וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקוס על העור: מותג הטיפול הפולני ZIAJA מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 12:30

התמורה והיעילות שמספק מותג הטיפוח הפולני Ziaja (ז'איה) לצרכניות, הפכו אותו לסיפור הצלחה בינלאומי וכעת הוא נוחת בישראל. בשלב הראשון, יושקו בישראל שלוש סדרות מובילות על בסיס חלב עיזים, פרחי יסמין ותמצית עץ המנוקה

זאיה- חלב עיזים. יח"צ,
ז'איה - מוצרי החברה מבוססים על חלב עיזים/יח"צ

Ziaja (ז'איה), מותג הטיפוח המפורסם שנחשב למוביל בפולין, החל כמפעל משפחתי שהוקם בשנת 1989 ע"י צמד רוקחים - אלכסנדרה וזנון ז'איה.

בתום המשטר הקומוניסטי ופתיחתה של פולין למערב, כשנשות פולין הידועות כנשים מטופחות, נותרו ללא מענה הולם לטיפוח עור הפנים והגוף ומותגים מערביים היו יקרים מדי עבורן, אך מוצרי הטיפוח בנוסחאות המקומיות, שהיו קיימים דאז, אך לא הגיעו לרמת האיכות הנדרשת. בדיוק כאן נכנסה לתמונה ZIAJA, שהגשימה חלום לא רק עבור נשות פולין, אלא עבור כל הנשים בעולם, עם פיתוח מוצרי קוסמטיקה איכותיים, טבעיים ובמחיר נגיש.

מוצרי המותג מופצים כיום ב-90 מדינות ברחבי הגלובוס וזוכים לאהדת הצרכנים, וכעת הוא נוחת בישראל ומציע בשלב הראשון מוצרים מסדרת הדגל המבוססת על חלב עיזים Goat's milk, בהם: קרם פנים ליום, קרם עיניים, ניקוי פנים, קרם ידיים וציפורניים, חמאת גוף חלב עיזים, סרום, תרחיץ ג'ל.

זאיה- חלב עיזים. יח"צ,
מוצרי המותג זכו לפופולריות בשל הרוקחות המקצועית, הרכיבים הטבעיים והמחירים הנגישים/יח"צ

"היופי הפולני" זכה לפופולריות והצלחה

הצלחתו בעולם יצרה תרבות צרכנית סביב תופעת ה"יופי הפולני" וכך נולד המושג: Gdansk Skin - שגרת טיפוח מהעיר גדנסק שעל שפת הים הבלטי, אותה אימצו אוהדות ביוטי רבות בארץ ובעולם.

הפופולריות לה זכו מוצרי המותג, מיוחסת לרוקחות המקצועית, המחקר והפיתוח ברמה אירופאית,
הרכיבים הטבעיים והמקוריים, נוסחאות דרמטולוגיות והמחירים הנגישים.

מקבוצת אדום, יבואנית המותג לישראל נמסר כי: "לאחר שנים שהקבוצה מייבאת מוצרים ומותגי מזון ממדינות שונות בעולם ובתוכן גם פולין, אנו שמחים להביא בשורה אמיתית לקהל הישראלי - והפעם בתחום היופי!. במסגרת הפעילות בפולין, זיהינו את הערך שמותג הטיפוח Ziaja מעניק לנשים הישראליות, המצביעות ברגליהן פעם אחר פעם ורוכשות את מוצרי ז'איה בכל ביקור שלהן בוורשה או גדסנק. התגייסנו למלא את הצורך בשוק הישראלי ולייבא את המותג באופן בלעדי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לידיה זאיה. Bartosz Modelski,
המותג הוקם כמפעל משפחתי שהוקם בשנת 1989 ע"י צמד רוקחים. בתמונה: לידיה זאיה/Bartosz Modelski

נוסחאות ייחודיות מחלב עיזים

כאמור, בשלב הראשון תושק בישראל סדרת מוצרי הטיפוח המבוססת על נוסחאות חלב עיזים Goat's milk .

חלב עיזים, הינו רכיב ייחודי וסופר-טרנדי בענף הקוסמטיקה והוא נודע בזכות סגולות הריפוי שלו המחדשות, מבהירות ומזינות את העור, הוא עשיר באופן טבעי בחלבונים, בפחמימות ובחומצות שומן אורגניות.

מוצרי סדרת חלב העיזים של ז'איה נקיים מתוספות כימיות מיוחדות ומועשרים בוויטמינים, במינרלים, בחלבונים ובאפקט החמאה הטבעית המזינה את העור. החומצות הטבעיות מהם מורכבים המוצרים, יעילות להמרצת האנזימים המייצרים סיבי קולגן ואלסטין בעור ובכך יוצרות טיפול אנטי אייג'ינג ממצק המשמר את הנעורים בתאי העור.

בנוסף לתרכובת חלב העיזים, מוצרי ז'איה מועשרים בתמצית אצות חומות אשר מעבה את העור למניעת קמטים ומגינה על העור מפני רדיקלים חופשיים.

שילוב ייחודי של נגזרות רטינול, וויטמינים ומינרליים חיוניים הופכים את הנוסחאות של סדרת חלב העיזים ליוצאות דופן בתחומן. בכל מוצרי הסדרה העור מקבל את כל אבות המזון החיוניים לו, לרבות: ויטמין A, E, פרו-ויטמין B5 ורכיבים צמחיים אשר שומרים על העור מפני פגעי סביבה.

מחקר ופיתוח זאיה פולין צילום באדיבות זאיה ישראל. יח"צ,
מחקר ופיתוח. מפעלי מותג הטיפוח ז'איה, פולין/יח"צ

מהמוצרים המובילים של המותג

פילינג אנזימטי לפנים ולצוואר - ENZYME PEEL FACE & NECK: פילינג עדין המסיר את התאים המתים מעל פני העור, מעשיר את עור הפנים בלחות באמצעות קומפלקס רכיבי חלב עיזים ושמן זית. האנזימים הטבעיים בפילינג ממיסים ללא מאמץ את המלט הבין-תאי ומאיצים את תהליך חידוש העור. מתאים לכל הגילאים ולכל סוגי העור, לרבות עור רגיש. ללא צורף בשפשוף מכני של העור. המחיר: 20 שקל ל- 75 מ"ל.

סרום טיפולי לפנים מעורר ומעניק לחות- GOAT'S MILK SERUM ENERGISING & SMOOTHING: פורמולת ג'ל - קרם הנספגת במהירות. הסרום מחליק את עור הפנים ומותיר אותו חלק ונעים למגע, מחזיר את האלסטיות לעור, מקנה לעור מראה בריא ורענן. הסרום מועשר בקומפלקס חלב עיזים ובתמצית אצות חומות. מכיל חומצה היאלורונית המסייעת בצמצום ובמילוי קמטים וקמטוטים. המחיר: 25 שקל ל-50 מ"ל.

תרחיץ חלבי לניקוי פנים -GOAT'S MILK - MILKY FACE WASH: בעל מרקם חלבי מעודן המנקה ומטהר את עור הפנים, מותיר אותו רענן ובריא. אינו מקציף ואינו מייבש את העור. מכיל קומפלקס חלב עיזים, חמאת שיאה, תמציות שמן זית וחומצה היאלורונית המעשירים את העור בלחות.המחיר: 15 שקל ל- 200 מ"ל.

תכשיר ניקוי משולב 2 ב-1: מילק וטונר- GOAT'S MILK - MILK & TONER: תכשיר לניקוי המשלב חלב ומי פנים, מתאים לעור יבש הנוטה לקמטוטים, מכיל קומפלקס חלב עיזים, ויטמין E ופרו - ויטמין B5. התכשיר מסיר איפור, מנקה ומרענן את העור תוך כדי הענקת לחות והזנתו. המחיר: 18 שקל ל-200 מ"ל.

קרם עיניים עשיר ומבהיר - GOAT'S MILK - EYE CREAM: קרם עדין וטיפולי המעניק טיפוח מקיף לאזור העדין של העיניים. מסייע בצמצום קמטים וקמטוטים, הפחתת כהות ונפיחות ומניעת עור סדוק ויבש סביב העיניים, מזין את העור בקומפלקס רכיבים של חלב עיזים וויטמינים A ו- E. לאחר השימוש ניתן מיד להבחין בעור בהיר, מוזן ומואר יותר. המחיר: 15 שקל ל-15 מ"ל.

קרם יום עשיר בלחות - GOAT'S MILK MOSTURISING DAY CREAM: קרם יום שזכה לכינוי קרם מספר 1 של המותג, וידוע בעולם בזכות יעילותו יוצאת הדופן. הקרם נספג ביעילות לעור הפנים, מזין ומעשיר בוויטמין A, B ו-B5. מכיל תמצית חלב עיזים עשירה בחומצות שומן חיוניות המפעילות מחדש אנזימים חיוניים למיצוק עור הפנים. קרם מספר 1 מסייע בצמצום קמטים וקמטוטים ובשימוש יומיומי מבטיח שיפור ניכר לעין בכל מדדי העור: אלסטיות, לחות, גמישות ומוצקות. המחיר: 20 שקל ל-50 מ"ל.

קוטלים חיידקים

סדרת מוצרים נוספת של המותג, מיוצרת מתמצית עלי מנוקה ומיועדת לאיזון עור בעייתי - מוצעת כפתרון לבעיות עור שמן.

הסדרה מבוססת על תמצית עלי המנוקה הידועה בתכונות אנטי-בקטריאליות, מחטאות וקוטלות חיידקים המעניקות לעור איזון, ניקוי וטיהור.

בין מוצרי הסדרה:

מנוקה קרם לילה לקילוף וחידוש עדין של העור: מקלף ומחדש את העור מבלי לגרום לגירוי, מפחית נגעי אקנה. מבהיר ומאזן את גוון העור הנגרמים עקב שמש ודלקת. מפחית ראשים שחורים ונקבוביות מורחבות. מעניק לחות, משפר את מוצקות העור וגמישותו. המחיר: 20 שקל.

מנוקה קרם פילינג לניקוי עמוק: מפחית ביעילות את פגמי העור, מונע היווצרות ראשים שחורים.
בעל תכונות יבוש וקילוף עדינות. משחרר את חסימת הנקבוביות, מפחית את עודף החלב, מכין את העור לטיפולים קוסמטיים נוספים. מכיל חימר ירוק אשר סופח עודפי שומן ופסולת. המחיר: 20 שקל.

מנוקה מי פנים מטהרים: מנקה את העור ומשלים את הסרת האיפור, מפחית נקבוביות מורחבות. מכיל חומצות אורגניות עם פעילות פילינג עדינה, מסייע בהרגעת פצעי אקנה. מכין את העור לקבלת שיגרת הטיפוח. המחיר: 16 שקל.

מנוקה ג'ל לניקוי הפנים: מנקה את העור בצורה מושלמת, מרגיע גירוי ואדמומיות בעור. מעניק לחות ומרכך את האפידרמיס. מכיל חומצה מנדלית (על בסיס שקדים) ופרו-ויטמין B5 אשר מרככים ומלחחים את העור.מכין את העור לקבלת שיגרת הטיפוח. המחיר: 19 שקל.

מחלקת מחקר ופיתוח במפעל זאיה פולין. יח"צ,
מחלקת מחקר ופיתוח במפעל ז'איה, פולין/יח"צ

העוצמה שבטבע

סדרה אחרונה ונוספת שמשיק כעת המותג בישראל היא סדרת המוצרים המבוססים על פרח היסמין המיועדת לטיפול בקמטים ובנזקי גיל, מבוססת על חמאת פרח היסמין ומעניקה מראה צעיר, רענן ובעלת ניחוח נפלא.

סדרת היסמין לטיפול בקמטים בעלת תערובת ניחוחות ייחודית ומרגיעה, פונה לנשים בגילאי 50+. כל הסדרה טבעונית - "Vegan Friendly" ומכילה 90%-95% רכיבים מן הצומח.

במוצרי הסדרה רכיב חדשני-חמאת יסמין הידועה בתכונות טיפוליות אנטי-אייג'ינג, עשירה בחומצות שומן בלתי רוויות המאופיינות בערכים תזונתיים גבוהים אשר מסייעים ביצירת סרמידים האחראים ליציבות וגמישות העור. מספקת הגנה מפני הזדקנות העור, מגנה מפני,UV דלקות וקראטוזיס, מאזנת את המלנין ומפחיתה את כתמי השמש על העור.

בין מוצרי הסדרה:

קרם לילה פרח היסמין: מחזק באופן ניכר לעין את צפיפות רקמת החיבור, ממצק בצורה מושלמת את העור ומונע אובדן גמישות. מפחית קמטים ומשפר את גמישות העור. מבהיר כתמי פיגמנטציה ומאזן את גוון העור. המחיר: 25 שקל.

קרם עיניים נגד קמטים פרח היסמין: קרם עיניים פרח היסמין מחזק ביעילות את סיבי הקולגן והאלסטין , ממצק בצורה מושלמת את העור ומונע אובדן גמישות. מפחית קמטים ומשפר את גמישות העור. מאזן את גוון העור ומעניק את המראה הבריא שלו. המחיר: 22 שקל.

סרום לטיפול בקמטים פרח היסמין: סרום פרח היסמין, מחזק ביעילות את סיבי הקולגן והאלסטין, ממצק בצורה מושלמת את העור ומונע אובדן גמישות. מפחית קמטים ומשפר את גמישות העור. מעניק מראה בריא וטבעי. המחיר: 25 שקל.

מים מיסלריים פרח היסמין: לטיפול יומיומי בעור בוגר 50+., מסיר בעדינות איפור. מרככים את העור באופן ניכר ומפחיתים מתחים בעור, מרגיעים גירוי. פורמולה ללא שטיפה. מומלץ גם לעיניים רגישות ולמרכיבי עדשות מגע. המחיר: 19 שקל.

את סדרת מנוקה מבית ZIAJA פולין ניתן להשיג בבלעדיות ברשת הפארם הביוטי Be ובסניפי בתי המרקחת של שופרסל. טווח המחירים ינוע בין: 12-25 שקל.

צוות מחקר ופיתוח במפעל של מותג הטיפוח זאיה פולין. באדיבות זאיה ישראל,
מפעל המותג ז'איה בפולין - היופי הפולני זכה להכרה בינלאומית/באדיבות זאיה ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully