וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר נחלש ל-4.87 שקלים

ליאור כגן

24.2.2003 / 17:47

היורו מאבד 1.3% לרמה של 5.224 שקלים; סוחרים: אישור סופי של הערבויות יתמוך בשקל

יום המסחר בשוק המט"ח נפתח בהמשך מגמת הייסוף בשער השקל. בשעה זו נסחר הדולר סביב רמה של 4.87 שקלים, זאת לאחר שנחלש מוקדם יותר עד לרמה של 4.863 שקלים. נפח המסחר נמוך מאוד, ועיקר העסקות מבוצעות בין הבנקים.

הרמה בה נסחר הדולר נמוכה בכ-0.2% משערו היציג של הדולר שנקבע ביום שישי על 4.88 שקלים, אך גבוהה מהרמה אותה שיקפו אתמול האופציות הדולריות בסיום המסחר - 4.864 שקלים. אתמול, בשעות האחרונות של המסחר באופציות, הופיע מוכר גדול שגרם לירידה בשער.

התחזקות השקל מתבצעת למרות שכרגע נראה כי לא תוקם ממשלת אחדות לאומית, וכי יעקב פרנקל לא ייענה להצעה של ראש הממשלה להתמנות לתפקיד שר האוצר. בשוק המט"ח העריכו בתקופה האחרונה כי ממשלת אחדות והתמנות פרנקל לשר אוצר עשויים לגרום להתחזקות השקל מול הדולר. יש לציין כי פרנקל לא נתן עדיין את תשובתו הסופית, אך נראה שזו תהיה שלילית. היורו נחלש בשעה זו במסחר מול השקל לרמה של 5.224 שקלים. רמה זו נמוכה בכ-1.3% משערו היציג, שנקבע ביום שישי על 5.292 שקלים.

אבי שריר מבית ההשקעות אקסלנס מעריך כי לדולר רמת התנגדות ב-4.91 שקלים, ורמת תמיכה ב-4.845 שקלים. להערכתו, קיים סיכוי גדול יותר להתחזקות הדולר לעבר רמת ההתנגדות. סוחרים בשוק המט"ח מציינים כי אישור סופי של ערבויות ממשלת ארה"ב יתמוך בהתחזקות השקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully