וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת אופנת הספורט JD SPORTS מתרחבת ומשיקה חנות חדשה באשדוד

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 11:24

JD SPORTS רשת אופנת הספורט הבינלאומית ממשיכה להתרחב ופותחת חנות רביעית במספר, הפעם במתחם סטאר אשדוד בשווי השקעה מוערך של 2.3 מיליון שקל. החנות החדשה תשתרע על פני שטח של כ- 430 מ"ר. בכוונת הרשת, לפתוח 2 חנויות נוספות לצד אתר סחר, וזאת עד סוף שנת 2022

חנוות חדשה, 4 במספר, לרשת אופנת הספורט JD. נדב גארב,
חנוות חדשה, 4 במספר, לרשת אופנת הספורט JD/נדב גארב

רשת אופנת הספורט JD SPORTS מתרחבת ומשיקה חנות חדשה במתחם סטאר באשדוד, אשר תשתרע על פני שטח של כ- 430 מ"ר. החנות עוצבה בהתאם לקונספט הריטייל הייחודי של הרשת הבינלאומית והושקעו בה כ-2.3 מיליון שקל.

JD Sports הינה רשת קמעונית מהמובילות בעולם בתחום אופנת הספורט והסניקרס, בעלת ותק של מעל ל- 40 שנים ומציעה את הקולקציות העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם כדוגמת: נייקי, אדידס, VANS, הוגו בוס, EA7, קונברס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, צ'מפיון, ריבוק, דה נורת' ועוד.

סניף רביעי ל-JD SPORT. נדב גארב,
סניף רביעי ל-JD SPORT/נדב גארב

שירן וינטר סיבוני, סמנכ"לית השיווק של JD בישראל: "אנו שמחים לפתוח את החנות הרביעית שלנו בסטאר אשדוד כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של רשת JD לשנים הקרובות עליה הכרזנו עם החדרת רשת JD בישראל, עד סוף שנת 2022 JD תפתח 2 חנויות נוספות לצד אתר סחר"

הרשת מובילה חווית קנייה חדשה ומלאת אנרגיה ללקוח, החל בעיצוב הייחודי של החנויות, חדשנות דיגיטלית ואסטרטגיית מולטיצ'אנל דינאמית הכוללת אתר סחר מוביל, אפליקציה ייחודית ומועדון לקוחות.

JD sports היא חלק מקבוצת JD - קמעונאית רב-ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה המתמחה באופנת ספורט והנעלה. לקבוצת JD למעלה מ-3,300 חנויות על פני 29 מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארה"ב, אירופה ואסיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חנות jd sports במתחם סטאר אשדוד. נדב גארב,
חנות jd sports במתחם סטאר אשדוד/נדב גארב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully