וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הלאה? מותג ג'ינס חדש לחברת האופנה הבריטית NEXT

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 16:15

קמפיין חדש למותג הג'ינס OWN שהצטרף לחברת האופנה הבריטית NEXT. בקמפיין משתתפות 6 מובילות דעה אייקוניות (ביניהן גם קנדל ג'נר) שמציגיות כל אחת בדרכה את טעמה האישי והסטייל הייחודי לה, לקידום קולקציית דנים הנעה בין דגמי בייסיק ועד ג'ינס בצבעים מטליים

אתר NEXT ג'ינס Own  מחיר אוברול 364 שקל. יח"צ,
אתר NEXT ג'ינס Own מחיר אוברול 364 שקל/יח"צ

את הקמפיין החדש של המותג OWN, שהצטרף לאחרונה לאתר האופנה NEXT, מובילות 6 מובילות דעת קהל בתחום האופנה ביניהן קנדל ג'נר, אוליביה וינטן, ג'סי לי, קייטלן לאמב, מייקישה נלסון, מייגן רוש ו-בולה אדון, כאשר כל אחת מדגימה את הסטייל האישי שלה.

מותג הדנים החדש מבית האופנה הבריטי Next, יתן מענה לכל טעם אישי ולכל מבנה גוף, בין אם הסטייל שלך דורש ג'ינס בייסיק או דווקא ג'ינס עם אמירה חזקה. המותג מציע מגוון רחב של גזרות וצבעים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבטא את עצמו. הג'ינסים של מבטיחים לרענן את המלתחה עם דגש על ביטוי וביטחון עצמי.

אתר NEXT ג'ינס Own  מחיר 262 שקל. יח"צ,
אתר NEXT ג'ינס Own מחיר 262 שקל/יח"צ

בין מגוון הגזרות בקולקציה, מצאנו דגמי סקיני עם המותן האולטרה-גבוה שמזוהה עם המותג, ג'ינס עם מותן נמוכה, ג'ינס מתרחב, ג'ינס בגזרה ישרה, ג'ינס שבע שמיניות, בסגנון שנות ה-90 וג'ינס "אמהות" (Mom) קלאסי.

בנוסף, יוצעו מגוון דוגמאות וסגנונות של בדים החל מווש אייקוני ועד לבדים חדשניים מטאליים, קטיפה, ואורכים וסיומות בשוליים פרומים, תפרים מלופפים, ציפויים יוקרתיים, נצנצים, כפתורים וניטים.

מנעד המותג, התרחב מעבר לג'ינס הבסיסי ולקולקציית הליבה וכולל גם חצאיות מיני, מכנסיים קצרים, שמלות, חולצות, אוברולים, שמלות מידי ושמלת בהשראת אופנוענים (Biker) - על מנת לאפשר חופש ביטוי אישי מקסימלי לקהל הלקוחות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אתר NEXT ג'ינס מתרחב נמתח בגזרה נמוכה עם אמרה שסועה בצד של Own  מחיר 233 שקל. יח"צ,
אתר NEXT ג'ינס מתרחב נמתח בגזרה נמוכה עם אמרה שסועה בצד של Own מחיר 233 שקל/יח"צ

"אני תמיד מתלבשת בשביל עצמי והולכת על אפשרויות שמשקפות את האישיות שלי. בשבילי, במכנסיים במראה עור עם רגל רחבה יש הכול - גזרה מדהימה וצבע דיו מושלם שאפשר לשדרג וללבוש כסטייטמנט, או ללבוש בצורה נינוחה יותר לתחושת פרימיום שקטה" (ג'סי לי)

"אין ספק בכלל שג'ינס הוא הפריט הכי נלבש בארון שלי. זו הסיבה שכל כך חשוב שהג'ינס ייראו טוב ויגרמו לי להרגיש עוד יותר טוב. הגזרה הקבועה שלי היא ג'ינס mom שבע שמיניות, קלאסיקה מהעבר שאף פעם לא יוצאת מהאופנה" (מייקישה נלסון)

"כשקשה לי למצוא משהו ללבוש, ברירת המחדל שלי היא תמיד ג'ינס. אני מרגישה שאני יכולה להיות עצמי בג'ינס נינוח. יש משהו על-זמני בפשטות של הג'ינס, שעוזרת לדעתי ליצור מראה נטול מאמץ" (אוליביה וינטן)

"אני לובשת בגדים שאני מרגישה טוב בהם ולא מנסה להיות מישהי אחרת. שילובים פשוטים תמיד עומדים במבחן הזמן. הג'ינס המושלם עם גופיית בייסיק או חולצת בייסיק יוצרים מראה בסיסי וטוב" (קייטלין לאמב)

"אני מרגישה הכי בטוחה בעצמי כשנוח לי עם מה שאני לובשת. השאיפה היא בגדים שעובדים למען הגוף שלנו ולא נגדו. אין כמו גזרה טובה. אי אפשר לטעות עם זוג קלאסי של מכנסי ג'ינס סקיני שיושבים טוב, נכון? הם כמו עור שני, וב-Own פשוט מבינים את זה" (בולה אדון)

"הסטייל שלי הוא ביטוי של עצמי, הוא משקף את מצב הרוח שלי ואיך שאני מרגישה מיום ליום. בג'ינס של Own.יש כל מה שצריך ליציאה בערב או לבילוי רגוע בבית בסוף השבוע. אני אוהבת את הגיוון ואת המגוון שמאפשרים לי ליצור מראה שהוא אני" (מייגן רוש)

אתר NEXT ג'ינס בגזרה  סקיני  Own. יח"צ,
אתר NEXT ג'ינס בגזרה סקיני Own/יח"צ

כל הדגמים זמינים במידות 34-48 והמחירים נעים בין 65-360 שקל. קולקציית הסתיו/חורף החדשה של מותג OWN. תושק באתר https://www.next.co.il/he

למותג NEXT למעלה מ- 700 חנויות פיזיות ברחבי העולם, ובאמצעות האתר המותג משרת למעלה מ- 70 מדינות. האתר של NEXT בישראל הושק במרץ 2010 והוא מציע לכל המשפחה, מגוון בגדים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים לצד כלי בית אופנתיים. האתר מציע שילוח חינם בתוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24 שעות ביממה.

אתר האון ליין בישראל: https://www.next.co.il/he

אתר NEXT ג'ינס Own מחיר 233 שקל. יח"צ,
אתר NEXT ג'ינס Own מחיר 233 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully