וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת גיוס המונים: הסטארטאפ Upstep גייס 2 מיליון שקל

11.10.2022 / 14:05

חברת הסטארט- אפ הישראלית Upstep גייסה 2 מיליון שקל (ממשקיעים שהשקיעו בעבר בחברה), לקראת תהליך גיוס המונים של החברה לגיוס כ-10 מיליון שקל

לימור כץ. יחצ,
מנכ"לית Upstep לימור כץ/יחצ

חברת הסטארט- אפ הישראלית Upstep גייסה 2 מיליון שקל (ממשקיעים שהשקיעו בעבר בחברה), לקראת תהליך גיוס המונים של החברה לכ-10 מיליון שקל. זה גיוס המונים השני של החברה, כשבשנת 2021 גייסה כ-2.5 מיליון דולר.

המנכ"לית לימור כץ: "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם. החברה נמצאת בימים אלו בסיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי, וימצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף".

היקף המכירות של החברה בארה"ב בשנת 2021 עמד על למעלה מ-34,000 זוגות מדרסים והצפי ב-2022 להגדיל בכ-100% את היקף המכירות. החברה הוקמה ע"י האחים לימור כץ, אביעד רז ואורן רז בשנת 2017, לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully