וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי נגר ימונה למנכ"ל באטמ

6.10.2022 / 10:27

סמנכ"ל הכספים של באטמ, מוטי נגר ימונה למנכ"ל החברה במקומו של ד"ר צבי מרום שימשיך לכהן כדירקטור

מועצת המנהלים של באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי מוטי נגר, סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, יקודם להיות מנכ"ל הקבוצה ויכהן בתפקיד החל מה-1 בינואר 2023 במקומו של ד"ר צבי מרום שימשיך לכהן כדירקטור.

נגר מכהן כסמנכ"ל הכספים מאז 1 לינואר 2015 לאחר שהצטרף לקבוצה כסגן נשיא לכספים בחודש יוני 2014. במהלך שלוש השנים האחרונות בנוסף להיותו סמנכ"ל הכספים כיהן מר נגר גם כמנהל התפעול בפועל של הקבוצה, וסייע לד"ר מרום בניהול הפעילות השוטפת. טרם הצטרפותו לבאטמ מילא מר נגר מספר תפקידים בכירים בפירמת רו"ח דלויט משנת 2005 לרבות מנהל בכיר בדלויט בין השנים 2011-2014. במהלך תקופה זו היה אחראי מר נגר על תחומים רבים, לרבות טיפול בלקוחות עסקיים מובילים בארץ ובחו"ל, כולל חברות הנסחרות ב-LSE, NASDAQ ובבורסה בתל אביב, וכן עסקים פרטיים הפועלים במגוון מגזרים.

ד"ר גדעון שטיאט, יו"ר הדירקטוריון, מסר כי, "בשם הדירקטוריון, אני רוצה להודות לצבי על מחויבותו הבלתי נלאית ותרומתו יוצאת הדופן לפיתוח והצלחתה של באטמ מאז הקמתה בשנת 1992. תחת הנהגתו, הצוות בבאטמ יצר ערך יוצא דופן לבעלי המניות במהלך אותן שנים. צבי מעביר את הניהול כשבאטמ בעמדה פיננסית חזקה ועם פלטפורמה איתנה למסחור הקניין הרוחני שפותח בתוך הקבוצה. אנו מצפים ליהנות מתרומתו המתמשכת כחבר בדירקטוריון". עוד הוסיף שטיאט כי, "זהו מדד למוניטין שלנו כעסק שאנחנו מסוגלים למשוך ולשמר אנשים איכותיים ואני שמח על הסכמתו של מוטי לכהן כמנכ"ל. מוטי מביא לתפקיד את הידע הפיננסי, בשילוב עם מומחיות בשווקי ההון וניסיון במיזוגים ורכישות, ואני בטוח שהוא יתרום רבות למיצובה העתידי של באטמ כחברה גלובלית. הכי חשוב, על רקע תרומתו לניהול השוטף של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, מוטי מספק לא רק המשכיות עבור החברה, אלא הרשים את הדירקטוריון עם רעיונות חדשים כיצד לקחת את הקבוצה לשלב הבא. אנו מצפים לעבוד עם מוטי בתפקיד החדש ולמנף את הניסיון הרב שלו."

מוטי נגר. אביתר נגר,
מוטי נגר/אביתר נגר

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ מסר בתגובה כי, "הייתה לי הזכות לשמש כמנכ"ל הקבוצה. מאז שייסדתי את החברה לפני כ- 30 שנה, נהניתי מאוד לעבוד עם הצוותים המדהימים שלנו והייתי רוצה לנצל הזדמנות זו כדי להודות לעמיתיי לאורך השנים, על כך שסיפקו לי השראה רבה. אני חש גאווה רבה על המטרות שהשגנו ביחד. חטיבת הרשתות והסייבר וחטיבת הביו-מדיקל נמצאות בנקודות פיתול מרכזיות ואני חש שכעת זה הרגע הטבעי עבורי להעביר את ניהול הקבוצה למי שיקדם את החברה לשלב הבא. העברת הניהול למוטי נוטעת בי ביטחון רב כממשיך דרכי. למוטי יש את הכלים הדרושים והוא זוכה לכבוד רב בקרב עובדי הקבוצה ובעלי המניות שלנו. למוטי ישנה את תמיכתי המלאה כאדם הנכון לקחת את באטמ קדימה לשלב הבא במסע המרגש שלה. בתפקידי החדש, אהיה זמין על מנת לאפשר העברה מסודרת של הניהול בחברה ואסייע בכל הנדרש על מנת להמשיך בהתחזקותה של באטמ."

מוטי נגר, המנכ"ל הנכנס של באטמ מסר כי, "אני שמח לקחת על עצמי את תפקיד מנכ"ל באטמ. תחת הנהגתו של צבי, ההתקדמות יוצאת הדופן במהלך השנים האחרונות יצרה פלטפורמה חזקה לצמיחה עתידית. אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הדירקטוריון, עם צוות באטמ ושותפי המפתח שלנו בזמן שאנו ממשיכים להניע אסטרטגיית צמיחה רב-גונית ולממש ערך נוסף עבור בעלי המניות."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully