וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות זכתה בחוזים חדשים בהיקף של יותר מ-40 מיליון דולר

אילן מוסנאים

24.2.2003 / 9:23

תספק מערכות ללוחמה לילית, המבוססות על הדמיה טרמית, ללקוחות באסיה במשך שנתיים

חברת אלביט מערכות ממשיכה להעמיק את צבר ההזמנות שלה, והבוקר היא מדווחת על זכייה בחוזים חדשים בהיקף של יותר מ-40 מיליון דולר. החברה מדווחת הבוקר כי החברה הבת אל אופ תספק במשך שנתיים מערכות ללוחמה לילית, המבוססות על הדמיה טרמית, עבור לקוחות באסיה.

מערכות ההדמיה הטרמית של אל אופ מיועדות לתצפית ולמעקב. מערכות אלו משמשות במגוון מערכים ביטחוניים, כגון הגנה על גבולות ומשימות לוחמה בטרור. המערכות מבוססות על הניסיון הרב שצברה אל אופ מפיתוח מערכות מתקדמות עבור לקוחותיה. אלביט מערכות מסרה כי תהליכי הפיתוח, הייצור והשילוב של תתי המערכות של מרכיבי הציוד השונים יתבצעו כולם בתוך החברה.

אלביט מערכות המשיכה בתקופה האחרונה לשגר למשקיעים הודעות על זכיות בחוזים חדשים בהיקפי גודל שונים. חוזה משמעותי מאוד, עליו מתמודדת החברה יחד עם קבוצת Thalas, הוא פרויקט Watchkeeper של הצבא הבריטי, אשר נאמד ב-1.3-1.4 מיליארד דולר. החברות הגיעו לשלב הסופי בהתמודדות על החוזה.

אלביט מערכות דיווחה ברבעון השלישי על צמיחה של כ-37% ברווחיה לכ-15.5 מיליון דולר, או 39 סנט למניה (בדילול מלא). בשורה העליונה נרשם גידול של כ-12%, בשעה שההכנסות הרבעוניות הסתכמו בכ-210.2 מיליון דולר. צבר ההזמנות של החברה, שבשליטת משפחת פדרמן ואלרון , צמח בתום הרבעון לכ-1.68 מיליארד דולר, מהם כ-55% מיועדים לביצוע במהלך הרבעון הרביעי של 2002, ובמהלך שנת 2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully