וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתעדכנים, אוכלים ושותים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 10:19

מותג היוקרה "אודמר פיגה" חוגג יובל לדגם ה- Royal Oak, חברת האופנה הבריטית NEXT משיקה מותג דנים תחת השם OWN, קולקציית Studio החדשה של H&M נוחתת ממאדים, לראות את העולם דרך המשקפיים של גוצ'י, כשקרביץ ואיִמָּא מאמנת נפגשים וגם: החוויה של "קפה ג'ו"

כשזוהר עתידני פוגש מינימליזם נועז. הנס&מוריץ,
כשזוהר עתידני פוגש מינימליזם נועז/הנס&מוריץ

כשזוהר עתידני פוגש מינימליזם נועז

מחר (חמישי) זה קורה, קולקציית Neo Real- קולקצייתStudio החדשה של H&M לסתיו-חורף 2022-2023, נוחתת קולקציה בהשראת עידן החלל בעולם האופנה ומשלחות מודרניות למאדים.

המסר בהיר, מבריק ואופטימי המטשטשים את הקווים בין מציאות לפנטזיה. יש בקולקציה פלטת צבעים נועזת, צלליות נשפכות, בדים המתנגדים לכוח המשיכה ואביזרים חדישים והיא מעניקה מבט עתידני על מינימליזם.

פרטי המפתח מלאי מוכנים לצאת להרפתקה, ספין אופנתי על חליפת 3 חלקים: בלייזר אוברסייז פוגש מכנסיים מתרחבים וחצאית מחויטת ורסטילית-התשובה המודרנית לדילמת בגדי העבודה או שמלת פייטים כסופה מסולסלת וסט של חולצה ומכנסיים מתכתיים מבריקים לערבים נוצצים.

בגזרת האביזרים: מגפיים נוצצים בצבע חום-שוקולד באורך הירכיים, תיק קלאץ' מרופד בגוון וורוד לוהט, משקפי שמש בסטייל מדע בדיוני ושרשרת צווארון קלועה עם אבנים. את הקמפיין מובילים האחים ג'ורג'יה וג'ואל פאלמר- אנשי קריאטיב מלונדון הפועלים בכל עולמות האופנה, המוזיקה והאמנות, כאשר הקמפיין הוא מסע סוחף דרך עולמות שונים, מטשטש את הקווים בין ממדים דיגיטליים ופיזיים.

H&M studio היא קולקציית חוד החנית של H&M, שעיצב צוות מעצבי הבית שיושב בסדנה של המותג בשטוקהולם. הקולקציות מושקת במהדורה מוגבלת הנחשפת פעמיים בשנה. להשיג בחנות האונליין הישראלית.

כשזוהר עתידני פוגש מינימליזם נועז. הנס&מוריץ,
כשזוהר עתידני פוגש מינימליזם נועז/הנס&מוריץ

ג'ינס כערך עליון

חברת האופנה הבריטית NEXT משיקה מותג דנים תחת בשם OWN. עם קולקציה שנעה מדגמי בייסיק איקוניים ועד ג'ינס בצבעים מטליים, להשקת הקמפיין גויסו 6 מובילות דעה ביניהן: קנדל ג'נר, אוליביה וינטן, ג'סי לי, קייטלן לאמב, מייקישה נלסון, מייגן רוש ו-בולה אדון כשכל אחת מציגה את הסטייל האישי שלה כי מותג OWN מציב כערך עליון ביטוי עצמי וביטחון עצמי.

בקולקציה דגמי ג'ינס איכותיים לכל מבנה גוף במגוון גזרות וצבעים כדי שלכל אחד ואחת יוכלו לבטא את עצמם, כולל סקיני גזרת מותניים אולטרה גבוהה שמזוהה עם המותג, ג'ינס עם מותן נמוכה, ג'ינס מתרחב, גזרה ישרה, שבע שמיניות, בסגנון שנות ה-90 וג'ינס אימהות קלאסי.

מגוון הבדים כולל וואש חדשני מטאלי, קטיפה, סיומות פרנזים בשוליים, תפרים מלופפים, ציפויים יוקרתיים, נצנצים, כפתורים וניטים. מותג מתרחב מעבר לג'ינס בסיסי ומשיק חצאיות מיני, מכנסיים קצרים, שמלות, חולצות, אוברולים, שמלות מידי ושמלת בהשראת אופנוענים-Biker . להשיג באתר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'ינס כערך עליון NEXT  משיקה את OWN. יח"צ חו"ל,
ג'ינס כערך עליון NEXT משיקה את OWN/יח"צ חו"ל

זמן יוקרה

יצרנית שעוני העילית השוויצרית Audemars Piguet ובית ההוצאה לאור היוקרתי Assouline חוגגים יובל לדגם ה- Royal Oak ומשיקים ספר עיצוב ייעודי בשם Royal Oak: From Iconoclast to Icon.

את הספר כתב ביל פרינס, עיתונאי עטור פרסים אשר כיהן בעבר כסגן עורך המגזין הבריטי הנחשב "GQ". הספר מציג את ההיסטוריה של דגם ה- Royal Oak בהיבט תרבותי רחב ומציג חומרי ארכיון חדשים שחשפה מחלקת המורשת של בית Audemars Piguet לצד עדויות בלעדיות של מעריצי המותג.

הטקסט מלווה בדימויים מעולמות האמנות, אדריכלות, אופנה, מוזיקה וההיסטוריה התרבותית של ששת העשורים האחרונים, בהקבלה לאבולוציה של דגם השעון פורץ הדרך שהתחבב משפיענים ומעצבי דעה בעולם. למרות היותו יוצא דופן באותה תקופה, שעון ה- Royal Oak מצא במהרה, קהל בקרב אנשים שזיהו את השילוב הנועז של קידמה טכנולוגית ואומנות רבת שנים.

מאז, הדגם מהווה סמל של חדשנות, המתכתב עם אמנות, מוזיקה, אדריכלות וספורט שהפך לאייקון תרבותי. הספר עוקב אחר הסערה שעורר הדגם עם תחילת שיווקו ב-1972, לראשונה כיסוי פלדת אל-חלד בעבודת יד שטופלה והועלתה לדרגת זהב.

בהשראת השינויים התרבותיים, האמנותיים והתעשייתיים של שנות ה-60 ותחילת שנות ה-70, השעון שצפה את פני העתיד, חזה סגנון חיים פעיל המבשר את תחילתה של שענות העילית המשלבת ספורטיביות ותחכום מעודן.

פרינס גם טבע את המונח "דור ה-Royal Oak"-קבוצת אניני טעם בשעונים שבגרו לאחר השקת הדגם, ושהישגיהם משקפים את התנועה הגלובלית והתרבותית שהעניקה את ההשראה לדגם ביניהם: הקומיקאי האמריקני קווין הארט, הדוגמנית אל מקפירסון, המוסיקאי הבריטי מארק רונסון, הארכיטקט הדני ביארק אינגלס, הטניסאית סרינה וויליאמס, השחיין המדליסט הסיני נינג זטאו ועוד. הספר משקף את השילוב הבלתי מתפשר של מורשת וחדשנות של שני המותגים, כמו גם את התשוקה הנלהבת שלהם לאומנות, דיוק ומצוינות.

זמן יוקרה ספר חדש לאודמר פיגה. רפי דלויה,
זמן יוקרה ספר חדש לאודמר פיגה/רפי דלויה

קאם בק אופנתי

המותג סמפל שהקימו ב-2008 האחיות עינב זיני ונופר שפר ועשה הפסקה של כמה שנים, עושה קאם-בק לאחר שהשתיים נפרדו עסקית.

כעת נופר לקחה תחת ידיה את הובלת המותג ועיצוב הקולקציה שעוצבה בהשראת תחנות חייה. אלמנטים של כוכבים המככבים באבזמים שעוצבו ויוצרו במיוחד עבור המותג, הדפסים בצבע שחור, כסף וזהב בהשראת הדפסי פרחים שהקיפו את שפר בילדותה וצבעוניות של גוני חמרה וירוק זית.

בקולקציה מככבים הדפסים של הזמר זהר ארגוב ושלל הוריה ביום חתונתם, על חולצות טי ועל סווטשרטים. התכשיטים והאבזמים עוצבו במיוחד לקולקציה והם כוללים סמלי כוכבים כמו, ונוס מארס ומרקורי.

נופר משלבת משחקי אלמנטים מהעולם המחויט לבין בדים רכים ונשיים כמו משי ותחרה, גזרות מחויטות מהעולם הגברי לצד שמלות נשפכות ונשיות, פריטי קז'ואל כמו מכנסי ג'ינס וחולצות טי וסווטשרטים, ושמלות קוקטייל. הבדים: עור, משי, צמר, ויסקוזה, וסריגים שנארגו במיוחד באיטליה עבור הקולקציה עם האותיות SM. מעצבת הנעליים שני מיפאנו , נעלי "אימלדה" וכל הנעליים השטוחות על המסלול הם פרי שתוף הפעולה הזה, התיקים כולם עוצבו על ידי כמו שאר האקססוריז והתכשיטים

קאם בק אופנתי מותג סמפל חוזר. רון קדמי,
קאם בק אופנתי מותג סמפל חוזר/רון קדמי

יופי מחויב לקיימות

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, משיק את Lift+ BOTOLOGY ליפט+ בוטולגי- סדרת אנטי-אייג'ינג חדשנית פורצת דרך אשר פותחה במעבדות דיאדרמין, כאלטרנטיבה לקמטים עם 92% רכיבים ממקור טבעי ופורמולה הפועלת לצמצום קמטים בעור הפנים הכוללת 3 אלמנטים הנלחמים בהזדקנות העור: רכיבים פעילים ממקור בוטני המוכרים כפאררקרס, תה ירוק ותה שחור מותסס, היאלורון ממקור צמחי, רכיבים פעילים לטיפוח העור: חומצת אמינו בוטורית. כמחוייבות לקיימות, הרכיבים ממקור טבעי, האריזה והבקבוק ידידותים לסביבה, אריזת הנייר החיצונית עשויה מחומרים ממוחזרים והבקבוק מזכוכית ממוחזרת.

הסדרה מעניקה לעור הפנים תוצאות מוכחות והיא כוללת: סרום יופי ללילה ליפט+ בוטולוגי Diadermine Lift+ Botology Beauty Sleep Serum; קרם יום ליפט+ בוטולוגי Day cream Diadermine Lift+ Botology; קרם לילה ליפט+ בוטולוגי - Night cream ` Diadermine Lift+ Botology; קרם עיניים ליפט+ בוטולוגי Eye cream Diadermine Lift+ Botology. להשיג ברשת סופר-פארם בפריסה ארצית בסניפים ובאתר.

יופי מחויב לקיימות סדרה חדשה ל Diadermine. יח"צ,
יופי מחויב לקיימות סדרה חדשה ל Diadermine/יח"צ

קטנים ומועילים

מותג ד"ר קיי לאימהות ולילדים המציע סדרות מוצרים המבוססים על תמציות צמחים, משיק מידי שנה תמציות מרכיבים טבעיים לכל שלבי החיים אשר פותחו בשיטת הכנה דינמית וייחודית המאפשרת לשמור על האיכויות הגבוהות של תועלות הצמח במטרה להביא לריפוי עצמי.

כעת המותג משיק את ערכת ה"תיקצ'יק" המבוססת על תמציות מרפא מהטבע וכוללת 5 בקבוקונים בגודל 10 מ"ל באריזה מיוחדת, שיוצרה במהדורה מוגבלת ונמצאה בעלת השפעה חיובית במקרים של עקיצות יתושים, כוויות שמש, כוויות מדוזה, כאבי בטן, בחילות, ועוד.

הערכה כוללת את הפיקצ'יק המבוסס על צמח הפלטנגו (לחך), אאוצ'יק המבוססת על צמחי לוונדר, קמומיל ופלטנגו, הטונציק שמבוסס על צמח האבגר, כוויצ'יק שמבוסס על תרכובת סרפד, קלנדולה ופלטנגו והויטלציק המבוסס על אכיניציאה, קמומיל ושום.

קטנים ומועילים מהדורה מוגבלת למותג ד''ר קיי. יח"צ,
קטנים ומועילים מהדורה מוגבלת למותג ד''ר קיי/יח"צ

ארגן לשיער

סדרת שמפו ומרכך קרליין 10, מתרחבת ומתחדשת עם שמפו ומרכך מבוססים על פורמולה המועשרת בשמן ארגן העוטף את השיער בלחות, מעניק גמישות ורכות ובטכנולוגיית פרוטאין המשי-נוסחה מתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת העוטפת את השיער ברכות באמצעות רכיב פרוטאין משי המזין את השערה, מצפה בלחות ומעניק זוהר וברק לאורך זמן.

הפורמולה מועשרת בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק. לא נוסה על בעלי חיים. להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובחרות.

ארגן לשיער קרליין 10 עם שמן ארגן. טל אזולאי,
ארגן לשיער קרליין 10 עם שמן ארגן/טל אזולאי

מלקטים בקרביץ

קרביץ, הרשת הגדולה ומהמובילות בישראל, יוצאת בשת"פ ראשון מסוגו עם אפרת לקט ומשיקה קולקציה ייחודית ומרהיבה "קרביץ X אִמיָּא מאמנת".

לקט שכתבה את הספר "אימא מאמנת", מציגה גישת הורות שסוחפת רבים מההורים בישראל וקולקציה זו מציגה ידע וכלים, שפותחו במטרה להעניק להורים אפשרות לבסס תקשורת טובה במשפחה ופרקטיקות הוריות נוספות.

הקולקציה משלבת מוצרי נייר לשימוש הורים וילדים לצד מוצרי לייף סטייל שמאפשרים להורים לקחת רגע לעצמם, ולשתות את הקפה שלהם חם. הקולקציה איכותית ובמחיר נגיש וניתן להשיגה בגוני שחור, לבן ואדום. על גבי כל פריט מהקולקציה מוצג הידע והכלים שמעניקה לקט בהתאמה מושלמת לתוכן ולמהות המוצר.

בין הפריטים: לוח שנה, יומן שנה, בקבוקי שתייה, כוס תרמית, כרטיסי ברכה, מחברות ועוד. להשיג בסניפי קרביץ ברחבי הארץ ובאתר.

מלקטים בקרביץ אפרת לקט×קרביץ. יח"צ,
מלקטים בקרביץ אפרת לקט×קרביץ/יח"צ

העולם של גוצ'י

רשת אירוקה, יבואנית מותגי משקפי שמש וראייה, משיקה את קולקציית סתיו-חורף 2023 -2022 של מותג האופנה הבינלאומי גוצ'י-בית האופנה האיטלקי ומותג היוקרה האיטלקי מהגדולים בעולם.

על הניהול הקריאטיבי של המותג אלסנדרו מיקלה שעשה מהפכה מאז כניסתו לתפקיד ב-2015. לאורך השנים המותג ייצר עשרות פריטים ואלמנטים אייקוניים שהכפו לחלק מסמלי הסטטוס העולמיים.

משקפי גוצ'י עשירים בפרטים עיצוביים, צבעים וסמלים, העדשות נעות מעדשות כהות ושחורות ועד לעדשות צבעוניות המתכתבות עם טרנד הצבעים הנועזים שממשיכים מהקיץ לסתיו.

הקולקציה עוצבה לנשים ולגברים המבינים אופנה, שוברים מוסכמות ומחפשים להכתיב את הטרנד האופנתי הבא בזירות החברתיות. גוני הקולקציה נועזים וגם קלאסים כמו ירוק, שחור ושמנת.

בעיניים של גוצ'י קולקציית משקפיים חדשה באירופה. יח"צ,
בעיניים של גוצ'י קולקציית משקפיים חדשה באירופה/יח"צ

דרופ נוצץ

רשת "אימפרס" רשת חנויות לתכשיטים ושעונים מקבוצת רולטיים, יבואנית מותגים בינלאומיים מובילים, משחררת דרופים נוספים לחמשת קולקציות תכשיטי הזהב המשובצים יהלומים ביניהן: Classic collection-קולקציית תכשיטים ליום יום; Fancy collection - תכשיטי זהב ויהלומים שהם מאסט האב; Glam collection -הקולקציה הזוהרת בשילוב יהלומים ואבני חן; Luxury collection-הקולקציה יוקרתית; Prestige collection-קולקציית תכשיטי יוקרה של מותגים בינלאומיים. בכל קבוצה מגוון עיצובים ושיבוצים.

דרופ נוצץ באימפרס. שי פרנקו,
דרופ נוצץ באימפרס/שי פרנקו

כשיוון מגיעה הביתה

אפליקציית Yango Deli מצרפת לשורותיה את המותג האהוב 'גרקו' ומציעה ללקוחותיה פריטים ומטעמים טריים מבית 'גרקו'. השקת השת"פ הייחודי והרחבת היצע המוצרים מתבצעים כחלק מצמיחתו בישראל של שירות האונליין החדיש, וברוח חזונה של החברה להביא את המותגים האהובים לבית הלקוח, בזמן קצר.

מוצרי ומנות 'גרקו' מופיעים בקטגוריה חדשה באפליקציה, במראה של חנות בתוך חנות, תחת השם 'גרקו', ותכלול מגוון רחב של רבי המכר האהובים של המסעדה והמעדנייה: אוכל מוכן, סלטים, פיתות קפואות יווניות, תבשילים, מאפים יוונים, מנות חמות וקרות ועוד ביניהן: סלט כבדי עגל יווני, לביבות ארטישוק, מוסקה טבעונית, חציל ממולא בשר, קוטופולו - תבשיל עוף יווני, גלידות יווניות, משקאות אוזו ועוד, כולם עשויים מחומרי גלם איכותיים וטריים מדי יום, ומתעדכנים אונליין באפליקציה.

קטגוריית 'גרקו' זמינה באפליקציה באזורי החלוקה בתל-אביב, רמת-גן, פתח-תקווה, כפר-סבא ורעננה ותתרחב בהמשך. אפליקציית Yango Deli הושקה כפיילוט ניסיוני לפני קרוב לשנתיים, כאשר ישראל נבחרה כמדינה הראשונה בה הושק השירות החדשני בזירה הבינלאומית. בעקבות ההצלחה הגדולה השירות הרחיב את אזורי הפעילות לאזורים וערים נוספים ברחבי בארץ.

האפליקציה מבית Yango, הביאה בשורה טכנולוגית-צרכנית של שירות סופר אונליין, המספק מצרכים עד הבית במהירות באמצעות טכנולוגיה חדשנית. השירות, מפעיל רשת של "חנויות חשוכות"- חנויות קטנות המשמשות כמחסנים לוגיסטיים למטרות ליקוט ואספקה בקרבת אזורי החלוקה, מהן נשלחות ההזמנות באמצעות שליחים ייעודיים, אשר מגיעות עד פתח הבית תוך זמן קצר מרגע ההזמנה.

באפליקציה מגוון מוצרים מקטלוג של למעלה מ-2500 מוצרים כגון: פירות, ירקות, חטיפים, מוצרים לילדים ותינוקות, משקאות, גבינות, בשרים, תבלינים, טבק, אלכוהול, ציוד לחיות מחמד, מוצרי ניקיון ועוד. בנוסף ניתן להזמין מוצרים נבחרים מבית הדליקטסן והבייקרי.

כשיוון מגיעה הבייתה ינגו דלי. ;אנטולי מיכאלו,
כשיוון מגיעה הביתה ינגו דלי/;אנטולי מיכאלו

חווית הקפה

קפה ג'ו המובילה למעלה מ-20 שנה תרבות קפה איכותי וחווית אירוח ביתי ואינטימי, ממשיכה לחדש בתחום קפסולות הקפה ומשיקה קפסולות קפה אלומיניום חדשות ואטומות לחלוטין לאוויר, השומרות על טריות הקפה באופן מקסימלי.

בזכות טכנולוגיית ''אקסטרה קרים'' הייחודית של כיפת ההידוק, במהלך הכנת הקפה, נוצרת קרמה עשירה במיוחד המאפשרת ליהנות ממיצוי הקפה המושלם של תערובות הגורמה של קפה ג'ו המעניקות חוויית קפה עשירה.

הקפסולות מוצעות במגוון טעמים נבחרים ומתאימות לכל מכונות הקפה תואמות נספרסו. הטעמים: גו'-תערובת הבית המופקת מ-100% פולי קפה מסוג ערביקה מאופיינת בחמיצות ומרירות מאוזנת עם סיומת דבש; אולטרה חוזק-תערובת עוצמתית המופקת מפולי קפה מובחרים בעלת גוף מלא, מרירות מאוזנת וחמיצות עדינה מלווה בטעמי שוקולד מריר; קולומביה-תערובת המופקת מפולי קפה מובחרים בעלת גוף עשיר, מאופיינת במתקתקות בשילוב מרירות וחמיצות מאוזנים; ונילה-תערובת אספרסו מושלמת המופקת %100 פולי קפה מסוג ערביקה, בעלת גוף עשיר, מרירות מאוזנת, טעמים עדינים ורמז אגוזי לוז.

עוד בקפה ג'ו, אייס קפה עם חלב בטעם לאטה בפחית אישית עשוי מתמציות אספרסו וחלב אמיתי. האייס קפה פותח על-ידי מומחי הקפה של ג'ו ובעתיד יתווספו אליו טעמים נוספים. מענה מצוין למטיילים בשטח אשר רוצים לפתוח את הבוקר עם קפה איכותי וטעים ולאוהבי הקפה הקר שרוצים לשתות משקה מרענן בדרך. להשיג ובחנות הקפה הדיגיטלית של JOE באתר ובחנויות הנוחות של דלק.

חווית הקפה החדשים של קפה ג'ו. יח"צ,
חווית הקפה החדשים של קפה ג'ו/יח"צ

עוגיות חלומיות

ומה הולך הכי טוב עם קפה איכותי? עוגייה איכותית, מרבה ישראל-יבואנית העוגייה באריזה הכחולה שזכתה לכינוי "37" ומחזיקה בתואר הנחשק "עוגיית השוקולד צ'יפס הנמכרת ביותר בישראל", משיקה את הקרם דה לה קרם של עוגיות השוקולד צ'יפס, עם קולקציית עוגיות קונדיטוריה חדשה ומשובחת- מרבה פטיסרי-עוגיות שוקולד צ'יפס גדולות ועשירות במיוחד ב-4 טעמים מפנקים.

עוגיות הפטיסרי גדולות בכ-25% מהעוגיות המוכרות, הן עשויות מחומרי גלם הטובים ביותר בהם מוצקי קקאו באחוז גבוה, שילוב של סוגי שוקולד שונים, חמאה ואגוזים ועוד ויש בהן "יותר": יותר שוקולד, יותר קרם ויותר אגוזים, המתבטאים בטעם עשיר ומשובח.

בקולקציית הפטיסרי החדשה 4 טעמים מפנקים במיוחד ביניהם:Patisserie Double Chocolate Cookies-עוגיות פטיסרי דאבל שוקולד צ'יפס גדולות במיוחד, עם חומרי גלם משובחים משובצות בנטיפי שוקולד חלב ושוקולד מריר גדולים; Patisserie Nougatelli Cookies- עוגיות פטיסרי נוגטלי לפי מתכון איטלקי מסורתי, עם נטיפי שוקולד מריר משובח ובמילוי נדיב של קרם עשיר מאגוזי לוז; Patisserie Soft Muffin Cookies-עוגיות פטיסרי מאפין רכות גדולות במרקם רך משובצות בכפתורי שוקולד משובח מ-3 סוגים: שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקולד מריר; Patisserie Fully Coated Cookies-בקרוב, עוגיות פטיסרי מצופות שוקולד, גדולות ומפנקות משובצות נטיפי שוקולד ובציפוי מלא של שוקולד משובח (סה"כ 49% שוקולד). להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

עוגיות חלומיות מרבה פטיסרי. יח"צ,
עוגיות חלומיות מרבה פטיסרי/יח"צ

נקניקיות וליהנות

מותג מוצרי הבשר צ'ורי, נולד במטבחם הביתי של צוות קרניבורים שנהג להיפגש בפסטיבלי בשר בשטח וחבר ל"מרכז הבשר", וביחד הם מייצרים ליין מוצרי בשר טחונים מנתחים שלמים ואיכותיים ללא תוספות כמו: נקניקיות בטעמים מיוחדים, קבבים, המבורגרים ומוצרים נוספים. נקניקיות צ'ורי-מוצר הדגל של המפעל, הן נקניקיות שמיוצרות מנתחי בשר בקר מובחרים כמו: בריסקט, אסאדו וצלעות, טלה ועוף, בתוספת ירק ותבלינים טהורים בלבד.

המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים, צבעי מאכל, עמילנים, סוכר וגלוטן. כל נקניקייה בסדרה ייחודית בטעמה, ויצירתית באופייה וגם השמות: נסרין-נקניקייה פיקנטית בסגנון מזרח תיכוני, בשילוב נתחי בקר וטלה, עם פלפלים חריפים, פטרוזיליה ותבלינים; סימה-נקניקייה בסגנון ישראלי אסלי, עשויה נתחי בקר בטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה;

ליליאן -נקניקייה בסגנון מרגז מרוקאי, עשויה נתחי בקר, חריפה, עם 4 סוגי פלפל חריף; ג'ולייט-נקניקייה בסגנון אירופאי קלאסי, מנתחי בקר, עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום; ויקטוריה-נקניקייה בסגנון דרום אמריקאי, מתובלת בעשבי תיבול, וחומץ; סביליה-נקניקיה סלסיצ'ה בסגנון ספרדי אנדלוסי מנתחי בקר בטעמים מעושנים, עם נגיעת פלפל קאיין, זרעי כוסברה ופפריקה; מרסל-מיני נקניקיות מרגז מנתחי בקר בסגנון מרוקאי וגם נקניקיות מבושלות לילדים מנתחי פרגית ועוף שלמים ותבלינים טהורים.

המארזים עברו לאחרונה מיתוג מחדש, צעיר, חדשני וצבעוני, עם אריזת וואקום השומרת על איכותם וטריותם. המוצרים ידידותיים לתזונת פליאו. להשיג בקצביות ובמעדניות נבחרות ברחבי הארץ.

נקניקיות וליהנות מותג ציורי מתרחב. אפיק גבאי,
נקניקיות וליהנות מותג ציורי מתרחב/אפיק גבאי

לטיול יצאנו

חברת GoNature מציעה לצאת לטבע עם כלים רב-פעמיים לשטח, במגוון המוצרים: סט פיקניק ל-6 אנשים: נטול BPA עם 30 פריטים בקופסה רב-שימושית שיכולה לשמש כמיכל לסלטים פסטה וגם צלחות, כוסות, וסכו"ם במגוון צבעים;

ערכת קפה הכוללת כירת גז לשטח-סוגים שונים בהתאם לערכה, פינג'אן, שני מיכלים לקפה/תה/סוכר, מיכל גז שסתום, 3 כוסות בלתי שבירות או כוסות נירוסטה-בהתאם לערכה, כפית, תיק נשיאה ייעודי ומשחק שש בש/דמקה מכונת אספרסו אישית NS Minipresso מותאמת לקפסולות נספרסו. להשיג באתר ובחמיות ורשתות למטיילים.

לטיול יצאנו כלים רב פעמיים של gonature. יח"צ,
לטיול יצאנו כלים רב פעמיים של gonature/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully