וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויי בכירים בענקית הפינטק Finastra

6.10.2022 / 11:07

Finastra מינתה את טל ויזר לסמנכ"ל מכירות אזור אסיה - פסיפיק ואת סיון קובץ' לדירקטורית לניהול פרויקטים טכניים

ענקית הפינטק Finastra שפתרונותיה הותקנו ביותר מ-8,500 בנקים ברחבי העולם, מינתה את טל ויזר לסמנכ"ל מכירות אזור אסיה - פסיפיק של החברה ואת סיון קובץ' לדירקטורית לניהול פרויקטים טכניים, שניהם בחטיבת ה-Payments של החברה.

תחום התשלומים של פינסטרה מפותח ומנוהל כולו בישראל באמצעות יותר מ-300 מהנדסי פיתוח במרכז המו"פ בכפר סבא ו-470 עובדים בארה"ב, גרמניה והודו המנוהלים על ידי ההנהלה בישראל.
פתרון הדגל בתחום זה Fusion Global PAYPlus שפותח כולו בישראל ואומץ על ידי למעלה מ-300 מוסדות פיננסיים. בימים אלה משיקה החברה גרסה חדשה של הפתרון - Fusion Payments to Go - המוצעת כשירות ענן (SaaS) וניתנות להטמעה מהירה יחסית, כמעט כמוצר מדף.

טל וויזר. טלי רוגב,
טל וויזר/טלי רוגב

ויזר מונה לתפקיד אחרי שכיהן במשך 4 השנים כמנהל מכירות גלובלי של תחום התשלומים של החברה. בעקבות הצלחתו הוא מונה להוביל את האסטרטגיה של פינסטרה להשקיע ולהתמקד בשווקים המתפתחים של אסיה - פסיפיק ולהגדיל את נוכחותה באזורים הללו.

ויזר יהיה אחראי על בניית מערך מורחב של שיווק ומכירות באזור אסיה - פסיפיק וגיבוש האסטרטגיה של פתיחת שווקים חדשים לחברה במדינות מפתח כמו יפן, אוסטרליה, סין, הודו, סינגפור, פיליפינים ועוד.

טל ויזר צבר ניסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה בניהול מכירות ופיתוח עסקי של חברות גלובליות בתחומי הפינטק והטלקום וביניהן: D+H, TTI Telecom, Tdsoft, Fundtech ועוד.

תפקידה של סיון קובץ' הוא חדש בחברה וכדירקטורית לניהול פרויקטים טכניים היא תהיה אחראית לייעול סביבות הפיתוח באמצעות הטמעת תפיסת ה-Agile ולניהול פרויקטים רוחביים כגון שיפור תהליכי השדרוג של גרסאות חדשות אצל הלקוחות ובניית אקו-סיסטם של שותפים למכירת והטמעת פתרון התשלומים בענן.

סיון כיהנה במשך 18 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחומי הטכנולוגיה בבנק לאומי ובתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מוצר ראשית בענף ה-CRM של הבנק.

סיוון קובץ. פינסטרה,
סיון קובץ'/פינסטרה

פינסטרה היא מחברות הפינטק המובילות בעולם, המעסיקה מעל ל-10 אלפים עובדים, כולל 350 מהנדסים ומפתחים במרכז המו"פ של החברה בישראל.

פינסטרה מפתחת פלטפורמה פתוחה שמאיצה את שיתוף הפעולה והחדשנות של שירותים פיננסיים ויוצרת חוויות משופרות לאנשים, לעסקים ולקהילות. לפינסטרה סל שירותי תוכנה עמוק ורחב מסוגו והיא מספקת טכנולוגיה חשובה וחיונית זו למוסדות פיננסים מכל גודל ברחבי העולם וכן לסטארט-אפים המתמחים בתחומי הפינטק.

מרכז המו"פ הישראלי אחראי על פיתוחה של מערכת התשלומים Fusion Global PAYplus של החברה שהוטמעה בקרב 300 מוסדות פיננסיים ברחבי העולם. מערכת זו מעבדת מידי יום תנועות בהיקף כספי בהיקף של 23 טריליון דולר ביום, כולל על ידי 5 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם. אחד מהבנקים האמריקאים הללו מעבד מידי יום באמצעות הפתרון שפותח בישראל תנועות בהיקף כספי גדול יותר מהתל"ג של סין.

פתרונות פינסטרה הוטמעו בקרב 8,500 לקוחות ברחבי העולם לרבות ב-90 מ-100 הבנקים המובילים בעולם ו-30% מהמוסדות הפיננסיים בארה"ב. ביניהם ניתן לציין את American Express, Bank of America, Barclays, citibank, HSBC, Lloyds. עם הלקוחות בישראל נמנים בנק הפועלים, דיסקונט, לאומי ומזרחי טפחות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully