וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טעימות: המוצרים החדשים על מדפי הסופר

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 15:06

אלו המוצרים שהושקו לאחרונה ועלו על מדפי הסופר. אם עוד לא הספקתם להכיר ולטעום - זה הזמן

טונה בטעם מודגש

מותג הטונה המוביל באיטליה, ריו מרה, משיק מוצר חדש: נתחי טונה בשמן זית כתית מעולה בטעם מודגש.

מדובר בנתחים של טונה בהירה מסוג skipjack tuna שנבחרים בתהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים. נתחים אלו מוגשים בשמן זית כתית מעולה שהינו באיכות גבוהה ביותר, בעל חמיצות נמוכה בשיעור של עד 0.8% ומאפשר לצרכנים בכל הגילאים לצרוך תזונה בריאה ומזינה וכן מעניק לנתחי הטונה טעם ארומתי מודגש המתאים לחיך הים תיכוני.

נתחי טונה בהירה בשמן זית כתית מעולה של ריו מרה משדרגים כל כריך או ארוחה, ניתן לשלב אותם בפסטות ובסלטים והם טעימים במיוחד כארוחה קלה ואף כנשנוש בין הארוחות או ביום העבודה.

משווק במארז שלישייה של 240 גר'. מחיר מוערך לצרכן: מארז שלישייה 240 גרם - 28 שקל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות

קמפיין ריו מארה. יח"צ,
קמפיין ריו מארה, טונה עם שמן זית כתית מעולה בטעם מודגש/יח"צ

בוכים על שמן שנשפך

חידוש נוסף בגזרת הטונה, מותג הפרימיום הספרדי Cavlo מצטרפת למגוון המוצרים ביבוא של קבוצת ויסוצקי.

המותג Calvo מגיע לישראל עם מגוון מוצרי טונה כמו טונה בשמן זית, טונה ברוטב עגבניות ומגוון סלטי טונה עם תוספות ייחודיות למותג כמו: סלט טונה קוסקוס, סלט טונה מקסיקני, סלט עדשים וטונה וסלט טונה קליפורניה עם ירקות.

נתח דג הטונה של המותג, הינו נתח מובחר מסוג yellowfin, איכותי ועסיסי שאינו מתפורר, מה שמעיד על איכות הדג עם צבע טונה הומוגני, עקבי (ללא חלקים בצבעים שונים) ובהיר.

קאלבו מביאים בשורה - טונה ללא צורך בשפיכת שמן זית מיותר, ללא חלקים חדים מפח ומכסה שקל להסיר, משיכה קלה עם מכסה גמיש מתקלף. בזכות פטנט ה-Easy Flip הופכים את האריזה והטונה גולשת לצלחת ללא צורך בסינון שמן ובהוצאה לא נוחה של הטונה.

את טונה Calvo ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה המובחרות.

טונה קאלבו. יח"צ,
טונה קאלבו הספרדית, ללא צורך בשפיכת שמן זית מיותר/יח"צ

טירת צבי משיקה לראשונה פסטרמות ונקניקי פרימיום מהצומח, שפותחו על בסיס חלבון צמחי וימכרו ברשתות שיווק וחנויות ברחבי הארץ.

הפסטרמות והנקניקיות של טירת צבי, בעלות רמות חלבון גבוהות יחסית של 16-29 גרם חלבון ב-100 גרם, והם מגיעים בפריסה דקה, במארז דומה לסדרת הדקניקים.

הפסטרמות הצמחוניות (על בסיס סויה) המיוצרות במפעל טירת צבי יושקו בטעם גריל ובטעם מפולפל במשקל 120 גרם, והנקניקים הטבעוניים (על בסיס חלבון חיטה) המיובאים מאיטליה יושקו בטעם פיקנטי ובטעם מעושן במשקל 100 גרם.

הנקניקים הטבעוניים הם בכשרות גבוהה של ועד הכשרות סטאר קיי ושל רבנות עמק המעיינות, והפסטרמות הצמחוניות הינן בכשרות מהודרת של ועדת מהדרין של תנובה ושל רבנות עמק המעיינות".

לדברי קרן דסקל נתן, מנהלת אגף השיווק של טירת צבי: "הפסטרמות הצמחוניות אשר פותחו כאן בארץ והנקניקים הטבעוניים שאנו משווקים הם מוצרים שפותחו בתהליך טכנולוגי מורכב במטרה להגיע לטעם ולמרקם הקרובים לבשר, תוך הקפדה על ערכים תזונתיים טובים. שוק תחליפי הפסטרמות והנקניקים בישראל הוא מצומצמם מאוד ורוב המוצרים המוצעים אינם כוללים רמות חלבון גבוהות".

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90-16.60 שקלים לאריזה. ניתן להשיג ברשתות המזון ונקודות המכירה ברחבי הארץ.

טירת צבי משיקה פסטרמה מהצומח. יח"צ,
טירת צבי משיקה פסטרמה מהצומח/יח"צ

היוגורט עם הפרי מאירופה

יורו מחלבות אירופה מעמיקה את אחיזתה בשוק היוגורטים בישראל: לאחר שהביאה לשוק הישראלי יוגורט יווני אמיתי, היא משיקה סדרת יוגורטים בתוספת חיידקים פרוביוטיים הידועים כתורמים לפעילותה התקינה של מערכת העיכול.

הסדרה החדשה תכלול יוגורט בטעם טבעי 2.7% שומן ויוגורט עם מחית פרי 2% שומן ב-3 טעמים
סדרת הפרי תכיל יותר פרי בכל גביע מההיצע הקיים בשוק.

מחיר מומלץ לצרכן - 2.90 שקל. להשיג ברשתות השיווק השונות.

סדרת יוגורטים פרו ביוטיים חדשה של יורו מחלבות אירופה.. סטודיו say,
סדרת יוגורטים פרו ביוטיים חדשה של יורו מחלבות אירופה./סטודיו say

שמן זית מותג פרטי

חדש במותג הפרטי של רשת "רמי לוי שיווק השקמה" שמן זית כתית מעולה מספרד 100% (חומציות מרבית עד 0.5%). המוצר מצטרף לכ-6,000 מוצרי מזון איכותיים בסל הקניות של המותג הפרטי ברשת.

מחיר מבצע 13.90 שקל, בקבוק 750 מ"ל.

שמן זית רמי לוי מותג פרטי - המחיר 14 שקל. יח"צ,
שמן זית רמי לוי מותג פרטי - המחיר 13.90 שקל/יח"צ

פיסטוק לשתיה

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה משקה חלב בטעם פיסטוק שמצטרף לקטגוריית משקאות החלב המפנקים.

יטבתה מאז ומעולם מאתגרים את עולם הטעמים ועכשיו, מתחברים לטרנד הפיסטוק ומשיקים מהדורה ירוקה וייחודית של משקה מפנק ועשיר, בטעם מרענן שמתאים לעונה החורפית.

משקל: בקבוק ליטר משפחתי, בקבוק אישי 350 מ"ל. זמין לרכישה ברשתות השיווק.

יוטבתה, משקה פיסטוק. יח"צ,
יוטבתה, משקה פיסטוק/יח"צ

ספרייט אקסטרים

ספרייט, מותג משקאות הלימון-ליים מבית קוקה-קולה והחברה המרכזית למשקאות, משיקה מהדורה חדשה לזמן מוגבל, Sprite Lemon HIT, בטעם לימוני ומרענן במיוחד.

ההשקה מגיעה במסגרת השקות הטעמים העונתיות של המותג, ומצטרפת למדף המוגז בטעמי למון-ליים הכולל את המשקה המוביל ספרייט, ספרייט ZERO וספרייט בטעם לימון-נענע (19 קל' ב- 100 מ"ל) שהושק בשנה שעברה.

ספרייט Lemon HIT, הוא טעם חדש שפותח סביב עולם הלימון רק שהפעם נלקח לאקסטרים - עם ארומה וטעם המבליטים את כל מה שהקהל אוהב בקטגוריה. ההשקה של הטעם החדש כוללת גרסת ZERO Lemon-HIT, ללא סוכר, אשר נותנת מענה לצרכנים המחפשים משקה מוגז ומרענן, טעים וללא קלוריות וסוכר (נושא את תו אי"ל).

ספרייט Lemon HIT וספרייט Lemon HIT ZERO ניתן למצוא באריזה משפחתית ברשתות והסופרים. את מהדורת הזירו ללא סוכר ניתן להשיג גם בבקבוק 0.5 ל'. השיווק החל בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.

ספרייט לימון HIT. יח"צ,
ספרייט לימון HIT/יח"צ

85% מהצריכה היומית

חברת פריניב משיקה מוצר חדש עם אקסטרא מגנזיום - משקה "מים בטעמים" בתוספת מגנזיום. המשקה החדש, בשם WATER XTRA יגיע ב-3 טעמים: לימונענע ,לימון -אפרסק ולימון תפוח. המשקאות יגיעו ב-2 וריאציות, חצי ליטר וליטר.

המוצר החדש מגיע לאחר מחקר ופיתוח של 3 שנים והוא עשיר במגנזיום. מינרל המגנזיום הכרחי לתפקוד תקין של התאים בגוף ולשמירה על תפקודם התקין של השרירים והעצבים. חוסר במינרל זה עלול לגרום להפרעות בקצב הלב ובתפקוד הכליות. בשל המעבר של ישראלים רבים לצריכת מים מותפלים או מסוננים (רוב המים המגיעים לברזים בבתים הם מותפלים) יורדת כמות המגנזיום שבגוף ולכן יש צורך למצוא מקורות חליפיים לכך.

בבקבוק ליטר יש כ-85% מהקצובה היומית של מגנזיום. בבקבוק של חצי ליטר - 42% מהקצובה היומית. WATER XTRA הוא המשקה עם אחוז המגנזיום הגבוה בישראל.

מחיר מומלץ לצרכן לליטר משקה: ,11.90 לחצי ליטר: 8.90 שקל. ניתן להשיג ברשת שופרסל, במכולות ומינימרקטים.

אקסטרא וטר לימונענע. יח"צ,
אקסטרא וטר לימונענע, 85% מצריכת המגנזיום היומית/יח"צ

האספרסו מתפאר בפשטותו

קפה הפרמיום Davidoff עשוי מתערובות קפה ייחודיות של פולי ערביקה מדרום מרכז אמריקה הנדירים והיקרים מבין זני הקפה. מומחי הקפה של Davidoff יצרו לאחרונה 3 תערובות יוצאות דופן:

Davidoff אספרסו 57 - שער לעולם בו הטעם מנצח הכול! קפה המתגאה בטעמים וריחות שילהיבו גם את שותה הקפה המומחה ביותר. כמו כל הדברים הגדולים, היופי של אספרסו 57 מהדהד בפשטותו.

Davidoff יין ארומה - ארומה דקה. תערובת שמבקשת ממך להעריך את עקביות הטעם שלה.

Davidoff ריץ' ארומה - ארומה עשירה. הדהוד לאמונה שאיזון הוא המפתח לשביעות רצון. הגוף החזק והתווים החומציים בקפה עשיר בארומה מזמינים אתכם ליהנות מהרגע בכל לגימה.

המחיר המומלץ לצרכן: 22-23 שקל. משווק בישראל על ידי חברת "סידס רק הטוב ביותר", יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם.

דוידוף פיין ארומה. יח"צ חו"ל,
דוידוף פיין ארומה, המחיר: 22-23 שקל/יח"צ חו"ל

טעימה מפריז

מותג הקפה Nespresso, יצא בשיתוף פעולה עם הקונדיטור והשוקולטייר בעל השם העולמי פייר הרמה, ביצירת קולקציית תערובות קפה במהדורה מוגבלת. הקולקציה החדשה - טעימה מפריז, נוצרה בהשראת הקפה האיכותי של נספרסו בשילוב היצירות הקולינריות והטעמים האקסקלוסיביים של הרמה, ומציעה חגיגה של טעמים מעודנים ומיוחדים.

הקולקציה המפתיעה מביאה את אמנות הפטיסרי העילית אל כוס הקפה ומעמיקה את ההנאה הקולינרית. הטעמים החדשים יהיו זמינים עבור מכונות Vertuo ו- Original.

תערובת אספרסו פריזאי / דאבל אספרסו פריזאי - תערובת הקפה מורכבת מפולי ערביקה ממקור יחיד, היישר מקולומביה. הפולים קלויים בשיטה של קלייה חצויה, המביאה לידי ביטוי טעמים וארומות עציות ודגניות, חמיצות מעודנת ועסיסית. פרופיל פירותי.

תערובת קרם אגוזי לוז - תערובת קפה המורכבת מפולי ערביקה מדרום אמריקה, מתאימה במיוחד כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב. ארומה נעימה ומודגשת של אגוזי לוז קלויים עם תחושת טעם של ביסקוייט מתקתק, אגוז ווניל.

תערובת מקרון פטל - תערובת בטעם פטל עם תווים פירותיים, המורכבת משילוב פולי ערביקה מאמריקה הלטינית ואפריקה. היא מעניקה תחושה מרעננת בפה, המשתלבת עם נגיעות דגנים והטעם המשכר של הפטל. השילוב בין הארומה המתקתקה מרירה של הפטל לטעמי הקפה יוצרים חוויית לגימה מרעננת ומפתיעה. מתאימה כדי ליצור משקאות קפה מפנקים עם חלב.

פייר הרמה הוא צאצא של ארבעה דורות של אופים, שפים וקונדיטורים מאלזס שבצרפת. המוניטין שלו בהבאת טעם ומודרניות לתחום הפטיסרי משתרע על פני צרפת, יפן וארצות הברית, וזיכה אותו בכינוי "פיקאסו של המאפים" על ידי ווג.

לאחר שהצהיר כי "הנאה היא המדריך היחיד שלו", המציא פייר ארמה עולם של ניחוחות, תחושות ועונג. גישתו הייחודית למקצוע השף - קונדיטור הובילה אותו לחולל מהפכה אפילו במסורות העתיקות ביותר, מה שהפך אותו לדמות איקונית בגסטרונומיה הצרפתית. הרמה, שף-קונדיטור ושוקולטייר, זכה בתואר השף קונדיטור הטוב בעולם בשנת 2016 על ידי האקדמיה למסעדות הטובות בעולם, והוא משתמש במומחיות הטכנית שלו, בכישרון וביצירתיות כדי לגרום הנאה לכל חובבי האוכל.

טעימה מפריז nespresso22_rooftop. יח"צ,
טעימה מפריז nespresso22 rooftop/יח"צ

קפה חזק אש

קפה עלית משיק קפסולה חדשה בעוצמה 20 המיועדת לחובבי קפה חזק מאוד בארומה תבלינית, שוקולדית ומעושנת. קפסולה מכילה פולים מהודו שנבחרו בקפידה ועברו תהליך קלייה ארוכה וכהה במיוחד להעצמת טעמי הקפה על מנת לקבל כוס אספרסו אקסטרה חזקה. לא מתאימה לכולם.

איילת אופק, מנהלת התחום הסנסורי בקפה עלית: "תהליך הקלייה הוא שלב חשוב בקביעת אופייה הסנסורי של הקפסולה ולו השפעה רבה על טעם הקפה. המומחיות היא לקלות בדרך שתביא לידי ביטוי את הטעמים המשקפים את מקורות הקפה והטעם הרצוי, ובקפסולה 20 - לקלות באופן שיביא לידי ביטוי טעמים עוצמתיים במיוחד עם איכויות טעם וריח עשירים".

עפ"י נתוני סטורנקסט מצטבר ספטמבר 2022 נתח הקפסולות החזקות (10-15) מהווה כמעט חצי מהמכר הכספי של המותג.

קפסולה 20 חזק אש באדיבות. סטודיו שטראוס,
קפסולה 20: קפה חזק אש/סטודיו שטראוס

הקפה ששובר את השוק

עוד סדרת קפסולות קפה מגיעות מהמותג קרפור: לאחר סדרות השוקולד האיכותי של המותג ושמן הזית במחיר הנמוך ביותר בארץ, קרפור השיקה את סדרות הקפסולות האיכותיות שלה בישראל, עם מחירים שוברי שוק.

מדובר בקפה אספרסו מפולי ערביקה ורובוסטה מובחרים, הארוזים בקפסולות אלומיניום, השומרות על טריות הקפה ומעניקות חווית טעם עשירה וארומטית. מדובר ב- 3 סדרות שונות:

סדרה קלאסית לפי העדפת חוזק הקפה, סדרת קפה בטעמים: בטעמי וניל, קרמל ואגוזי לוז, סדרת קפה מבירות העולם: ברזיל, אתיופיה, לאוס, קוסטה ריקה, קניה וקולומביה

מוצרי קפסולות הקפה מסומנים לפי מידת התאמתם לסוגי המשקה השונים (ריסטרטו, אספרסו ולונגו) וניתן לשלבם בהכנת קפוצ'ינו או קפה לאטה על בסיס חלב או שיבולת שועל. בנוסף, מוצרי קפסולות הקפה מיוצרים על די מיטב יצרנו הקפה בצרפת ובאיטליה ומתאימים לכל מכונות הנספרסו, מה שמעיד על רמת האיכות הגבוהה של המוצר במחיר האירופאי הזול ביותר.

קפסולות הקפה יימכרו במחיר הזול ביותר בשוק, שעומד על 6.9 שקלים בלבד לאריזה ומכיל 10 קפסולות. המוצר נמכר ברשתות SUPER, יינות ביתן ומגה

קפסולות קפה של המותג הפרטי של הרשת הקמעונאית הגדולה, קרפור. באדיבות קרפור,
קפסולות קפה של המותג הפרטי קרפור, המחיר: 6.90 שקל ל-10 קפסולות/באדיבות קרפור

תה עם ערך מוסף

ויסוצקי מובילה את טרנד ה-Benefits הנפוץ בעולם, המסייע לצרכנים לנהל אורח חיים בריא, ומשיקה בימים אלו בישראל את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום.

בסופו של יום אנו זקוקים לטקס מעבר בין היום ללילה: ללבוש פיג'מה, לשמוע מוסיקה נעימה ולהתפנק עם חליטה המשלבת רכיבים צמחיים ייחודיים המעניקים תחושת רוגע ושלווה לפני השינה.

ויסוצקי רקחה חליטות צמחים ופרחים המשלבות רכיבים כמו קמומיל, מליסה, פרחי פסיפלורה, פרחי שומר ועוד, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מתבססת על צמחים שנבחרו בקפידה כדי לייצר שילוב הוליסטי ותערובת הרמונית המותאמת לשתייה לפני השינה.

בסדרת GOOD NIGHT שני מוצרים בטעמים עדינים ומרגיעים: לילה טוב קמומיל לבנדר ולילה טוב קמומיל מליסה.

טווח המחירים לצרכן נע בין 20-23 שקל, בכפוף להחלטת הקמעונאי.

ויסוצקי good night - לילה-טוב. יוסי מור,
ויסוצקי good night - לילה-טוב 20-23 שקל/יוסי מור

מחליפים את הסוכר

מותג הממתיקים המוביל מארה"ב TRUVIA המיוצר על בסיס סטיביה משיק סדרה חדשה של תחליפי סוכר המתאימה לבישול, אפייה ושתייה. תחליף הסוכר נועד לכל מטרה: כתחליף סוכר חום וכתחליף אבקת סוכר.

טרוביה סדרת תחליפי הסוכר החדשים בישראל. יח"צ,
טרוביה סדרת תחליפי הסוכר החדשים בישראל/יח"צ

ללא רגשות אשם?

סדרת פריכיות השוקולד המצ ליחה והאהובה של Fitness מציעה מגוון פריכיות טעימות בציפויים שונים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן וכעת הסדרה מתרחבת עם מוצר נוסף ומרגש: פריכיות Fitness בציפוי קרמל מלוח.

סדרה זו הייתה הראשונה להציע נשנוש מושלם ללא רגשות אשם: פריכית דקה ונימוחה, מצופה בשוקולד, טעימה ומפנקת, הארוזה באריזות אישיות של זוג פריכיות, עד 70 קלוריות בלבד לאריזה.

הנוחות מקסימלית: בכל מארז ישנן שש אריזות אישיות קלות לנשיאה וארוזות בנפרד, לשמירה על הטריות ועל גודל המנה, ומאפשרות להנות מהמוצר בכל מקום ובכל זמן..

ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.

פיטנס קרמל מלוח. סטודיו אסם,
פיטנס קרמל מלוח, נשנוש ללא רגשות אשם/סטודיו אסם

הקפה הוא רק תירוץ? אפשר לוותר עליו

אסם פתיבר האייקוני הוא מותג הביסקוויטים המצליח בישראל עם כ- 70% נתח שוק ונמצא בכל בית. בשנתיים האחרונות אסם חידשו וריגשו את הצרכנים הישראלים עם שתי גרסאות צבעוניות וטעימות של הביסקוויט האהוב: אסם פתיבר ורוד בטעם פטל ואסם פתיבר ירקרק בטעם פיסטוק, שניהם העניקו טעמים וצבעים חדשים לעוגות והקינוחים של חג השבועות.

כעת, לקראת החורף, משיקה אסם את הטעם החדש והמתבקש מאד, אסם פתיבר קפה, ביסקוויט פתיבר פריך וטעים המכיל קפה המעניק טעם וארומה מרגשים.

המוצר החדש זכה להתעניינות רבה וציונים גבוהים במיוחד בקרב פאנל צרכנים.הוא ישדרג כל עוגת ביסקוויטים ויעניק לה את הטעם האהוב של הקפה, כך שכל עוגה תצא ייחודית עם טוויסט מרגש.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

פתיבר קפה. סטודיו אסם,
אחרי הפטל והפיסטוק, פתיבר בטעם קפה/סטודיו אסם

טעם חדש וחורפי נוסף שפתיבר שהמותג פתיבר מציג - תותים בשמנת. שילוב נהדר בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים בטעם תות לקרם מפנק בטעם שמנת.

טעם התות הוא אחד הטעמים האהובים ברחבי העולם במיוחד בחורף, והשילוב של שמנת ותותים הוא שילוב קלאסי להכנת קינוחים ולנשנושים בכל בית. השילוב המושלם של שניהם מגיע כעת בתור עוגיות מפנקות ומתאים עבור ילדים ומבוגרים כאחד.

"ההשקות האחרונות שלנו בסדרת פתיבר פינוקים סחפו את הישראלים וצבעו את הקינוחים של כולנו בצבעים שלא נראו כמותם. הרשת הוצפה בעוגות צבעוניות והדבר שימח וריגש אותנו מאוד.

אנחנו באסם-נסטלה קשובים לצרכנים ומחפשים להעניק להם חוויות טעם וצריכה חדשות ומגוונות.

פתיבר פינוקים תותים בשמנת מושק לאחר מחקר ותהליך פיתוח ארוך, אנחנו נרגשים לקראת יציאתו לשוק. ובטוחים שהצרכנים הישראלים יתרגשו כמונו מהמוצר החדש, וימשיכו להציף את הרשת בתמונות נהדרות של קינוחים והצעות הגשה מעניינות"

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

פתיבר פינוקים תותים ושמנת. סטודיו אסם,
פתיבר פינוקים תותים ושמנת/סטודיו אסם

גלידות נסטלה משיקה תחת סגמנט חבילות הפרימיום לבית שלושה פיינטים מרגשים של המותגים הכי אהובים - מילקה ואוראו.

מותג מילקה מתרחב עם פיינט גלידת מילקה וניל וליבת שוקולד חלב קרמית. כמו כן, פיינט גלידת מילקה קרמל עם ליבת שוקולד עשירה. נוסף על כך, לאוהבי OREO משיקה גלידות נסטלה את פיינט גלידת אוראו עם מיני אוראו ושברי עוגיות.

המחיר לצרכן על פי אתר פרייסז: 19-22 שקל. התכולה: 300 גר'.

פיינטים מילקה ואוראו גלידות נסטלה. יח"צ,
פיינטים מילקה ואוראו גלידות נסטלה/יח"צ

תשכחו מכל מה שאתם יודעים על גלידה, והכירו את הגלידה של העתיד שתשנה את ענף הגלידות בישראל ובעולם. פורמולציה חדשנית שיוצרת גלידה מרכיבים מזינים, במתיקות טבעית ובטעמי גן עדן, ומאפשרת ליהנות ללא פשרות מחוויה מתוקה הטובה לכם וטובה לסביבה.

GANEDEN היא מיזם ישראלי חדש השואף לחולל שינוי אמיתי באופן בו אנו צורכים גלידה, ולהוות אלטרנטיבה נקייה, בריאה לחטא המתוק שלא ניתן לעמוד בפניו. זה לא מדע בדיוני, העתיד כבר פה והוא מתוק מתמיד. המותג החדש מציע שישה טעמי גלידה עם אותו המרקם הענני, הממכר והמוכר מגלידות השמנת עמוסות הסוכר שאהובות על כולם, אלא שהגלידה החדשה מיוצרת עם יותר סיבים, ערכים תזונתיים, ללא מוצרים מן החי, מופחתת קלוריות וסוכר, ומוגשת עם אפס רגשות אשם.

את הגלידות של 'GANEDEN' תוכלו למצוא ב-'פיינטים', מיכלי גלידה בנפח של 473 מ"ל בעשרות נקודות מכירה ברחבי הארץ. טווח המחירים: 35-39 שקל (תלוי בטעם).

גלידת בוזה, אדם זיו. יח"צ,
אלטרנטיבה נקייה, בריאה לגלידה, GANEDEN/יח"צ

עוגת סלים

לליין המוצרים האהובים של סלים דליס מצטרפת סדרה חדשה: סלים דליס FIBER מארז הכולל 5 עוגות עטופות בנפרד באריזה אישית שומרת טריות מועשרות בסיבים תזונתיים ומתאפיינות בכמות קלוריות נמוכה- עד 90 קלוריות לעוגיה, כך הקפה כבר לא מהווה תירוץ לעוגה מפנקת.

העוגות בסדרה מוצעות בשלושה טעמים מעולים לבחירה: בטעם בראוניס שוקולד, בטעם אוכמניות, בטעם לימון.

סלים דליס FIBER - מארז 5 עוגות אישיות של 24 גרם, סה"כ 120 גרם למארז. מחיר מומלץ לצרכן: 10-15 שקל. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

סלים דליס פייבר מרבה=. יח"צ חו"ל,
סלים דליס פייבר מרבה=/יח"צ חו"ל

הויטמינים מהמסטיק

לראשונה בישראל: מנטוס משיקה מסטיק ראשון וייחודי מסוגו בתוספת ויטמינים חיוניים - גומי לעיסה ללא סוכר בטעם הדרים בתוספת ויטמינים: B12, C, B6

בעיתוי מושלם לקראת החורף שבפתח, המותג מנטוס משיק מוצר חדש- גומי לעיסה בטעם הדרים, שבנוסף לטעם המשגע מהווה פתרון מושלם וייחודי לצריכת תוספי תזונה בצורה קלה, נגישה וכיפית.

מסטיק מנטוס האהוב, נמכר בישראל במגוון אריזות ומהדורות שונות ללא סוכר בטעמים מנטה, פירות, תות שדה, אבטיח, ענבים, ודובדבן וכעת גם בטעם הדרים, ולראשונה בישראל בתוספת ויטמינים.

מנטוס: לראשונה בישראל, מסטיק עם ויטמינים. יח"צ,
מנטוס: לראשונה בישראל, מסטיק עם ויטמינים/יח"צ

חוזרים ומפתיעים

אחרי חודשים של ציפייה, עלית חוזרת למדפים עם שחקנים חדשים על המדף: נשנושי פופקורן מתפצחים בפה ועשירים בשוקולד.

נשנושי POPCORN בטעמי מותגי עלית האהובים נשנושי פופקורן מקורמלים ומצופים בטעמי החטיפים האהובים: תחילה יושקו 'פסק זמן' ו'טעמי' ובהמשך 'טורטית' ו'בלונדי'.

חדשנות מרגשת על מדף הנשנושים מדובר במוצר חדשני וייחודי בסגמנט הנשנושים, המגיע באריזה עם פתיחה קלה מהצד, המביא עימו חוויה סנסורית המשלבת מרקם קראנצ'י מתפצח מבחוץ וטעם קרמלי שוקולדי עז ומתפרץ מבפנים.

סדרת ה- POPCORN של עלית מצטרפת להיצע המוצרים הקיים של החברה, ביניהם: סדרת כיף כף מקלות - שוקולד, אגוזים, פצפוצים וסדרת כיף כף פצפצים. מוצרי הפופקורן מיוצרים במפעל בקפריסין.

מועדי השקה: החל מחודש דצמבר יושקו טעמי פסק זמן וטעמי ברשתות השיווק החל מחודש ינואר טעמי טורטית ובלונדי ברשתות השיווק.

פופקורן מתוק של עלית. באדיבות סטודיו שטראוס,
טעמי ילדות: פופקורן מתוק של עלית/באדיבות סטודיו שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully