וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים בתחום הלייף סטייל

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 9:05

מה חדש בתחום הביוטי והלייף סטייל? ריכזנו את הפריטים שעוד לא הכרתם והושקו לאחרונה: המוצרים החדשים שעלו למדפים, הקולקציות לעונה הקרובה והטרנדים המובילים מעולמות הטיפוח, האיפור, האופנה וההלבשה התחתונה

* * * * טיפוח * * * *

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק: סרום יום ולילה במוצר אחד להארה והבהרת כתמי עור ופיגמנטציה ויצירת גוון עור אחיד מסדרת לומילוג'י.

קיימים שלושה סוגים של כתמי עור בהתאם לשלב התפתחות הכתם כאשר השלב האחרון הוא כתם כהה ועקשן יותר. סרום לומילוג'י מהווה פריצת דרך ביולוגית ומעניק טיפול אינטנסיבי מתקדם הנמשך 24 שעות ביממה להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה לכל סוג כתם בכל שלב של התהוותו.

הסרום הכולל שתי פורמולות ליום וללילה מתבסס על טכנולוגיית LED וטכניקות פילינג ובעל תוצאות קליניות מוכחות באופן מיידי.

פורמולת היום מתמקדת בפעולה נוגדת חמצון וכוללת אנטיאוקסידנטים המבהירים ומשפרים את מראה העור ופורמולת הלילה מתמקדת בפעולת פילינג סופר-פעיל וכוללת ג'ל פילינג עדין בעל אפקט החלקה מיידי.

המחיר: 295 שקל. התכולה: 30 גרם. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק באתר: https://www.lierac.co.il

ליראק פריז - לומילוג'י295 שח - סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה. אסף לוי,
ליראק פריז - לומילוג'י 295 שקל - סרום יום ולילה לטיפול בפיגמנטציה/אסף לוי

מותג היופי ג'ייד משיק את: ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER - פריימר מתקן גוון למראה זוהר.

עד לאחרונה הפריימר היה הסוד השמור של המאפרים המקצועיים, אך בזכות משפיעני הרשת חובבי האיפור, הוא החל לקבל חשיפה ושימוש תדיר גם בקרב הקהל הרחב. סוד ההצלחה שלו הוא שכמו רוב הדברים בחיים, גם איפור שנראה טוב במיוחד דורש יסודות טובים וה - X FACTOR במקרה הזה הוא הפריימר.

תפקידו להחליק את עור הפנים ולהפוך אותו לקנבס חלק ונטול פגמים. הוא מסייע בהענקת גוון אחיד ומכין את עור הפנים למריחת המייק אפ.

כאשר המייק אפ מונח על פריימר, הוא נראה טבעי יותר והפגמים כמו גם הנקבוביות מיטשטשים. הוא מונע מהמייק אפ להכנס לקמטוטים והאיפור כולו נראה בוהק יותר. הוא שומר על האיפור לאורך זמן, מונע מהמייק אפ לנזול או להיטשטש, שומר על גוון הברונזר במהלך שעות היום ואפילו על המראה הרענן של הסומק.

מי שמעוניינת להימנע מתחושה של איפור כבד או מעדיפה את המראה טבעי, תוכל תמיד לדלג על שלב המייק אפ ולמרוח רק את ה - ESSENTIALS TINTED RADIANCE PRIMER שיעניק כיסוי אחיד מספיק.

קולקציית הפריימרים של ג'ייד כוללת: פריימר להענקת ויטמינים, לחות ורעננות למראה עור פנים חלק וגימור זוהר, ריימר להפחתת מראה הנקבוביות והענקת עור חלק ואחיד בגימור מט ופריימר מתקן גוון עם פיגמנט צבע עדין המסייע ביצירת גוון עור אחיד ומעניק לו מראה חלק וזוהר.

המחיר המומלץ לצרכן: 149 שקל. ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין. www.gade.co.il

ga-de essentials tinted primer-149 שקל. יח"צ,
ga-de essentials tinted primer. המחיר: 149 שקל/יח"צ

בתקופת החורף, רבים מאיתנו סובלים מאדמומיות וגירויים בעור, בעקבות מזג האוויר הקר והיבש, לכן, קרן ברטוב משיקה בימים אלו את 24H Repair Cream - קרם טיפולי, מרגיע מסייע בהפחתת אדמומיות, סבוריאה ורוזציאה. מסייע בהפחתת גירויים, חיזוק הנימים והגנה של העור, ומיועד לבעלי עור רגיש.

הקרם מפחית באופן ניכר אדמומיות, ומותיר את העור רגוע ועשיר בלחות והוא מיועד לכל מצבי העור, בניחוח עדין במיוחד. בזכות מרקמו הקליל הוא מתאים גם לעור שמן ואקנתי. בחורף הקרם ישקם לנו את העור, ויגן גם מפני יובש וסדקים שהוא עלול לחוות.

המחיר: 450 שקל. ניתן להשיג בקליניקה של קרן ברטוב ובאתר http://www.kerenbartov.co.il/

קרן ברטוב 450 שקל. עדי גלעד,
24H Repair Cream - קרם טיפולי של קרן ברטוב, המחיר: 450 שקל/עדי גלעד

קרם הידיים של Moroccanoil כמו כל מוצרי הגוף של מותג הטיפוח, כולל את המרכיב הייחודי של המותג, שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון ומרכיבים אחרים שאוהבים את העור, כמו חומצה היאלורונית, להזנה ולחות אינטנסיבית.

הקרם מושק כעת באריזה חדשה והנוסחה המחודשת נספגת במהירות, אינה שומנית ומשתלבת היטב עם עור כפות הידיים. הקרם קליל ומעניק לחות עמוקה לעור, וזמין בשישה ניחוחות בהשראת מרוקו הקסומה.

קרם ידיים של Moroccanoil מגיע בשני גדלים נוחים: 100 מ"ל במחיר:70 שקל ו- 40 מ"ל במחיר: 35 שקל.

בין הניחוחות:

Ambiance de Plage: ניחוח חמים ומרומם. מפלט אקזוטי על חוף הים עם ניחוח עלי כותרת של גרדניה וקוקוס.

Ambre Noir: ניחוח עשיר ומפתה. חם ומתובל המשלב ענבר, יסמין והל לבן.

Spa du Maroc: אקזוטי ומשכר. ניחוח סוער בהשראת ספא מרוקאי המשלב תמצית דומדמניות שחורות, פצ'ולי פראי וציפורן זנזיבר.

רכיבים מרכזיים: שמן ארגן, חומצה היאלרונית, חמאת שיאה וקקאו ועוד.

ניתן להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ, טלפון לבירורים: 03-9511086, ובאתר: https://www.moroccanoil.com/il/salon-spa-locator

spa du maroc קרם ידיים של מורוקנאויל, 70 שקל ל-100 מ"ל. יח"צ,
spa du maroc קרם ידיים של מורוקנאויל, 70 שקל ל-100 מ"ל/יח"צ

* * * * אופנה * * * *

מעצב-העל הצרפתי ז'אקמוס השיק לראשונה בוטיק קונספט חדשני בפריז וקולקציית המסלול לסתיו-חורף 2022, המוצגת בימים אלה בחנות, נוחתת בפקטורי 54 במהדורה מוגבלת ובלעדית.

הדגמים המונוכרומטיים מקולקציית "Le Papier", שמוצגים בחנות החדשה, נוחתים בימים אלה בפקטורי 54. ביניהם תוכלו למצוא את הלהיטים הבולטים מהמסלול: תיקים מסדרות במבינו, צ'יקיטו וצ'וצ'ו, כובעי הכותנה עם השוליים הפרומים, סריגים קטנים, מעילים, שמלות בצלליות א-סימטריות וגם שמלת מיני חושפת כתפיים בגוון חול - הנחשבת לדגם המבוקש של העונה.

בנוסף נמכרים עיצובים נחשקים אחרים, המעניקים את החושניות האגבית המזוהה עם כתב ידו של המעצב, כמו קרדיגן ברכיסת שרשרת, סריג חושף כתפיים עם רצועות דקיקות, ז'קטים מחויטים, חצאיות קשר או שמלות ערב נועזות - כולם בצבעוניות של שחור, תכלת, טורקיז, ורוד וסגול.

טווח מחירים: 490-3,690 שקל. הקולקציה החדשה של JACQUEMUS נמכרת בחנויות פקטורי 54
ובאתר https://www.factory54.co.il/

ג'אקומוס סתיו 22. יח"צ חו"ל,
לראשונה: בוטיק קונספט חדשני בפריז למעצה העל הצרפתי ז'אקמוס/יח"צ חו"ל

קולקציית החג שיצאה לאחרונה ל- HOODIES ממשיכה את קו הבייסיק האיכותי של המותג עם נגיעה חגיגית.

בקולקציה, חליפות הבנויות ממכנסיים ובלייזר מבד וופל שעשוי ב80% כותנה. החליפות מגיעות ב-5 גוונים - בז' טבעי, ירוק פלפל, שחור קלאסי, אפור מלאנג' ואפור מרנגו, כאשר המכנסיים של החליפה משלבים תיפורים מחמיאים ושסע קדמי קטן.

עוד בקולקציה בלייזרי כותנה אוברסייז ב-4 צבעי אדמה - ירוק נייטרלי, שחור קלאסי, שמנת ובז' טבעי, לצד מכנסי כותנה, סריגי גולף דקיקים ונשפכים וחולצות גולף

דקות עם הדפסי ALL OVER בסגנון סיקסטיז.. ההשראות לקולקציה מגיעות מהטבע והאדמה והפקת החג צולמה ברוח ההשראות האלו.

הפקת חג hoodies (40). אהוד שגב,
hoodies, קולקציית בייסיק עם נגיעה חגיגית/אהוד שגב

מותג האופנה FOX, בשיתוף פעולה עם חברת דיסני ישראל, משיק קולקציית פוטרים תחת הכותרת wonder of friendship Disney.

בקולקציה החדשה, wonder of friendship, דמויות דיסני ממשיכות ללמד ולהציג את ערך החברות: מיקי מאוס וחבריו שתמיד עוזרים אחד לשני בעת צרה, עליסה בארץ הפלאות שבעזרת חבריה מגיעה למקומות קסומים, לילו וסטיץ' שמלמדים על הערך של חברות ומשפחה, סימבה שבעזרת חבריו עוזר אומץ ועוד.

קולקציית הפוטרים החדשה כוללת כ-30 דגמים שונים מבד פוטר עם או בלי כובע קפוצ'ון, וכן מכנסיים תואמים לחלק מהדגמים. הצבעוניות מגוונת על בסיס צבעים מעושנים, שחור, אפורים למיניהם, אוף וויט וקרם, קרמל, גווני חום, גווני סגולים וורודים מעושנים, ירוק פיסטוק ותכלת.

טווח מחירים: 140-160 שקל. כל הפוטרים - פריט שני ב- 50% הנחה *על הזול מבניהם, *אין כפל מבצעים והנחות. להשיג בחנויות FOX ברחבי הארץ.

פוקס ודיסני קולקציית פוטר - פוטר מחיר 150 שקל  מכנסיים 140 שקל. גיא כושי ויריב פיין,
פוקס ודיסני קולקציית פוטר - פוטר מחיר 150 שקל מכנסיים 140 שקל/גיא כושי ויריב פיין

מותג היוקרה של מעצבת האופנה האיטלקית המפורסמת אליזבטא פראנקי נחת בכיכר המדינה והזכיר לנו שהאיטלקים יודעים לעשות אופנה טוב יותר מכולם.

אליזבטא פראנקי מציגה בחנות את קולקציית סתיו-חורף 23 עם מגוון גזרות קלאסיות, צבעים ייחודיים ובגדים בתפירה עילית.

המעצבת ידועה כפמיניסטית ודוגמה למנהיגות נשית. פראנקי. היא אחת מהחלוצות האמיצות שהוציאה פרוות חיות מהמותג שלה ועברה לפרוות סינטטיות עוד ב-2012.

קולקציות המותג מציגות גזרות קלאסיות ונשיות, בדים איכותיים בתפירה עילית, צבעים ייחודיים וטרנדיים, פרינטים עם נוכחות וכמו גם אקססוריז כמו עגילים, תכשיטים, נעליים ותיקים עם לוגו המותג. המותג משדר ביטחון עצמי ועוצמה נשית.

טווח המחירים לפריטי המותג: 800-10,000 שקל. להשיג בחנות המותג בכיכר המדינה בתל אביב

אליזבטא פראנקי סתיו חורף 23. רונן חריסטופורוב,
אליזבטא פראנקי סתיו חורף 23, טווח המחירים: 800-10,000 שקל/רונן חריסטופורוב

מותג האופנה RESERVED משיק קולקציית סתיו חורף 2022-23 המאופיינת ברומנטיקה אקספרסיבית - בוגרת, מודעת וייחודית.

לצד ההצעות הצבעוניות הקלאסיות של גווני הכאמל, בז', שמנת ושחור מצטרף הצבע האופנתי ביותר של העונה: ורוד לוהט. הצבע האנרגטי הזה מופיע לאורך כל הקולקציה החל ממערכות סרוגות בטכניקת ג'אקארד, מערכות מחויטות או שמלות קוקטייל וכלה במעילים רפויים עם צווארונים רחבים.

הקולקציה מציעה פריטים רכים העוטפים את הגוף שעוצבו בצלליות חדשות ונועזות; תוך התייחסות למוטיבים המוכרים מאופנה גבוהה שאינה רק פונקציונאלית ותועלתנית מובהקת. הניגודים נפגשים בצבעוניות מונוכרומטית ובטקסטורות דומיננטיות כמו לדוגמה: בד ג'קארד צפוף מאזן בד רשת רך או פריטים עם נפח מוגדל בגזרות צמודות ובטקסטיל דומיננטי. קווי המחשוף מוגדר בקווים חדשים ומושך את תשומת לב העונה.

שילובים נועזים של ורוד ושחור, טקסטורות מגוונות וצלליות מנוגדות, זהו חזון של רומנטיקה עכשווית: אקספרסיבית וללא פשרות. הסטיילינג בקמפיין מודגש על ידי טוטאל לוק מונוכרומטי, הממקד את תשומת הלב בגימורים האיכותיים, במגוון של בדים כגון: בד ג'קארד לא אחיד, תחרה צפופה, בד מבריק, שיפון שקוף או צמר פרוותי.

הקולקציה מלווה באקססוריז בולטים ובעלי נוכחות: גרביונים צמודים בצבע ורוד אנרגטי, מגפונים בצבע לילך ושחור, מגפיים בגובה ברך מבריקים במרקם עור תנין או נעלי פלטפורמה מרופדות בסאטן, תיקי בד בסגנון הבארוק, תיק חצי עגול קטן שניתן לענוד עם רצועה ליום יום או כדגם ערב, לצד תיקים לאירועים מיוחדים בתוספות נוצות מלאכותיות.

המחירים:
שמלות וחצאיות: החל מ-120 שקל
מכנסיים: החל מ- 170 שקל
חולצות/עליוניות: החל מ- 90 שקל
טופים: החל מ- 100 שקל
ז'קטים: החל מ- 200 שקל

להשיג ברשת ריזרבד ובאתר: https://reserved-il.com/

ריזרבד עליונית 200 שקל וחצאית 160 שקל. יח"צ חו"ל,
ריזרבד עליונית 200 שקל וחצאית 160 שקל/יח"צ חו"ל

חברת Salomon שהוקמה בצרפת בשנת 1947 כיצרנית מגלשי סקי והרחיבה את פעילותה לביגוד והנעלה לספורטאים, לרצי שטח וכביש ולמטיילים, משיקה נעלי ריצה לגברים/ נשים - SONIC 5 BALANCE.

הנעל ורסטילית, רכה ומבטיחה יציבות וריצה ללא זעזועים בעזרת רכיב ה- optivibe שבסוליה אשר ממזער את הרטט ומגביר את האנרגיה החוזרת בכל צעד. גפת הנעל עשויה רשת לאוורור מקסימלי ומצוידת בטכנולוגיה אשר עוטפת את הרגל ומונעת תזוזות בתוך הנעל, מורידה עומס ובעקבות כך מפחיתה את עייפות השריר.

תכונות נוספות שמציע הדגם החדש: רספונסיביות - גמישות ותחושת ריחוף עם כל פסיעה ותנועה בטוחה - הנדסת הנעל מספקת תנועה יציבה יותר בכל צעד.

המחיר: 399 שקל. להשיג בחנות המותג בנמל ת"א, באתר ובחנויות הספורט המובחרות. אתר המותג www.salomon-pro.co.il/sonic-5-balance

berlin_salomon_2021 salomon sonif 5 balance מחיר 399 שקל. סלומון חול,
berlin salomon 2021 salomon sonif 5 balance מחיר 399 שקל/סלומון חול

מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS מציג את קולקציית ההנעלה לנשים לסתיו חורף 2022-23 שנחלקת לשתי קטגוריות מרכזיות.

קטגוריית LIFESTLE:

MARK NASON - קולקציית נעלי הפרימיום בשיתוף פעולה של המעצב האמריקאי מארק נייסון בהשראת זרם הרוק אנד רול של הסבנטיז.

UNO - הקולקציה שהפכה לבסט סלר עולמי, משלבת אופנה וטרנדים לצד נוחות, בעלת כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam® - טכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, ושומרת על אוורור הרגל לאורך כל היום.

STREET - קולקציה השואבת השראה מהטרנדים החמים ומאופנות רחוב משתנות ומשלבת נעלי סניקרס עם צבעים זרחניים וגזרות שונות, עקבי וודג' ועוד.

קבוצת Performance: נעליים מקצועיות לכל פעילות ספורטיבית אפשרית החל מהליכה וריצה בחדר הכושר עד הליכות וריצות במרתונים ובשטח, אימונים בחדר כושר ומחוצה לו ועוד.

GORUN - הקולקציה עושה שימוש הטכנולוגיות בכל חלקי הנעליים - גפה, רפידה וסוליה. הסוליות עמידות יותר, סופגות השפעה ומגנות על כף הרגל, ובו זמנית גם קלות משקל.

Glide-Step - שילוב בין אופנה לחדשנות טכנולוגית. הסוליה גמישה, בעיצוב גיאומטרי מיוחד המספקת שיכוך, תאוצה טבעית ותמיכה בכל צעד.

GOWALK - קולקציה ייעודית של נעלי הליכה עם טכנולוגיה חדשנית התומכת בהליכה ממושכת.

טווח מחירים: 220-450 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר https://www.skechers.co.il/ ובחנויות הנבחרות.

סקצ'רס_ מחיר נעל 240 שקל. עופר חג'ייב,
סקצ'רס, מחיר הנעליים: 240 שקל/עופר חג'ייב

* * * * הלבשה תחתונה * * * *

מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA משיק את קולקציית SUMMER DREAMING החדשה: קולקציית קפסולה יוקרתית עם מגוון פריטים רומנטיים ועדינים לצד דגמים יותר נועזים.

קולקציית SUMMER DREAMING משדרת מראה סקסי, מאופק ויוקרתי מהרגיל. ניתן לזהות בקולקציה נגיעות מהקו האופייני למותג המשלב פריטים רומנטיים ועדינים כמו בייבי דול סאטן בשילוב תחרה רומנטית מעודנת, חזיות בלקונט מרופדות ולא מרופדות בשילוב תחרה, ברלט תחרה בשני גוונים עם בטנת כותנה עדינה, ריפוד נשלף וכתפיות מתכווננות להתאמה מרבית.

לצד זאת, מציג המותג הישראלי FEMINA דגמים יותר נועזים וסקסיים כמו תחתונים בגזרה ברזילאית התואמים לברלט מעוטר תחרה, חזיות מרופדות בגזרת מחוך מעוטרות תחרה דרמטית ובגד גוף שחור עם תחרה עדינה.

טווח מחירים: 50-300 שקל. טווח מידות: XS-L / 75DD-75B. ניתן להשיג ברשת חנויות FEMINA בפריסה ארצית ובאתר המותג - https://www.femina.co.il/

summer dreaming femina בר רפאלי. אייל נבו,
בר רפאלי ל- summer dreaming femina, טווח מחירים: 50-300 שקל/אייל נבו

* * * * אביזרי אופנה * * * *

קולקציית משקפי הראיה של המותג "קרולינה הררה", המאופיינת במסגרות אלגנטיות עם נוכחות גבוהה תהיה זמינה לרכישה בישראל, בכל סניפי רשת אופטיקה הלפרין.

הרשת משיקה את קולקציית משקפי הראיה של המותג היוקרתי, שתכלול כ-50 דגמים חדשים של מסגרות אופנתיות.

בקולקציה החדשה של קרולינה הררה קיימים דגמים לנשים, מפלסטיק איכותי בסגנון חתולי ועגול בשילוב של מספר צבעים בכל מסגרת, שילובים של גוונים שקופים - חומים, ורוד עתיק, בורדו, וורוד בהיר, שילובים של אלמנטים ממתכת על המוטות ועיצוב עגול ומיוחד בסופיות של המוטות.

בנוסף, בין דגמי הקולקציה ניתן למצוא מסגרות מתכת בעיצובים מיוחדים בשילוב פנינים אמיתיות חרוזות על המוטות, שילוב צבעים מט ומבריק בגוונים מיוחדים, קרם בורדו ורוד עתיק וכן בצבעים קלאסיים כגון חום ושחור.

טווח המחירים של הקולקציה היוקרתית ינוע בין 1,160 שקל ל-1,920 שקל, ניתן להשיג את הקולקציה ב-125 סניפי רשת אופטיקה הלפרין ברחבי הארץ.

קרולינה הררה לאופטיקה הלפרין, המחיר: 1460 שקל. יח"צ,
קרולינה הררה לאופטיקה הלפרין, המחיר: 1,460 שקל/יח"צ

מותג משקפי השמש הבינלאומי Oakley מציג GAMING TO CHOOSE - סדרת משקפי גיימינג ייחודית בעלי מסגרת מתקדמת ומשקל קליל המיועדת להרכבה המתאימה גם לכאלה הצריכים עדשות עם מרשם וגם כאלה ללא מרשם.

רצף סגרים והגבלות תנועה, שהות מתמשכת במרחב הפרטי והימנעות מאינטראקציה חברתית, שלחו רבים לבלות את זמנם הפנוי בקונסולות ובמשחקי המובייל, שסיפקו משב רוח מרענן, וייצרו במקביל את אחת התקופות הפורחות שידע הענף מאז ומתמיד.

המשקפיים מעניקים נוחות משופרת, מאפשרים לשחק יותר זמן ומגבירים את זמן התגובה. עדשות OAKLEY PRIZM GAMING™ 2.0 מותאמות באופן ייחודי כדי להחליש את האור ממסכי OLED ומסכי LED עם טכנולוגיית סינון אור כחול שנועדה להפחית 30% מהאור הכחול.

האתגר ביצירת עדשה בטכנולוגיית סינון אור כחול הוא בכך שהיא יכולה לגרום לעדשה מראה צהוב מורגש. עדשות רבות בשוק ללא הגוון צהוב אינן חוסמות כמויות משמעותיות של אור כחול. באוקלי הצליחו להתמודד עם אתגר זה וליצור עדשה שלא דומה לשום דבר אחר בשוק.

טווח מחירים: 600-1200 שקל. ניתן להשיג בארץ בחנויות משקפי השמש והאופטיקה המובחרות והמורשות בישראל.

אוקלי קוקלציית גיימינג. יח"צ חו"ל,
אוקלי קולקציית גיימינג, טווח מחירים: 600-1200 שקל/יח"צ חו"ל

אירוקה, רשת המשקפיים המובילה בישראל ממשיכה את המסורת לקידום אמנים צעירים, לאחר הצלחת שיתוף הפעולה המתוקשר עם בוגרי שנקר ובוגרי בית הספר לצילום של רון קדמי, משיקה פרויקט המשך ומיוחד עם מגמת ניהול סושיאל של רון קדמי לשנת 2023.

במרכז הפרוייקט "משקפיים לסושיאל" שמונה את הסטודנטיות: מאיה תידהר, ליאת בר, ג'ני, מיכל גלשטיין, יוכי סולומונוב, עופרי ווטוארי, הילה בלו, הודיה ביטון, ליהי שמש- כולן סטודנטיות בית הספר לסדנת ניהול סושיאל לעסקים ומותגים, שקיבלו זוג משקפיים מהקולקציה החדשה לסתיו 2023 של אירוקה ואת החופש ליצר את התמונה האולטמטיבית.

כל אחת הביאה את עולמה הפנימי והאישי לכדי קומפוזציה ותמונה. כל תמונה מעבירה מסר אחר ומייצגת עולם שונה של דימויים.

הפרויקט יעלה החודש (אוקטובר) ברשתות החברתיות במגזינים ואתרים מקוונים. בפרויקט נבחרו מספר מותגים בינלאומיים של משקפי שמש וראייה, ממיטב קולקציית אירוקה לסתיו 2023.

את הדגמים שמשווקת הרשת ניתן להשיג בכל אחד מ-50 סניפי הרשת ברחבי הארץ.

אירוקה ממשיכה לתמוך באמנים צעירים. הודיה ביטון,
אירוקה ממשיכה לתמוך באמנים צעירים/הודיה ביטון

מותג תכשיטי הצ'ארמס האיטלקי DoDo, משיק משחק הפכים נוצץ בשמיים - Moon & Sun - החיוניות הזוהרת של השמש פוגשת את המסתורין הקסום של הירח בקולקציית תכשיטי השמש והירח החדשה.

ליקום הייחודי של DoDo מצטרפים המאורות הגדולים ,שני צ'ארמים חדשים, בקולקציית תכשיטים חדשה שמוקדשת כולה לשני הכוחות שמנוגדים אך משלימים ביופיים בשמיים ומחוצה להם, השמש והירח.

זוהי קולקציה זוהרת ואלגנטית של שרשראות, עגילים, טבעות, צמידים ותליונים בודדים בזהב ורוד, יהלומים ואבני חן.

פריטי הקולקציה מוצעים כתכשיט בודד או בשכבות, כל פריט מואר וזורח בפני עצמו, פריטים ומחירים לדוגמא:

צמיד ירח ושמש מזהב ורדרד 9k עם אבן ירח, 13 יהלומים לבנים וצ'ארם מיני אייקון בזהב ורדרד 9k במחיר: 2,810 שקל

טבעת ירח ושמש מזהב ורדרד 9k עם 13 יהלומים לבנים במחיר: 2,410 שקל

עגילי ירח ושמש תלויים בזהב ורדרד 9k עם 13 יהלומים לבנים במחיר: 2,410 שקל ליחידה

עגילי ירח ושמש תלויים בזהב ורדרד 9k עם קוורץ מעושן ואבן ירח במחיר: 1,430 שקל

שרשרת ירח ושמש בזהב ורדרד 9k עם קוורץ מעושן, אבן ירח, 2 צ'ארמס מיני אייקונים בזהב ורדרד 9k
במחיר: 2,490 שקל

שרשרת ירח ושמש בזהב ורדרד 9 קראט עם קוורץ מעושן, אבן ירח, 13 יהלומים לבנים, 8 יהלומים חומים ו-3 מיני צ'ארמים בזהב ורדרד 9 קראט במחיר: 6,120 שקל.

DoDo חנות הדגל, ה באייר 26, כיכר המדינה, תל אביב. טלפון לבירורים: 03-9181199
https://www.dodo.it/en_intl/

dodo שרשרת 6120 שקל שמש וירח. יח"צ חו"ל,
dodo שרשרת שמש וירח, המחיר: 6,120 שקל/יח"צ חו"ל

תכשיטי Pandora משיקים קולקציית Signature חדשה המאופיינת בעיצובים במראה אדריכלי המשדרים עוצמה ונשיות.

הפריטים החדשים הינם בהשראת צמיד הבנגל הגיאומטרי אשר הפך להיות סימן ההיכר של הקולקציה, בהשתתפות הלוגו הייחודי של פנדורה והדיטליים הייחודים של המותג. .

בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים שניתן לשלבם לפי טעם אישי והאהבה לפריטים האייקונים:
בקטגוריית הצמידים ניתן למצוא צמיד בנגל כסף סטרלינג עם לוגו פנדורה משובץ זירקונים, צמיד בנגל ציפוי רוז 14 קראט לוגו פנדורה פנדורה משובץ זירקונים, צמיד מונמטס מכסף סטרלינג עם סוגר T מיוחד בציפוי רוז 14 קראט ועוד.

בקטגוריית הטבעות ניתן למצוא, טבעת ציפוי רוז 14 קראט עם לוגו פנדורה ושיבוץ עדין של זירקונים, טבעת כסף סטרלינג עם לוגו פנדורה בשילוב טקסטורות ושיבוץ זירקונים, טבעת כסף סטרלינג עם לוגו פנדורה ושיבוץ זירקונים ועוד.

בצ'ארמס ניתן למצוא צ'ארמ תליון מכסף סטרלינג עם לוגו פנדורה , מצופה זהב 14 ושיבוץ זירקונים, צ'ארמ כסף סטרלינג מעוגל עם לוגו פנדורה ושיבוץ זירקונים.

עוד בקולקציה שרשרת עם תליון כסף סטרלינג שני מעגלים בשילוב לוגו פנדורה ושיבוץ זירקונים, עגילי חישוק מכסף סטרלינג עם לוגו פנדורה, עגילים צמודים מכסף סטרילינג וציפוי זהב ורוד 14 קראט עם לוגו פנדורה ושיבוץ זירקונים ועוד.


טווח מחירים: צ'ארמס החל מ-139 שקל, צמידים החל מ-285 שקל, עגילים החל מ- 189שקל, שרשראות החל מ-335 שקל, טבעות החל מ- 139 שקל

ניתן להשיג בחנות האונליין: https://www.pandora-shop.co.il/ ברשת חנויות PANDORA, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות

pandora קולקציית חותם_aw22_e_signature. יח"צ,
pandora קולקציית חותם (signature)/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully