וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהכביש למטבח: מותגי רכבי היוקרה מתרחבים לתחום הלייף סטייל בבית

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 12:27

בצל החשש ממיתון גלובאלי מנסים מותגי הרכב הגדולים' להרחיב את ערכי הרכבים לסגנון חיים שלם ובדרך מגדילים את נאמנות הלקוחות וקורצים לקונים צעירים Uשאפתניים - אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם את המכוני, עצמן אך מנכסים לעצמם את היוקרה מעולמו של המותג

לעצב את הבית בהשראת הרכבים. luxury living group,
לעצב את הבית בהשראת רכבי היוקרה/luxury living group

הפוקימון החשמלי של BMW

ענקית הרכב BMW הציגה לא מכבר שיתוף הפעולה מפתיע עם The Pokémon Company במכונית הקונספט MINI Aceman אשר כל כולה מחווה לפוקימון, הדמות הבדיונית שהפכה לאייקון והציתה את דמיונם של דור שלם של ילדים בשנות ה-90 וה-2000.

הדגם החדש הוצג לראשונה לא בתערוכת רכב אלא דווקא ביריד הגיימינג Gamescom, ומציגה רכב חשמלי לחלוטין, ממש כמו פוקימון עצמו, שמאפשר חיבור של קונסולת המשחק למערכת הרכב וצפייה במשתני נסיעה שונים (מד דלק, קמ"ש ועוד) כפיצ'רים משתנים של פוקימון.

פוקימון. יח"צ חו"ל,
The Pokémon Company עם BMW: מכונית קונספט MINI Aceman/יח"צ חו"ל

ומה יגיד אילון מאסק?

השת"פ החדש של ענקית הרכב עם חברת משחקים גלובאלית מסמן מגמה כוללת, שגם מותגי היוקרה המובילים בעולם, כמו: למבורגיני, פרארי בנטלי וטסלה, כבר הבינו את יעילותה.

בנטלי למשל, מציגה גם קולקציות תיקים, ריהוט לבית, ואפילו מגלשי סקי. טסלה הציגה שיתוף פעולה עם חברת המשקאות החריפים Nosotros Tequila בדגם טקילה הנושא את סמל הברק, כקריצה למערך הרכבים החשמליים של היצרנית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מה אילון יגיד? טקילה טסלה. מתוך האתר הרשמי,
מה יגיד אילון מאסק? הטקילה של טסלה/מתוך האתר הרשמי

לוגו אייקוני על אביזרי האופנה

פרארי מטביעה את לוגו הסוס האייקוני שלה על ערכות שחמט, נעליים ומשקפי שמש ולמבורגיני מציעה שעוני יד ואפילו קולקציית מוצרי חשמל למטבח.

להתאים את השעון לרכב, להשיג ברשת ג׳נטלמן. מתוך האתר הרשמי,
השעונים של למבורגיני, להתאים את השעון לרכב, להשיג ברשת ג׳נטלמן/מתוך האתר הרשמי

מאמצים את היוקרה

התרחבות המותגים לקטגוריות נוספות משיגה שתי מטרות במקביל: מחד, מסייעת שימור נאמנות הלקוחות שמלבד הרכבים עצמם, במקשים מוצרים אחרים הנושאים את שם המותג. ומאידך, מאפשר סל המוצרים הרחב גם למשוך לקוחות חדשים וצעירים שאולי לא יכולים להרשות לעצמם מכונית יוקרה, אך עדיין מעוניינים להשיג משהו מאורח החיים שמייצג המותג.

בתוך כך, קולקציה מסקרנת נוספת שמוצגת הקיץ מציעה מוצרי חשמל למטבח בעיצוב Giugiaro Italdesign, בית העיצוב האיטלקי אשר חתום על עיצובן של סדרות מכוניות איקוניות כמו הדור הראשון של פולקסווגן גולף (1974), פולקסווגן סקירוקו (1974) ופולקסווגן פאסאט (1973), אאודי 80 (1974), למבורגיני Marco Polo (1982), פרארי 50GG (2005) ועוד עשרות דגמי רכבי יוקרה שעשו היסטוריה.

כשפורשה פגם את פומה. מתוך האתר הרשמי,
כשפורשה פגש את פומה/מתוך האתר הרשמי

מפריט פונקציונאלי לסמל סטטוס

הקולקציה, אשר נעשתה עם מותג החשמל TEKA, כוללת תנורים מתקדמים, כיריים גז או אינדוקציה, קולטי אדים ומוצרים נוספים ומביאה את המינימליזם האווירודינמי היוקרתי המאפיין מותג רכבי יוקרה לתחום מוצרי החשמל במטבח עם פריטים המשלבים בין שחור מט לנגיעות נחושת מבריקות.

"המטבח הביתי עובר בשנים האחרונות את אותם תהליכים שעבר שוק הרכב בשנות ה- 80-90, מפריט פונקציונאלי לכזה המייצג סגנון חיים שלם, ולכן שיתופי פעולה כאלו רלוונטיים מאוד לתחום המטבחים, ומעוררים עניין רב בנקודות המכירה", מרחיב אסי ארביב מבעלי קבוצת קלינטון סחר היבואנית של TEKA לישראל.

teka_infinity. teka studio,
teka_infinity: שילוב בין שחור מט לנגיעות נחושת מבריקות כהשראה מעולם רכבי היוקרה/teka studio

אמנות, חדשנות ועיצוב

למעשה, בית העיצוב מצטרף למגמה רחבה של קווי עיצוב הקושרים משהו מאסתטיקה של רכבי היוקרה לעיצוב הבית: מחלקת Bentley Home שנוצרה כחלק משיתוף פעולה בין יצרנית הרכבים Bentley לחברת רהיטי היוקרה Luxury Living Group או מחלקת מוצרי הבית של Bugatti שחוגגת 'אמנות, חדשנות ועיצוב בהשראה ממכוניות הספורט הצרפתיות'.

buggatti home. luxury living group,
buggatti home, עיצוב הבית בהשראת רכבי היוקרה/luxury living group

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully