, לא התקיימה עליית מחירים לצרכן מהמחירים בהשוואה למחירים בשנה שעברה, וזאת מתוך רצון שכל משפחה בישראל תוכל להרשות לעצמה להתחדש בסוכה חדשה ולשבת בה בנוחות והדר, כמיטב המסורת במהלך ימי החג.

בהתייחס לדגמים המובילים, ציינו ב"סוכות נחלים" כי בשנים קודמות, הסוכה המבוקשת ביותר הייתה בגודל 32X שהתאימה K-6-8 נפשות, וכי היום רואים בנחלים העדפה לסוכות של 43X שמתאימות ל-12 נפשות ואף לסוכה של 53X שמתאימות ל-15 נפשות. ניראה כי הבחירה בגודל הסוכה תלוי ומותאם לגודל השטח שערוך לקבל אותה. ככל שהגינה או המרפסת גדולות יותר, כך תהיה נטייה לבחור בסוכה גדולה ומכילה יותר.

סוכת הכל כלול דגם נחלים 2x3 בדי כותנה כולל איור שבעת המינים. סטודיו דואטון,
סוכת הכל כלול דגם נחלים 2x3 בדי כותנה כולל איור שבעת המינים/סטודיו דואטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully